George W. Bush

Z Necyklopédia

Merge-arrows.png Tento článok počúva o tom istom, čo článok Georg Busch.

To je dobré, lebo ich môžeš navzájom ich prepojiť a potom jeden čítať jedným okom a druhý druhým.

ChuckNorris.jpg Článok pod ochranou!!!
Tento článok je pre jeho autentickosť a nezaujatosť pod ochranou CIA, FBI, NATO, NCIS, Mossad, Mi5, ATF, SAS, SIS a Chucka Norrisa. Ruky preč od neho!
Kondom.jpg

"Naši nepriatelia sú neustále v strehu a vymýšľajú nové spôsoby ako poškodiť Amerike a jej ľudu. My tiež."

- George W. Bush

"Kam? Na Mars? Ale to mi budete musieť ukázať cestu, ja sa tu v Bratislave veľmi nevyznám."

- George Bush pri návšteve Bratislavy

"Čo robí toto tlačidlo?"

- George Bush v atómovom sile

"To je viac hovädo ako človek."

- Ján Slota

BUSH-HITLER .gif

Prezidentská kampaň pred voľbami v roku 2004

Ctihodný George Walker "Texas Ranger" Bush' (po slovensky Jurko Chodec Kríček, dabljú buš, skrátene po česky Blbuš) bol 43. americký prezident v rokoch 20012009 P.V.T..

Godpicksbush2000.jpg

Prezidentské voľby 2000

Saint bush.jpg

Svätý George pomáha malomocným

[upraviť] Krátka biografia

Narodil sa 6. (6 je druhočíslo) júla 1946 v New Heaven v Štáte Connecticut. Ako už vyplýva zo samotného názvu Connecticut (odstrihnuté spojenie), aj George Walker Bush prejavoval od malička príznaky prerušeného vedenia, preto sa rodina presťahovala do Midlandu a neskôr Houstonu v Texase, kde po ukončení štúdia histórie na Yale University pôsobil ako texaský ranger. Hrdosť na svoju profesiu prejavil oficiálnym pridaním názvu Texas Ranger do svojho mena. Stal sa legendou a námetom pre televízny seriál Walker, Texas Ranger. Počas svojej práce bol svedkom Texaského masakru motorovou pílou, ktorý ním tak otriasol, že sa rozhodol pre odchod do púšte. Tu žil životom pútnika, skromného mnícha a pomáhal bezmocným. Venoval sa aj písaniu. Tu vznikli jeho najhodnotnejšie diela Biblia, Korán, Tóra a Necronomicon.

Pope bush.jpg

Svätý Otec George

Po svoje duševnej očiste sa vrátil do civilizácie a bol vysvätený za katolíckeho kňaza. Neskôr rýchlo postupoval v cirkevnom hierarchickom rebríčku až sa stal jedným z hlavných kandidátov na pápeža.

Po invázii do Kuvajtu však počul volanie vlasti a zanechal duchovnú dráhu. Stal sa členom odboja proti akejkoľvek nadvláde jedného národa nad iným národom a aktívnym členom organizácie na ochranu ľudských práv Amnesty Internacional.

Partizan bush.jpg

Počas operácie Púštna búrka.

[upraviť] Prezident USA

Prísahu zložil 20. januára 2001, potom ako bol Bohom vyvolený počas televíznej diskusie so svojim protikandidátom. Znovuzvolený bol s obrovským náskokom 2. novembra 2004 a prísahu pre druhé obdobie zložil 20. januára 2005.

Už v čase, keď vykonával funkciu guvernéra štátu Texas získal reputáciu zástancu kompromisov a súcitného konzervativistu, ktorý robí verejnú politiku založenú na princípoch obmedzenia vlády, osobnej zodpovednosti, silného rodinného práva, a miestnej kontroly. Kráčal v stopách svojho slávnejšieho vzoru - Kazacha Borata. Vďaka tomu, že sa vžil do úlohy stupidného burana si dokonca väčšina Američanov myslela, že je ozajstný prezident. V skutočnosti však je prezidentom USA ešte stále Chuck Norris.

Bush.jpg

George - s maskou a bez

Po odchode z prezidentského postu vyhlásil, že sa vráti do púšte a bude sa snažiť vypestovať rastliny, ktoré by živila texaská ropa.

[upraviť] Pozri tiež

Bush bin.jpg

Georg so svojim najlepším kamarátom.

Bushflag.gif

Georg počas prezidentskej prísahy.

Ak neprídeš k demokracii.JPG Politici
ReligionSymbolAbr.png Politické systémy ReligionSymbolAbr.png
PolitikMonotikaPolitikaŠtátPrezidentNáboženstvoPápežAtentátDementkraciaFeminizmusKonštruktívna monarchiaKorupciaAl SrajdaMossadCIANATO
Atlantic ocean.jpg Významní svetoví politici Atlantic ocean.jpg
Adolf HitlerStalinLeninJurko KríčekBill ClintonBabrák ObamaFidel CastroKormidelníkJFKMussoliniŠalvio BezlysiniGenerál MugabeNapoleon BonaparteSaddám HusajnUsama bin LádinVáclav KlausVáclav HavelFidel Castro