Globálne otepľovanie

Z Necyklopédia

[upraviť] Globálne otepľovanie

Inak známe ako sprisahanie CO2 je konšpiračná teória o globálnom nastolení starého poriadku matky Zeme.

[upraviť] Základné fakty

  • Táto spiklenecká teória hlása, že matka príroda a technokratická spoločnosť sa spolu spikli, aby zvýšenou produkciou CO2 vyhubili ohrozený a povodňami sužovaný mierumilovný rod červíkov (s lat. názvom Sionus Parazitrus, podľa novšej klasifikácie Novus Murarius), ktorý sa primárne živí živým ľudským materiálom rozkladajúcim sa aj psa či 2 pesa.

[upraviť] Vedecké skúmanie

  • Táto teória je totálne absurdná keď uvážime tak zásadný fakt, že žiadne tzv. Van Allenove radiačné pásy nejestvujú lebo ľudá aj mačkoľudá už celé roky bežne lietajú na mars či na mesiac na mesiac či dva na dovolenku, bez toho aby boli nejak sebe-menšie chránený pred pomyselnou radiáciou.
  • Táto konšpiračná teória tiež súvisí s podobnými konšpiračnými teóriami.
  • Vedci doteraz neurčili presný tvar plochoduto-hranatej Zeme, čo je ale samozrejmý fakt vyplývajúci z kvantovo-relativistickej neurčitosti vlasovočasticovej povahy svetlohmoty a vôbec nesúvisí s tým, "že by sme doteraz nemali technológiu, ktorá by dokázala vyniesť sondu do výšky v ktorej sa dá vidieť hranatogulatost Zeme."
  • Napriek všeobecnému vedeckému uznaniu, podľa trestného zákona nepopierateľného technologického prínosu relativistických teórii vo výskume svetlohmoty, akým je napr. svetelný meč, či výroba židov z mydla, sa aj dnes veľa bežných nevzdelaných ľudov často uchyľuje k jednoduchším vysvetleniam v podobe globálneho sprisahania.
  • Tiež je známy fakt, že fašistické pralesy v Amerike, ale aj tie tu na Slovensku už roky takouto špinavou propagandou svojimi slobodnými vysieračmi zákerne bojujú proti humanitárnemu ťaženiu čierneho zlata, ktoré je inak nezbytnou súčasťou Euroatlantickej civilizácie a je našou psou povinnosťou ako vodcovského štátu v Euro-Slovenskej únii bojovať za demokratické princípy proti diskriminácii zo strany alternatívnych pralesných drevených prútov, ktoré úmyselne prispievajú k šíreniu extrémistických názorov v spoločnosti.
  • Všetci poprední a hlavne svetovo-uznávaní vedci jednoznačne prehlasujú, že Globalne Otepľovanie je mýtus. Zem je, bola a bude modrá lebo ľadovce sa naozaj topia, ale môže za to výlučne len ekoteroristická organizácia Greenpeace. Všetky, podľa rôznych konspirácii, tzv. CGI simulácie Zeme a Marsu sú jednoznačne práve fotky a videá, zachytávajúce aj našu prekrásnu ale zbytočne mokru domovinu![1][2]

[upraviť] Referencie

  1. 200 Proofs Earth is Not a Spinning Ball!
  2. Žido-Holý Úd / Shai-Hulud / Goa'uld: Star Gate, Star Wars, Dune, Avatar