Gothic

Z Necyklopédia

Gothic je planéta v súhvezdí Proxima Centauri vzdialená asi 45 000 000 (to nie je prvočíslo) svetelných rokov od Slnečnej sústavy. Je približné taká veľká ako Zem a to znamená že je to z časti náš kopirant.

[upraviť] Geografia

Doposiaľ je známa ani polovica Gothicu, aspoň sa tak predpokladá. Na západe sa rozkladá svetadiel Myrtana, ktorú od Altery oddeľuje Čierny oceán. Predpokladá sa existencia ešte aspoň dvoch svetadielov, a to na juhu a z druhej strany planéty medzi Myrtanou a Alterou.

Rhobarova vlajka

Vlajka Myrtanského kráľovstva

.

[upraviť] Obyvateľstvo a politika

Na planéte žije, na rozdiel od Zeme, viacero druhov, ktoré sú viac-menej vyrovnané - ľudia, škreti, trolovia, gnómovia...

Na Myrtane je najsilnejším známym štátom rovnomenné Myrtanské kráľovstvo, na Altere zasa Landrutská republika. Je ale zrejmé, že samotné dva vedúce štáty o sebe navzájom nevedia a bude to tak, pokiaľ Chuck Norris, ktorý sa mimochodom pokladá za mladšieho brata miestnych bohov Innosa, Adana a Beliara neprestane vykonávať svoju potrebu do Čierneho oceánu, čo spôsobuje časté búrky až hurikány, ktoré znemožňujú oceánsku prepravu (preto aj Oceán búrok).

O popísanie miestnej fauny a flóry sa najviac postarala vesmírna misia, ktorú sem viedla v roku 2010 lady Lara Croft, ktorá po rokoch znovu zabŕdla do archeologického remesla.