Gymnázium Žilina

Z Necyklopédia

Gymnázium Žilina
skratka SSAG
Kontakt
adresa: Varšavská cesta 1
(ne)oficiálny web: www.gvoza.sk
telefón: +SVK/123 456 789
Veľkosť
rozmery: stredná
počet tried: počet neistý
študentov: 5300
Vedenie
vedenie:
riaditeľ:
zástupca:
sekretárka:

Gymnázium Žilina (občas a prechodne známa ako Anglické Gymnázium, SzSAG, Hlava, Drevená Krava, Filozofická Stredná Škola...) je najvyberanejšia, najprestížnejšia výberová škola v Žiline a aj na celom Slovensku a svete. Momentálne sa objavujú snahy o odtrhnutie tejto katedry Univerzity Komenského a vytvorení prvej Žilinskej Univerzity.

[upraviť] Názov

S určitosťou nevieme povedať ako sa táto škola volá. Táto inštitúcia sa nachádza v najslovenskejšom slovenskom meste, ktoré sa vyznačuje strategickou polohou pri severných hraniciach našej vlasti. Obyvatelia tohto mesta sú niekedy zvaný aj Poľskí Židia alebo Šošoni, ale to nemení nič na tom že šanca dvojazyčnej výuky je na tejto škole minimálna.

V prípade že narastie počet študentov, ktorí sú príslušníkmi iných národnostných menšín (dokedy menšín?) sa povráva o novom názve školy a to 조선민주주의인민공화국 a o novom súdruhovi riaditeľovi - 김일성 (čítaj:Čoson mindžudžui inmin konghwaguk). V žiadnom prípade sa ale nemusíme obávať že by sa uplatnil pôvodný historický názov - Gimnázium és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény navrhnutý zakladateľom Sándorom Szöllösim.

[upraviť] Školský Autobus

Pri zakladaní školy v roku 1132 n.l. boli pôvodne na prepravu využívané Maďarské koníky s krivými nohami (boli to škaredé koníky), ale vďaka úspešnému získaniu financií z fondov sa aj v tomto kúte sveta úspešne podarilo zriadiť až 2 (slovom: dve) autobusové linky. V pohodlí a rýchlosti síce neprekračujú pôvodné technické vybavenie, ale na zatiaľ aspoň odpadá potreba budovania väčšieho parkoviska pre koníky:

  1. Linka č.1 - má nástupnú zastávku na najväčších verejných záchodoch v Zsolne, známymi aj pod označením Autobusová Stanica, a končí na zablatenej krajnici medzinárodnej cesty E55 pred školským bufetom zvaným Drevená Krava.
  2. Linka č.2 - premáva medzi poľovníckym revírom Hájik a obľúbeným fajčmiestom a obratiskom za podzemnými garážami školy.

Linka číslo jedon je predovšetkým známa svojimi slavnými vodičmi. Medzi nimi nemôžeme určite zabudnúť spomenúť Teroristu - vodič bez zábran a obmedzení, známy predovšetkým svojou hustou bradou, vzhľadom blízkym bratom kresťanom z Blízkeho východu ale aj schopnosťou nebrzdiť a zrážať vysokoškolákov. Na jeho miesto neskôr nastúpil Mafián, príbuzný Alfonza Caponeho, vyznačoval sa eleganciou jazdy, plešinkou, ale aj ranným rituálom zapálenia si cigary pred autobusom.

[upraviť] Legendárne miesta

Drevená Krava - školský bufet a zároveň aj miestna krčma, ktorá slúži ako školské stredisko záujmovej činnosti. Navštevované najmä počas voľných hodín. Vyznačuje sa bohatou športovou minulosťou. Predovšetkým súťažami v hraní kalčeta, ale u nižších ročníkov neraz aj v spoločenskej hre "Kto sa prvý opije z dvoch poldeci". Vonkajší prístrešok je počas dažďa priam ideálny na cigaretu a odpľutie si pred vchod, majiteľa to ale sere a možno raz pôjde do tankoch.

Divoký Anjeli - legendárny bordel ktorý priamo susedí so svätou pôdou gymnázia. Raz za 5 rokov sa podarí vidieť sedieť polonahú štetku v okne s cigaretou. Nie je žiaľ známe kto navštevuje tento podnik počas voľných hodín.

Global - miestny lokál naplnený štamgastmi už od rána, skvelé miesto s lacnými patokmi pokiaľ je Krava zatvorená.

[upraviť] Poznámky

Školstvo Openhouse student
VZDELANCI
Riediteľ školyMučiteľProfesorŠtudentŽiakŠkolníkUpratovačkaVzdelaná SlovenkaAnylfailbet
ŠKOLY
Materská škôlkaZŠ s MŠ Pionierska 2Zš Komenského SNVTomášikova 31 KošiceNereálna stredná školaFIITGymnázium Andreja SládkovičaGymnázium Javorová 16Gymnázium Jozefa Gregora TajovskéhoGymnázium Mikuláša KováčaGymnázium (Liptovský Hrádok)ŠDaJ MladosťUniverzita Konštantína FilozofaBohoslovecká univerzita Šerca Ježišovho v HostoviciachVysoká škola teroristickáGymnázium Žilina
VEDY
MatematikaFizykaChémiaDejepisZemepisBiológia