Gymnázium Mikuláša Kováča

Z Necyklopédia

Gymnázium Mikuláša Kováča alebo GMK alebo Dží-Em-Kej je elitné gymnázium pre nadaných umelcov z okolia Banskej Bystrice.

[upraviť] Poloha a rozloha

Škola sa nachádza v lukratívnej časti Banskej Bystrice a je veľmi dobre strategicky postavená (na kopci). Skladá sa zo 4 [čítaj: štyroch](nie je prvočíslo a nasleduje po čísle 3, ktoré ale je prvočíslo) luxusných budov: Pavilón A, Pavilón B, Jedáleň, Telocvičňa a Tvorivé dielne, čo je zázrak, lebo je to mystické prvočíslo päť.

Budovy sú od seba vzdialené 30 a viac metrov a spájajú ich krásne novo vybetónované lesné chodníčky, poľné cestičky, cesty, diaľnice a vesmírne dráhy, spolu s lezeckými stenami. Keď v Banskej Bystrici vládne nepriaznivé počasie, tak sa žiaci prepravujú do rôznych častí školy plťkami (dážď), snežnými skútrami (sneh), raketami (nie, žiaci neberú LSD a ani žiadne iné halucinogény) alebo vlastnými nohami.

[upraviť] História

Gymnázium Mikuláša Kováča je najstaršie gymnázium v celom vesmíre č. 1 až po vesmír číslo 397 (je prvočíslo). Ďalšie vesmíry ešte neboli objavené, ale predpokladá sa, že aj v ďalších vesmíroch je najstaršia. Pred 45 rokmi bolo postavené ako základná škola, ale keď deti zostarli, zmenili školu na gymnázium. Jeden zo zakladajúcich prvákov[1] sa stal na čas dokonca riaditeľom tohto gymnázia, čoo je svetová rarita. Zakladateľmi gymnázia však boli ľudovia z piatej galaxie, ktorí majú totálne anti materialistické myslenie a preto vedenie tejto školy výrazne odmieta peniaze na rekonštrukciu budov[2].

Škola dostala názov po významom banskobystrickom spisovateľovi Mikulášovi Kováčovi, o ktorom bohužiaľ takmer celé Slovensko nič nevie (o ostatných okolitých dedinách ani nehovorím).

[upraviť] Štúdium

Škola je známa tým, že je umelecká. Bohužial riaditeľku - strapatú pani, pred pár rokmi asi prestalo baviť umenie a tak sa z umeleckého gymnázia stalo gymnázium obyčajné. GMK ponúka:

  • Osemročné štúdium obyčajné
  • Štvorročné štúdium obyčajné
  • Bilingválne študium pre fanatikov do mexických telenoviel. Veď kto by nechcel, aby ho učili učitelia s menami José, Juan atď...už máme aj Eduarda.

Sídli tu aj súkromná škola pre šaľene malé decká - Dráčikovci (mačence), ktoré pravdepodobne trpia hyperaktivitou

Výučba je veľmi kvalitná, pretože sú tu veľmi kvalitní ľudovia tzv. učitelia.

[upraviť] Vzhľad

Škola má lákavý vzhľad (nové plastové okná, zateplené budovy) a ostatné bystrické školy jej tento vzhľad závidia a preto sa povráva, že v škole je tajný stroj, ktorý vysiela vibrácie s frekvenciou 4 032 Hz a tak si škola zhypnotizuje deti a tínedžerov, aby sa zapísali na túto, že vraj „otrasnú školu“.

Vzorec pre výpočet frekvencie - f=\frac{1}{T} Jednotka frekvencie - Herz [Hz]

Pozn. Tento stroj bol vytvorený učiteľmi fyziky, ktorí boli pod nadvládou Aštara Šerana a iných vesmírnych ľudí

[upraviť] Ďalšie mýty o škole

[upraviť] Poznámky

  1. Zakladajúcim prvákom označujeme ľuda, ktorý nastúpil do prvej triedy keď táto škola bola úplne nová, t.j. v roku 1968, čo je tiež pamätné.
  2. Klub zakladajúcich prvákov zvažuje vyhlásenie komplexu budov za historickú pamiatku, takže terajší žiaci budú mať po piči, zatekať tam už bude naveky. Amen.
Školstvo Openhouse student
VZDELANCI
Riediteľ školyMučiteľProfesorŠtudentŽiakŠkolníkUpratovačkaVzdelaná SlovenkaAnylfailbet
ŠKOLY
Materská škôlkaZŠ s MŠ Pionierska 2Zš Komenského SNVTomášikova 31 KošiceNereálna stredná školaFIITGymnázium Andreja SládkovičaGymnázium Javorová 16Gymnázium Jozefa Gregora TajovskéhoGymnázium Mikuláša KováčaGymnázium (Liptovský Hrádok)ŠDaJ MladosťUniverzita Konštantína FilozofaBohoslovecká univerzita Šerca Ježišovho v HostoviciachVysoká škola teroristickáGymnázium Žilina
VEDY
MatematikaFizykaChémiaDejepisZemepisBiológia