HZDS

Z Necyklopédia

SVK Necy HZDS
Hzds

Priekopník slovenskej samostatnosti...

Toto je Necyklopedická politická sranda

"HZDS nie je mafia!"

- Vladimír Mečiar

"S nimi by som si radšej nezačínal... "

- Mikuláš Černák

ĽS – HZDS, je hnutie stádovitého charakteru, ktoré má už dávno po zenite, malo však v našom impériu obrovskú voličskú základňu v podobe babiek demokratiek. Je to strana, v ktorej postupne vyhnívajú zbytky politikov, ktorých vodca dal svoje meno takmer jednej celej dekáde histórie Slovenska. Táto éra sa vždy bude volať „Érou Mečiarizmu“.

[upraviť] Štruktúra a existencia strany

Hlavným ťahúňom stáda nazvaného HZDS je(bol) Vladimír Mečiar. Tento politický génius dokázal oficiálne skĺbiť a pre národ spopularizovať symbiózu všetkých možných a nemožných politických zoskupení a politických tvárí. Jeho politické huncúctva ešte nikto neprekonal. HZDS je jediná strana, v ktorej spolu boli Michal Kováč, Milan Kňažko, Ivan Gašparovič, Ivan Lexa, SiS, babky demokratky a organizovaný zločin.

[upraviť] História strany

[upraviť] Zrodenie

Už počas „Nežnej revolúcie“ medzi novými (zrazu vynorenými) členmi VPN vynikal jeden pán, bývalý právnik z Nemšovej, s hrubším hlasom a ráznymi výrokmi. Tento pán sa po rozhodnutí istého pána premiéra Čiča vo vtedajšej vláde porozumenia stal ministrom vnútra a mal ambície spraviť v štáte poriadok. Neskôr sa zistilo, že je to akýsi Mečiar, ktorý nebol ani agentom ŠtB s krycím menom „Doktor“, ale zato bol bývalým obrodným komunistom, ktorého vylúčili v roku 1970 z KSČ.

Strana HZDS vznikla na to, aby sa Slovensko dohodlo, že sa oddelí od Ťěžkoslovenska aby si Češi mohli slobodne užívať demokratické vymoženosti. Bolo to asi niekde v krčme, lebo sa na rozdelenie nikto ovčanov nepýtal. Zlé jazyky hovorili, že niečo viny na vzniku HZDS mal taký čert menom Fedor Gál, ktorý nasral Milana Kňažka, lebo vraj začal vo VPN cenzurovať Mečiarove rozhodnutia.

V roku 1992 po rozpade ČSSR strana HZDS mala vo voľbách 37% hlasov. Počas nasledujúcich šiestich rokov vládlo HZDS spoločne s SNS a jedným Janom Kelňom. Prezidentom Slovenského štátu bol vtedy Michal Kováč, ktorý bol tiež členom hnutia a predsedom parlamentu bol ďalší člen HZDS, ktorý sa volal Ivan Gašparovič.

[upraviť] Kauza Technopol

V tomto období sa diali všelijaké roztopašnosti. Jednou dosť zvláštnou bola udalosť, keď sa syn prezidenta Michal Kováč, ale mladší zrazu koncom augusta zobudil v mercedese v Rakúsku. Musel tam všeličo potom vysvetľovať. Bolo to aj preto, lebo ho vtedy Rakúšania hľadali, lebo úplne nevinne lietal v nejakom podvode, v ktorom bola zainteresovaná aj iná firma s menom Technopol.

Ako to v skutočnosti bolo vie iba pár mŕtvych a nejakí ďalší, ktorí sú ovplyvnení jednou amnestiou, ktorú nikto nikdy nezruší, lebo by potom vznikol tzv. „precedens“ po ktorom by sa mohli rušiť aj iné amnestie, čo by vraj nebolo celkom dobre. Kdekto by sa potom mohol dostať tam, kde v skutočnosti patrí.

[upraviť] Protimečiarovská koalícia

Isté je ale to, že počas volieb na jeseň v roku 1998 viseli po republike bilbórdy s nápisom:

Ak vyhrá voľby len On, ten posledný ktorý bude zo Slovenska odchádzať nech zhasne svetlo.

A tak sa stalo, že sa pravicové, maďarské a iné strany dohodli, že vytvoria koalíciu. Kvôli tomuto biznisu sa vtedy od KDH odtrhol so skupinou ďalších aj taký malý počerný cyklista, ktorý sa stal predsedom jednej Únie so skratkou SDKÚ. Tento chlapík behal na bicykli spolu so svojimi gorilami po Slovensku a sľuboval v osadách „na vychodze“, že ak vyhrá voľby tak o dva roky, v roku 2000, budú mať všetci dvojnásobné platy. Výsledkom bolo:

  • cyklista menom Mikuláš Dzurinda voľby ustál tak, že spolu so stranou SDĹ (bývalou KSS), v ktorej bol vtedy aj Róbert Fico zložil koaličnú vládu
  • strana HZDS sa stala opozičnou stranou (27% hlasov)
  • Slováci mali dvojnásobné ceny. ale nie dvojnásobné platy
  • v roku 2001 tento štát dosiahol najvyššiu nezamestnanosť vo svojej histórii, kedy každý piaty ovčan bol zaregistrovaný na Úrade práce
  • Slovač ani v roku 2002 nezaváhala a pridala cyklistovi Mikimu ešte ďalšie štyri roky vládnutia a HZDS bolo s 19.5% hlasov zase v opozícii.

[upraviť] Trpký koniec jedného politického sna

Ako roky plynuli pribúdali kríže na cintorínoch a ubúdala voličská základňa pre HZDS. V druhej polovici prvého desaťročia, druhého tisícročia v roku 2006 to došlo k takej extrémnej situácii, že sa strana s 9% hlasov stala spolu s SNS menšinovou časťou vládnej koalícii.

Počas nasledujúcich volieb sa asi volební komisári vysrali na starobince, hospice a penzióny a nešli tam s urnami čo zrejme spôsobilo, že strana dostala iba 4% hlasov a zostala pred bránami parlamentu. A tak dnes už len zostáva veriť, že nikto nebude rušiť prezidentské amnestie a nejaký parlament neschváli zákon o preukazovaní pôvodu majetku.

[upraviť] Skratka HZDS

HZDS + Kontrafakt - Zme uplne na p**u
Kontrafakt zme uplne na picu parody P03:03

Kontrafakt zme uplne na picu parody P

Okrem základných významov HZDS, po internete kolujú aj ďalšie, zatiaľ neoverené, významy. Medzi najznámejšie patria:

  • Hypnotizovaním Zorganizujem Demokratickú Samovládu
  • Humusák Zamáva – Debili Súhlasia
  • Hnutie Zabíjajúce Demokraciu na Slovensku
  • Hviezdne Združenie Demokratických Súhvezdí
  • Hneď Za Dverami – Socializmus
  • Hneď Zvalcujeme Demokraciu Socializmom
  • Hneď Zrušíme Denník SME
  • Hneď Zjebeme Demokraciu Slovenska
  • Hysterickí Zurvalci Dávajú Smer
  • Hneď Zbrane Dáme Súdruhom
  • Hneď Zvýšime Dane Slovákom
  • Hneď Znížime Dane Sebe
  • Hurá Za Demokraciu Slovami
  • Hviezdy Zhora – Dole Smeti
  • Hnutie Za Domácu Slivovicu
  • Holdujeme Zas Demokratickým Sovietom
  • Hovno Za Dobré Skutky
  • Hydinársky Závod Dunajská Streda
  • Hneď Zbijeme Degešov Slovenských
  • Hnutie za devastáciu Slovenska
  • Hneď zajtra dosiahneme socializmus
  • Hnutie Známe Drancovaním Slovenska
  • Hamburgery zadarmo dáme Slovensku
  • Hysterické združenie debilných starcov
Oficiálna politika Slovenska Poloha slovenska
SVK Necy Štruktúra štátu
OvčanRodinaLazyObecMestoOkresRegiónŠtát
Vládne štruktúry
PosranecRichtárStarostaPrimátorNárodná zradaVada SRMinistriPremiérPrezident SRMinisterstvo školstva
Politické štruktúry
MonotikaPolitikaPolitikPolitické stranyVoličVoľbyKoalíciaOpozícia
Významné politické strany
KSSKDHSNSSDKÚ-DSSmer – SDHZDSSaSObyčajní ľudiaNa jedno použitie
Slovenské politické celebrity

Vasiľ Biľak Béla Bogár Palčáky Ján Čarnogurský Miklós Duray Cyklista zo Spiša Žochársky Hranol Ivan Gašparovič Radoprechádzka Andrej Hlinka Gustáv Husák Poskok Marián Kotleba Starý Ujo Anička Detektor Lží Veľký Mufty Ivan Mikloš Ivett Rafaj Anakonda Pán Severozápadu Jozef Tiso Kapitán Danko Andrej Kiska

Slovenské politické témy

Rýchla rota 60. bodov, ako byť úspešným politikom Sociálny žvástŠpeciálny súd Tlačový zákon

Poznámka: Všetky články sú paródiou a absolútne fiktívne. Akákoľvek podoba, ba dokonca zhoda s realitou, alebo názorom Necyklopédie je nemožná!!!