Hamas

Z Necyklopédia

Hamas
Hamas logo

Vlajka Hamasu, na ktorej je zobrazený Biely dom s katanami
Hamas vlajka

Vlajka Hamasu prevzatá od Greenpes
Terror

Vždy pripravený zničiť imperializmus.
Salut
Zopár fanatikov
Dieta1

Hamas je skratka odvodená od slovného výroku Ha! Máme vás!, ale existuje i anglicko-americky variant zo slova Humus, ale čítajúc hamas.

Hamas je palestínsko-islamské odbojové, až po uši ozbrojené, nebezpečné, nenápadné, verné Alahovi a Mohamedovi, kruté, silné vojensko-sociálnopolitické hnutie, ktoré je známe vďaka svojim vizuálno-zvukovým efektom explózií používaných najmä na Blízkom východe a v Hollywoode. Získalo si svetoznámu reputáciu aj vo firme Bum-Bum riadenou, pre väčšinu ľudí neznámym El Habdullulahom, ktorý je tak utajovaný, že až neexistuje. Teda, my si to máme myslieť. Svetelné efekty robili a stále robia pre firmy Warner Bros, Columbia Pictures, Pixar, Dreamworks, Universal atď ale i za menej známe firmy ako Al-kadímja a iné. Za vyrobené peniaze si nakupujú zbrane ako AK-47, Uzi, MP5, M4 a M16 + rakety zem-vzduch a zem-voda alebo teroristov.

Hamas je veľmi dobre organizovaná skupinka zopár fanatických Arabov, ktorí veria, že USA a Izraelzadok našej spoločnosti. Na verejnosti a v spoločnosti vystupujú ako agresori, ktorí za nič nemôžu, a aj keď spáchajú atentát, tak sa prihlásia po ročnom hľadaní vinníka. Ich zriadenie je rozdelené na dve zložky: Vojenskú, ktorá má za cieľ získavať zmluvy s už spomínanými firmami a podieľať sa na efektoch a Sociálnu, kam sa zaraďujú politici a obyčajní obyvatelia tohto hnutia, ktorí sú klamaní a kupovaní.

[upraviť] Vyznanie

Hamas si získava ľudí jednoduchými výkopovými prácami na cestách, v organizáciách ako krtkov a tunelárov, ako chodiacich samovrahov s prstami na spúšti a manažérmi, ktorí získavajú licenčné zmluvy a povolenia na explózie. Hamas oslovuje najmä chudobné vrstvy spoločnosti, pretože ľudia chcú vidieť napríklad USA-Washington, tak im kúpia lístok a do batohu dajú zopár C-4. Ľudia šťastní výletom idú hneď do prvého teroristického lietadla aké vôbec Hamas má. Okolo chodiaci ľudia, ktorí ich videli tesne pred útokmi a ktorí po následkoch zomreli, tvrdia, že títo Arabi si pred tým ako sa odpália hovoria: Krásne mesto. Nabudúce sem zoberiem celú rodinu!

[upraviť] Armáda

Armáda je dobre cvičená na cvičiskách miestnych púští, najmä v pásme Gazy počas izraelských náletov. Nepoznajú bolesť a utrpenie, čo je možno vidieť, ako beznohý Hamasan sa plazí k spínaču bomby.Radi sa ukazujú, aké veľké majú zbrane a čo dokážu ich zbrane s náhodne odchytenými poľskými a americkými redaktormi, novinármi a iných týpkov.

[upraviť] Výchova

Ako je vidieť, už malé deti Hamasu sa učia zbraniam. Dostávajú ich ako vianočné darčeky od Alaha alebo jednoducho k narodeninám. Od troch rokovchlapci (bez bab!) zobratí ich rodičom a podstupujú desaťročnú tvrdú drinu pod taktikou arabských generálov. Učia sa, ako byť bezcitný a agresívny. Ako si zachovať chladnú hlavu aj keď má 10 kilov nálože na hrudi.

Komando Necyklopédie
800px-DM-SD-04-00770 Al SrajdaASScorpCIACTUDomobranaFBIHamasIT-aci z MSKBSКГБMossadNATONámorníctvo RaptoruNCISPolicajtCestný radarSISSlovenská Antiškolská SkupinaTeroristaVojak 2615.69img35g1

V iných jazykoch