Havran

Z Necyklopédia

Havran
Havran
havran bezzubý

vták, ktorý je agent boha Odina

Toto je rešpektovaný Necyklopedický živočích

Havran je druh vtáka, ktorý ľudom prináša šťastie. Havrany mystické tvory, ktoré žijú tajne vo svojom voči ľudom paralelnom svete a na rozdiel od ješitných pokolení Adamových sú úplne normálne. Ich popularita je nekonečná a v bielej verzii sú havrany, podobne ako čierne ovce, považované za synonymum anjelov.

[upraviť] Pôvod

Havrany nemajú v svojom prapôvode nijaký náboženský charakter. Vedci už takmer tesne pred pravekom dokázali, že sa títo vtáci evolučne spájajú vo svojej stromovej štruktúre rodokmeňa z viacerých možných zdrojov, ba aj prameňov. Je viac než jasné že jedna vetva v ich koreni sa nachádza niekde v hnutí EMO, ale spoločné korene má v gotike, či Luníku IX, Petržalke, lesoch a v heavy metale.

V prípadových štúdiách o havranoch bolo pod prísnym vedeckým dohľadom skúmaním zistené, že havrany v biblickom období z hliny vytvoril severský boh Odin (údajne s ním spolupracoval aj ruský boh Dva, respektíve Два) ako odpoveď na stvorenie Adama a Evy. Bola to akási revolta, odveta škandinávskych božstiev na dianie v okolí rovníka, kde sa fušovalo okolo vecí, ktoré sa neskôr v davoch spopularizovali pod spoločným názvom, že "Genesis". Odin stvoril svoje dva havrany a posielal ich na Zem aby sledovali tamojšie udalosti. Preto sa potom tieto tvory včas stihli infiltrovať na Noemovu Archu, vďaka čomu splynuli s aktuálnou živočíšnou ríšou. Z nej mapujú život ľudov a umožňujú bohovi vojny, Odinovi, aby ovplyvňoval demografické dianie a bránil premnoženiu ľudskej rasy na plochozemi.

[upraviť] Výskyt

Havrany sú veľmi životaschopné živočíchy. Prežijú takmer všade a teda aj na cintorínoch. Chodia vždy v čiernom, takže sú v symbióze s mŕtvymi. Tento ci znak, im dáva istú tajomnosť a budia tým rešpekt dokonca aj u niektorých ateistov.

Havrany majú radi párky, ale aj parky. V parkoch sa vyskytujú preto, lebo sa tam vyskytujú aj psy. Áno práve tie psy, ktoré majú ľudovia doma. Tieto psy majú ako potravu granuľe, ktoré sú vyrobené medziiným z mäsa a rôznych jemu podobných derivátov. Psy majú ale veľmi krátke črevá a tak tie mäskové deriváty procesom srania idú cez trávniky na recykláciu do havraních zobákov. Psie hovná sú teda jedným z dôvodov, prečo sa havrany a vrany vyskytujú v blízkosti parkov. Tento fakt poukazuje na geniálnu podstatu existencie venčenia bez sáčkou a zároveň podtrhuje význam toho, že nie všetko, čo je o hovne nemá zmysel.

Pozitívnejšie tajné väzby majú havrany údajne na kmene vraních indiánov, ktorí žijú na Divokom Zápachu. Niektoré zdroje vravia, že havrany sympatizujú aj s našimi cigánmi, ktorým pomáhajú so separáciou ich odpadov.

[upraviť] Inteligencia

Havrany patria medzi najinteligentnejšie tvory na zemi. Pred nimi sú potkany a šváby, po nich nasledujú svine, hovädá, psy, opice, papagáje, Marxistická filozofia, elity z rodu šmolkov a až potom ľudovia (okrem Baby Vangy, Meliška a Kostradamusa).

Vysokú inteligenciu havranov môžme pozorovať aj z toho, že ich absolútne nezaujíma politika, reklama, celebrity, televízia a je im ľahostajný akýkoľvek smrťfón, fejsbúk a teda aj internet. Nikto ešte nikdy nezistil, že by sa niektorý havran čo i len slovkom zmienil o Ficovi, Supermanovi, Kotlebovi, o Eure, Eurostate, oni dokonca nevedia načo je NATO a aj voľby sú im ľahostajné. O ich inteligencii svedčí aj to, že preferujú jedenie bez práce. Respektíve v tomto prípade nejde o jedenie, ale o žranie. V každom prípade sú oproti ľudom vpredu aj v tom, že nevyžierajú chladničku rodičov.

Necyklopedické živočíchy

AlfBlchaBoborCapCicavecCigániDelfínDikobrazDodogmaEmuFčelaFilckyHadHavranHrochHyenaChameleónJóžin z bážinJežkoKomárKopytníkKrokodílKrtkoKruté jablkoLabuťLevĽudoMačkaOtravník obyčajnýMandelinkaMapinguariMedveďMorča obrovskéMravceMyšMuchaOpicaOsaPavúkPapagájParoháčPijavicaPlytviakPotvorPesSarančatáSlonSomárŠakalŠkrečokŠvábTchorTigerTopierŤavaTučniakTurulVeverkaVorvaňVošVyrhulaYetiZlatá rybka

Petrmnam

Jedlé
BaranBizónyDiviakJeleňJelenček africkýChobotnicaKačicaKamzíkKôňKorytnicaKozaKravaOvcaPotkanPrasaPrasopesRybaRakSarančatáSliepkaSlimák záhadnýŠmolkoviaTuleňÚhorVtákZajac

Húpací koník
V iných jazykoch