Helena von Dráčková

Z Necyklopédia

Necyk.png

Toto je seriózny článok Necyklopédie!!!
Tento článok bol označený komunitou za seriózny článok. Je natoľko kvalitný, absolútne seriózny a pravdivý, že sa mu dostalo cti byť na jej Hlavnej strane. O ďalších serióznych článkoch sa rozhoduje tu.

Gold piece.png

Nefertiti.jpg

Helenkina mladosť v Egypte

Helena von Dráčková, zvaná aj Helča alebo Zlatá Helena, je bežne používané meno Tutanchamónovej babičky. Narodila sa v roku 1287 P.V.T. v starom Egypte, smrť doteraz nenastala, resp. si to nikto vrátane jej nevšimol.

[upraviť] Starý Egypt

O detstve a neskoršom živote Heleny nie je takmer nič známe. Svojim súčasníkom totiž nepripadala nijako zaujímavá a aj sama si dávala dobrý pozor, aby nebudila zbytočnú pozornosť. Nič nie je známe ani o jej prvom manželovi, s ktorým mala syna Achnatona. Ten je otcom nezaslúžene slávneho Tutanchamóna. Obaja títo faraóni však nedosiahli Helenin význam.

Helena, nezaťažená vladárskymi povinnosťami, sa mohla nerušene venovať štúdiu fizyky, alchýmie, nekromancie a ďalších prírodných vied. Vedená vrodenou disciplínou a húževnatosťou objavila dokonalý mumifikačný prípravok. Tento prevratný vynález dokonale utajila, takže o ňom nie je nič známe, akurát to, že sa aplikuje už počas života[1].

Nadaná vedkyňa neváhala a použila svoj vynález na seba. Po zistení, že funguje, sa ho rozhodla využiť aj komerčne. Nechtiac tým však spôsobila zánik egyptskej ríše. Historici sa domnievajú, že klientela natoľko verila v zázračné účinky jej objavu, ktorý údajne zabezpečil nielen dokonalú konzerváciu, ale aj pomohol úplne sa vyhnúť smrti, že bola ochotná vzdať sa celého majetku, len aby dostali Helenin vynález. Neopatrná obchodná politika bez prihliadnutia na makroekonomické súvislosti spôsobila, že všetok majetok ríše sa skoncentroval v Heleniných rukách. Vedecky zdatná, ale ekonomicky naivná Helena toľkú váhu neuniesla. Rozvinutá otrokársko-autokratická spoločnosť sa ekonomicky položila a čoskoro prestala existovať.

Historici nezaznamenali ďalší osud Heleny a jej vynálezu, nakoľko mali úplne iné problémy. Takisto sa nevie, ako skončili jej zákazníci. Ak vôbec skončili.

[upraviť] Stredovek

Helena sa opäť vynorila až v končiacom stredoveku, kedy si ktosi horlivý všimol jej nemalé bohatstvo a nemenne svieži vzhľad. Obvinili ju z čarodejníctva. Indície, že Helena žije už dve tisícky rokov, inkvizítori síce zaznamenali, ale ešte aj oni to považovali za pritiahnuté za vlasy a krajne nepravdepodobné. Helena sa nepoddala mučeniu, a tak inkvizícia pristúpila k tzv. testu vodou. Zviazali ju a hodili do rieky s premisou, že ak je čarodejnica, udrží sa na hladine.

Vďaka mumifikácii sa vodotesná Helena, samozrejme, neponorila, čo znamenalo rozsudok smrti. Malo to však háčik - bola aj nehorľavá a intenzívne plamene na hranici jej akurát oškvŕkli vlasy. Pokúsili sa ju teda sťať, no sekera bez následkov odskakovala z jej krku, až katovi spôsobila vážne zranenie. Bez účinku ostalo aj zahrdúsenie, otrava a exil do tábora malomocných.

Práve v leprozóriu sa Helenina stopa stráca. Kronikárom sa na také miesta nechcelo a inkvizícia nebola o nič odvážnejšia. Helena to využila a podarilo sa jej uniknúť. Už bez prezradenia žila utiahnuto niekoľko ďalších storočí.

[upraviť] Novovek

Golden Kids.jpg

Golden Kids

Nasledujúce storočia si Helča dávala dobrý pozor, aby jej príliš nevytŕčala. Oslobodenie jej prinieslo až liberálne dvadsiate storočie. Unavená z večnej anonymity sa rozhodla pre pravý opak - vystúpiť do žiary reflektorov. Jej schopnosti, zdokonalené tisícročiami života, uchvátili publikum a z Heleny sa stala spevácka hviezda.

Poučená z egyptskej lapálie, doplnila si vzdelanie o ekonómiu a ako jedna z prvých použila tzv. synergický efekt. Spojila sily s ďalšími dvoma spevákmi - Martou Kubišovou a Václavom Neckářom. Spoločne založili trio Golden Kids, čo možno preložiť ako Zlaté kozičky. Úspech však Helene zachutil a povedala si, že kozičky budú len jedny.

Aby sa zbavila neželanej konkurencie, Helena nadviazala kontakt s Klementom Gottwaldom a ponúkla mu svoje tajomstvo, stopercentnú mumifikáciu a dlhovekosť, ak nie nesmrteľnosť. Robotnícky prezident nemal šancu odolať. Kubišová putovala do sklárne a z Neckářa sa stal udavač. Helča opäť triumfovala a na výslní popularity sa vyhrievala ďalšie desaťročia. Šťastie pri nej stálo aj v inom - Gottwald zomrel skôr, ako ho stihla zasvätiť do procesu mumifikácie.

[upraviť] Nový život

Helča podľahla mylnému dojmu, že vláda komunistickej sračky je minimálne rovnako trvácna ako ona sama. Po revolúcii v roku 1989 sa zdalo, že opäť bude musieť baliť kufre a utekať pred upálením (zase by jej zhoreli vlasy!), no Helena sa rozhodla zostať a bojovať. Využijúc latentnú nekrofíliu svojich fanúšikov sa namáhavo opäť predrala k postaveniu prominentnej speváčky, aj keď si to vyžiadalo napríklad šaškovanie v muzikáloch a produkciu diskotékových odrhovačiek.

Šťastie mala aj vo výbere partnera. Po dlhých tisícročiach sa jej podarilo vydať znova. Jej manželom sa stal Martin Michal, osobitý živočích so záľubou v podávaní trestných oznámení a s neuveriteľným talentom na vyryžovanie peňazí zo všetkého (tzv. zlatokopok). V súčasnosti Helena žije šťastne a spokojne a nie je predpoklad, že sa to v najbližšom tisícročí nejako výrazne zmení.

Jej tajomstvo dokonalej mumifikácie ostáva neodhalené, niektorí vedci však upozorňujú na neklamné známky postupnej deteriorácie. Kým zovňajšok je stále úctyhodný, v mozgovej činnosti sa zaznamenávajú určité poryvy. Helča napríklad nedávno súhlasila s tým, že bude robiť reklamu na poľskú zmrzlinu, čo by podľa odborníkov nenapadlo nikomu, kto má IQ vyššie ako telesnú teplotu. Vzhľadom na to, že Helena má vďaka mumifikovaniu stabilnú izbovú teplotu, je toto konštatovanie o to znepokojujúcejšie.

[upraviť] Zaujímavosti

Helena je známa svojím príbuzenským vzťahom k Chuckovi Norrisovi, ktorý je jej prababičkou.

ŠTB zistila, že Helča bola jedinou ženou vo svete, ktorá dokázala do snehu vyčúrať protištátne heslá. Existuje však podozrenie, že moč bol Štrougalov.

[upraviť] Poznámky

  1. Toto však rozhodne nestačí, ako sa presvedčil Helenin neúspešný nasledovník Michael Jackson.

Popeblues.JPG Hudobné skupiny (nie Metalové)
Bodom from childrenBuran BuranBurzumČechomorDead KomunistsDeathly eyesDepressive DirectionsGrín DejH16JakačiJoy DivisionManic Street PreachersNazarethNemŕtvy či neživýOlympikPeking PensionPil PivoSuper Bomb TrioTublatankaVeverička z MarsuVidlán
Tí, čo spievajú
50 KorúnAmy WinehouseBritney SpearsLady GagaDávid HajzelhófMartin KittnerKukoNemŕtvy či neživýJožo GaRagueVkeli KlaksónElvis PresleyKarel GottMichael JacksonBranislav JobusRobo KazíkEva MázikováPeter StrašákJozef PáterovičRihannaHelena von Dráčková
*** Bonus ***

Dámy zo slovenského šou-biznisu, ktoré určite nie sú kurvy, ale sú už aj na našej NECYKLOPÉDII

Silhouette Female.gif
Female Icon svg.png

ŽenaDievčaManželkaMamaStará maťDcéraVzdelaná SlovenkaStará dievkaSliepkaČajaBlondína

Lucie BíláMariana ĎurianováOľga FeldekováMaša HaľamováHedviga MalinováAnna MalíkováEva MázikováNora MojsejováIvetka RadičováPaviel RochnyakRuža z TopoľčianHelena von DráčkováAdela BanášováMária KotlárováAmerika KundínyováDyjana ChlórováMandarinka Rolincová

V iných jazykoch