Hlavodrť

Z Necyklopédia

Hlavodrť
Hlavodrt.JPG
Hlavodrt1.JPG
Tak o tomto sa bavíme!
Toto je hlavodrť.

Hlavodrť je nástroj nečistých a temných síl. Je to objekt neskutočnej sily a artefakt z dôb dávnych. Je religionistický a ezoterický. Je nočnou morou majstrov meditácie.

[upraviť] História hlavodrťu

Na projekte Hlavodrť začali pracovať už vedci z Galaktickej republiky, no dokončilo ho až Galaktické impérium, aby sa dostalo do hláv svojich rebelských nepriateľov. Prvý ľudo, na ktorom Impérium testovalo svoj vynález skazy bol Aštar Šeran, ktorého to poznačilo na celý život. Počas rokov vývoja bolo vytvorených niekoľko modelov hlavodrťu.

[upraviť] Model 1 (extatický)

Tento model bol úplne prvý. Jeho účinky sa nedali porovnať s činkami, ale s účinkami extázy. Jeho akčnú časť tvorila špirála, ktorá nebola rozdelená do sfér. Bola to vývojová fáza, ktorá spôsobovala vyrovnané isté smrteľné účinky ako na strane používateľa, tak aj odporcu. A tu niekde mohla visieť koreňová príčina potreby popracovať na vylepšení modelu.

[upraviť] Model 2 (psychotický)

Akčnú časť psychotického modelu tvorila len vonkajšia sféra. Fungoval celkom dobre, len jeho dizajn bol príliš imperialstický. Boli tu isté komplikácie, keď v miernej súhre náhod dochádzalo k vyrazeniu oka používateľa, ale mŕtvych na tejto strane predsa len ubudlo. Popri iných rizikách hrozila aj žaloba zo strany autorov bejzbolového párku. Tento záver vyplynul z istej konštruktívnej pivnej debaty, ktorá si dala za úlohu zamerať sa na prehodnotenie vylepšení pôvodného zámeru.

[upraviť] Model 3 (tragikomický)

Tingler.jpg

Toto nie je nový model hlavodrťu, ale vynález na masírovanie viacerých energetických bodov na hlave naraz. Ale ak nefunguje, hlava sa dá drtiť aj ním.

Pridaním dvoch (prvočíslo!) sfér sa zvýšila jeho efektivita. Prakticky sa používa dodnes.

[upraviť] Model 4 (futuristický)

(Fu)turistický model vymyslel Chuck Norris, ale nikomu ho neukáže, pretože sa bojí, že niekto by mohol vlastniť takú hrozivú zbraň.

[upraviť] Zloženie hlavodrťu

Hlavodrť sa vyrába zo špeciálnej zliatiny kova, frasu a trtu. Táto zmes sa potom taví v Slnku, alebo inom podobnom vesmírnom telese.

[upraviť] Využitie hlavodrťu

Pomocou hlavodrťu je možné vyrobiť z bežnej hlavy padrť. V mienkotvorných médiách, akým je napr. Necyklopédia ho používajú na vytváranie mienky čitateľa (resp. diváka, poslucháča).

Zbrane
Child02.jpg Atómový bimboBazukaBombarďákyBomboniéraGlockGumipuškaJadrová hlavicaHlavodrťKalašnikovMačkopalNapalmPAUKPäsťPištolPuškaSamopalSamove zásobníkySexbombaStealthTankVáľok GAR15.jpg