Honzík Novotný

Z Necyklopédia

"Přijmeš moji růži?"

- Honzík Novotný

Honzík Novotný je najznámejší československý kvetinár, zvodca a úchylák.

NovotnyS

Toto je pomerne vzácna fotografia, pretože Honzík na nej nemá svoj sveter.

[upraviť] Život

Honzík sa narodil v malej moravskej obci Teplúchov. Ako už z názvu vyplýva, bolo tam veľmi veľa homosexuálov, a tak sa rozhodol, že splynie s davom. Preto taký štýl oblečenia nosí dodnes. Keď mal 14 rokov, vybral sa s otcom do Nemecka na zárobky. Jeho otec pracoval ako žobrák a on leštil topánky, neskôr aj dačo iné. Keď mal 28 rokov, všimol si ho riaditeľ TV Markíza a ponúkol mu prácu v reality show Nevesta pre milionára, kde Honzík hral boháča. Po príchode na Slovensko a po začatí tohto programu očaril každú ženu, ktorá mala nižšie IQ ako 60 bodov. Základom tohto programu je to, že si Honzík mal vybrať jednu z veľkého množstva takýchto žien. Nakoniec si vybral bývalú prostitútku, s ktorou sa po skončení programu rozišiel. Potom sa chodieval dlhšiu dobu ožierať na rôzne podujatia, kde raz stretol Mariannu Ďurianovú. S jej očarením nemal žiadny problém, pretože Marianna má IQ 25. Opustila kvôli nemu aj svojho manžela Libora Bôčika. Sú spolu dodnes a občas spolu účinkujú v niektorých reláciách. Naposledy to bolo v sentimentálnej relácii Tanec pre jeba.budem sa zenit ..

[upraviť] Najnovšie správy

Podľa najnovších správ sa Honzík sťahuje do Ruska. Údajne si kúpil byt v známej moskovkej štvrti Parchantskaja.

Podľa ďalšej správy je Marianna tehotná, z čoho vyplýva, že dočasne bude mať dva mozgové závity.

[upraviť] Honzíkovo oblečenie a výzor

Ako sme už vyššie spomínali (ak nie, tak v tom prípade to tam dopíšte), Honzík vyrastal v dedine kde bolo veľmi veľa homosexuálov, a on nechcel byť na očiach. Preto začal nosiť kockované svetre so štvorcami (väčšinou ružovými), ktoré nosí do dnes, a to aj na rôzne spoločenské podujatia. Vzor štvorcov sa nazýva vaginálny. Ďalšou neodmysliteľnou súčasťou jeho výzoru je staromódny nagélovaný účes, ktorý vyšiel z módy behom 2. svetovej vojny.

[upraviť] Výroky o jeho oblečení

"Niečo tak gýčové by som na seba nikdy nedal!!!"

- Braňo Mojsej

"Štvorčeky sú moderné aj v ružovej!"

- Fero Mikloško

"Jeho oblečenie je svojím spôsobom geniálne. Inšpirovalo ma totiž k napísaniu novej knihy."

- Stephen King

[upraviť] Pozri aj

Mariana Ďurianová