Hrob

Z Necyklopédia

Hrob (čítaj hrop) môže byť fyzický, aj pomyselný, môže to byť diera vykopaná v zemi, vo Veľkom čínskom múre, alebo ešte nezaliata časť betónových základov domu.

Fyzické hroby sa vo väčšine prípadov vyskytujú v takzvaných skupinách, alebo aj obytných aglomeráciách, v ktorých už nebadať spoločenské postavenie ľuda (po novom aj domáceho maznáčika), ako to bolo pred posmrtným kŕčom zahrabania do hliny. tieto skupiny sa zvyknú označovať spoločným názvom „cintorín“, anklicky „cemetery“, východňarsky „cmiter“ a taliansky tiež tak nejako, nemecky Friedhof.

[upraviť] Štruktúra fyzických hrobov

Pri hroboch sa v nepomernej množine prípadov jedná (jedná nie je číslo jedna!) o duté útvary vyhĺbené do zeme odborným pracovníkom, ktorú tento útvar vyhĺbi za asi dva dni o obsahu dvoch Kubíkov (Jana Kubíka a Paľa Kubíka), čím zabezpečí mŕtvemu telu a jeho novému domovu (tzv. rakve, resp. drevenému pyžamu) dostatok priestoru na vopchatie do zeme, ale následným spätným zahádzaním zemou výrazne obmedzí možnosti pohybu a aj vetrania - táto možnosť patrí už k luxusnejším doplnkom rakiev.

Okolo hrobov sa v mnohých prípadoch motajú indivíduá, ktoré sú v nich už takpovediac jednou nohou, a ktoré chodia opatrovať osoby, ktoré im boli blízke, a po smrti majú pri svojom ľudovi rezervované miesto. Hroby bývajú buď iba kôpky hliny nahrnuté na telo s rakvou, označené krížom alebo podobnou vecou, ale mnohí ľudia už uprednostňujú, keď je na nich navalený šuter, najčastejšie zo žuly, na ktorom je ešte jeden kameň, kde sú udané základné informácie o ľudovi, niečo ako Fejsbúkový profil bez možnosti pridávania priateľov a lajkov (sú prípady, ktoré sa vydávajú za médiá komunikujúce s posmrtným životom), takpovediac monologický dialóg s pomyselnými odpoveďami. Zatiaľ najviac kameňov (hoci len vápencových) si nechal na hrob umiestniť nejaký Chufu.

"Na cintoríne je ohromná sranda - povedia 'Nech ti je zem ľahká' a kydnú na teba dvestokilový náhrobný kameň"

- Maťarus Bospeličný po konzultácii s úradom na ochranu patentov a duševného vlastníctva

[upraviť] Hrob vo Veľkom čínskom múre

V období výstavby Činskeho múru získalo prácu státisíce Číňanov. „Státisíce Číňanov“ znamená v Číne priemerný skautský tábor, či bežný rad na lístky na vlak.

Čínsky cisár bol bohatý a prišlo mu výhodné obohacovať maltu vápnikom z kostí ľudov, drúcich ako kone a potom nadobro zomretých od pracovnej únavy, do základov alebo stien a tak mierne ušetriť za maltu a dopravu. Keďže čínski ľudovia boli a sú oddanými tvrdými pracantmi, sú na túto časť ich histórie aj tak hrdí, už len preto, že v tej dobe vedeli čo je strelný prach a v Európe sotva Romulus s Remom založili Rím, mesto siedmich pahorkov.

Nezaliata časť betónových základov domu - v podstate to isté ako Veľký čínsky múr, ale v podstatne menšej mierke a z iných ako pracovných dôvodov (prečítať si knižku English is easy, Csaba is dead, pochopiť)

Vyvetlenie pojmu pomysleného hrobu - škola/práca je môj hrob je výrok, ktorý bol vytvorený neznámym ľudom, ale rozhodne nie bezdôvodne. Veď tak, ako príčinou rozvodov je manželstvo, tak príčinou smrti je život, a činnosti vedené počas neho, ktoré nám sú nemilé, ale sú nutné na prežitie do ďalšieho dňa/týždňa/mesiaca a tak ďalej...

Takže ak niekto vysloví tento výrok, nemá na mysli že je mŕtvy/zombie, ale že v danom mieste vykonávania činnosti trávi neúmerne veľa času, čo sa mu zdá ako všetok čas, a priznajme si, v hroboch všetok čas už rozhodne trávime (výnimkou sú chudáci z Egyptu, Grécka a čiastočne aj zo Slovenska, z obdobia starých Keltov, ktorých otravujú archeológovia a potom rýpu do skladov v múzeách), či sa nám to páči, alebo nie. Ale hrob by malo byť miesto odpočinku, takže by bolo pekné, ak by niekto povedal, že dovolenka bola jeho hrob a myslel by to pozitívne, s ohľadom na „odpočinok“, bez ohľadu na „večný“.

V iných jazykoch