Hugo Boss

Z Necyklopédia

Hugo Boss je meno slávneho cigánskeho vajdu, ktorý dal svoje meno známej módnej značke. Vajda sídli v nemeckom Stuttgarte. Okrem známych voňaviek sa jeho firma preslávila aj šitím odevov a spodného prádla.

[upraviť] Voňavky

Meno Hugo Boss na svete oslavuje aj kvalitná voňavka s neskutočne skvelou vôňou. Táto značka má zaujímavú marketingovú stratégiu. Má svoje reklamné kampane takmer všade: na bilboardoch, letákoch, plagátoch či v televízii, no aj tak jej najlepšiu propagáciu robia sami cigáni. Stoja pred obchodmi ako je napríklad TESCO, prechádzajú sa po parkovisku na ktorom hľadajú potencionálnych zákazníkov. Ak prídu k vám pokúsia sa Vás osloviť:

-„Nechčeš Hugo Bošš? Dám ti to velmi lacno. A ak nechceš Hugo Bošš tak potom tu mám ešte skvelú vońavku Brunové Banány, aj tí dám za lacno len kúpte, je to originál!!!

A asi v tomto spočíva celý marketingový trh Huga Bossa.

[upraviť] Odevy

Hugo Boss je aj značka odevov. Firma bola založená ešte v 19. storočí. Biznis jej začal rozkvitať potom ako si u nej niekdy na začiatku 20. storočia objednal návrhy a výrobu vojenských uniforiem jeden z najznámejších pravicových politikov, ktorý vystupoval ne verejnosti pod umeleckým pseudonymom Adolf Hitler. Tieto odevy vtedy začali ísť na dračku a boli šité vo vtedajších pracovných táboroch lacnou pracovnou silou. Biznis Hugovi rozkvital.

Po 2. svetovej vojne s Hugovou prioritou stalo spodné prádlo, to znamená gaťky, slipy, či rôzne podprdy. Aj tie sa šijú lacnou pracovnou silou v obdobných pracovných táboroch prosperujúcej Číny.

V iných jazykoch