IS

Z Necyklopédia

ISIS

Jeden z najznámejších hercov ISIS-u, známy pod menom Džihádista John

IS (Islamic Studios) alebo aj ISIS (Islamic Syrian-Iraqi Studios) či ISIL (Islamic Syrian-Iraqi Laboratories), arabsky استوديو سينمائي الإسلامي je sýrsko-iracká filmová produkčná spoločnosť. Aktuálnym majiteľom firmy je Abú Bakr al-Bagdádí (používajúci prezývku Ibi), ale väčšina zamestnancov pochádza z Európskej únie.

Spoločnosť bola založená 3. januára 2014. Vznikla ako dcérska spoločnosť irackej pobočky firmy Al-Srajda. Špecializuje sa na krátkometrážne thrillery a horory s vojenskou a protiamerickou tematikou. Ich filmy sú známe na celom svete.

[upraviť] Islamské štúdio (mesto(skôr Santova vesnička))

Islamský štát je dedina v Atlantíde a jejich král je ALAH.Sú tam zašatkované morské pany, zajali tam SPONGEBOBA. žijú tam tučniaci a mimozemšťania a narodil sa tam ježiš a budha a neptun a posejdon herkules zeus pochádza s tadiaľ Charchil.

[upraviť] Recenzie

Podľa kritikov patria filmy IS medzi najkvalitnejšie teroristické filmy sveta. Je to aj preto, že firma disponuje na miestne pomery širokým finančným, materiálnym i personálnym vybavením - niekoľko kamier, režisér, dabléri, strihači a taktiež aj množstvom hercov, z ktorých sú ale mnohí (najmä hlavná postava) neochotníci, kvôli čomu je firma vystavená značnej kritike. Firma spolupracuje aj so zahraničnými filmovými štúdiami.

V iných jazykoch