IT-aci z MS

Z Necyklopédia

Markus.jpeg

Jozef Markuš prijíma v tuneli pod Braniskom peniaze od agenta Rottschilovcov

13. Oddelenie Matice Slovenskej sa zaoberajá rádio-elektronickým bojom a informačnou a psychologickou vojnou. Je obávaným protivníkom srandy, slobody slova a zdravého rozumu.

[upraviť] Vznik a vývoj

Po porážke Americkej revolúcie (1788 P.V.T.) odchádza Thomas Payne (S Dakotským pasom na meno Boľavý Tesák) cez Francúzsko do Uhorska, kde spolu s Adamom Františkom Kollárom premýšľajú ako poraziť rozrastajúcu sa moc Rotschieldov. Pri poháriku absinthu dostáva Adam geniálnu myšlineku: vytvoria nový národ, ktorý bude opatrovať ideu slobody. (Payne vysvlovoval sloboda ako slovoka, preto o niekoľko pohárikov neskôr nazvali tento národ Slovákmi.)
Takáto iniciatíva samozrejme neostala utajená Rotschieldovským zvedom. Aby otrávili projekt mladého národa, poznášali agentov do každej jeho vrstvy, s cieľom ovládnuť jeho budúcu spoločenskú štruktúru. Jadrom sa stala organizácia nesúca v znaku symbol nepriateľstva: Maer Satanus.

[upraviť] Slovenské povstanie

Politická samovražda Andrewa Jacksona skončila jeho fyzickým odstránením. Jeho brat Michael však stihol uniknúť do Horného Uhroska (Slovacorum). Trvalo mu to veľa rokov, keď však skutočne dorazil, v meru-ôsmom roku, postavil sa Michael Jackson do čela Slovenskej kontrarevolúcie proti maďarským liberálom, ktorí viac nechceli kráľa. Vďaka červotočej aktivite MS však povstanie zlyhalo, mnoho dobrých bojovníkov bolo obesených a Michael Jackson ušiel do Arábie, kde dožil na dvore Al Rašída v kráľovstve Onán.

[upraviť] Legalizácia Matice Slovenskej

Tajný veľmajster MS, Eberhart Mälke-Nižník (ktorý dávnejšie presvedčil Giuseppe Garibaldiho, aby nebojoval v americkej občasnej vojne za sever, ale za juh), vyplatil grófovi Apponyimu 100 000 zlatých toliarov (56 214 234 - toto nie je prvočíslo), aby mu umožnil vytvoriť kryciu legendu pre jeho organizáciu -- tzv. Maticu Slovenskú. V tom čase idea Matice (Samice) prerástla už do všetkých Slovenských kruhov a nik nespochybňoval legendu o obrodzovaní národa, ktorá zakrývala skutočnú satanskú činnosť.

[upraviť] Spoločenstvo šiestich

Na prelome storočí, šesť posledných Slovenských velikánov uchovávajúcich odkaz Thomasa Paynea a Adama Františka Kollára slávnostne odprisahalo, že budú narúšať chod zdegenerovanej modernej spoločnosti, šíriť slobodu slova a bojovať proti dementom (ktorí slepo slúžia satanskému kapitalizmu). Toto posolstvo sa dodnes šíri z otca na syna.

Itaci.jpg

IT-aci z MS nájdu a zničia každého

[upraviť] Slovenský prevrat

Po Slovenskom prevrate (1919 P.V.T.) MS ovládla správu Slovenska. Od apríla toho roku dosadzuje všetkých politikov do všetkých funkcií, bez ohľadu na zdanlivé zafarbenie režimu. Jej agentami v politike boli: Jozef Tiso, Pavol Čarnogurský, Gustáv Husák, Gejza Šľapka, Vladimír Mohorita, Ján Čarnogurský, Hvezdoň Koštuh, Augustín Marián Húska, Pavol Rusko a Rafael Rafaj.

[upraviť] Aktivity

IT-aci z MS dokážu nájsť a zabiť každého. M. R. Štefánikom počínajúc a M. Hanzelom končiac.

[upraviť] Pozri aj

Komando Necyklopédie
800px-DM-SD-04-00770.JPEG Al SrajdaASScorpCIACTUDomobranaFBIHamasIT-aci z MSKBSКГБMossadNATONámorníctvo RaptoruNCISPolicajtCestný radarSISSlovenská Antiškolská SkupinaTeroristaVojak 2615.69img35g1.jpg

Spolky Necyklopédie
Zachlastvelka2.jpg

Slovenská Antiškolská SkupinaKBSNCISAl SrajdaASScorpKomando NecyklopédieVedecká komora...IT-aci z MSKlub anonymých homelesákovTartarosTeplá ligaAbbaBelanská elita

Thumbs.jpg