FANDOM

Nolife

Príklad ITčkára.

Informatik (lat. Homo Information Scientiarum, nemýliť si s bonzákom) je ľudo, ktorého napriek tomu, že je niečím podozrivý môžeme nazvať celebritou počítačovej ríše. Podľa všetkého možno aj preto, lebo sa stará o informácie, respektíve o informatiku.

Charakteristiky Edit

Prvý (toto nie je prvočíslo, ale iba prvé číslo!) dojem môže miasť. Môže sa zdať, že ide o človeka informačného charakteru, špióna či agenta. V skutočnosti ide o ľuda, patriaceho do kategórie spodina. „Spodina“ v tomto prípade nie je hanlivý názov, lebo znamená „základ“ (počuj grunt).

Fyzikálne vlastnosti Edit

Informatici sú v skutočnosti sedavé tvory. Asi majú menej vyvinuté dolné končatiny... teda okrem riti. Z fyzickej stránky informatici ešte bývajú čudní, obézni, nebránia sa okuliarom a ksichty mávajú zdobené jebákmi.

Niektorí informatici majú neskrývane prijebaný mimický výraz, a niektorí ho majú aj keď ten výraz nie je viditeľný. U tých druhých to najčastejšie registrujete podľa toho, že po konverzácii s nimi máte pocit, že tými prijebanými ste asi vy, lebo ste nepochopili ani slovo. Komplex menejcennosti ale zostal na vás lebo máte dojem, že by ste to mali pochopiť.

Mentálne úchylky na úrovni IQ Edit

Čo infor(o)ma(n)tikom Bôh (nesexistuje) ubral na výzore, to im pridal na rozume. Ide o tvory rozumovo na vrchole potravinového reťazca. Sú nebezpeční, lebo údajne, podobne ako zombie, žerú mozgy.

Informatici, a teda hlavne tí magori programátori, sa vyznačujú vysokým stupňom logiky, algoritmického a analytického myslenia a aj asi aj IQ. Toto všetko sa však týka len ich obľúbeného programovacieho jazyka alebo inej špecializácie. Mimo toho sú mimo, dokonca aj v takých softvérových veciach, ako je interface (počúvaj medziksicht). Čím lepší programátor, tým ťažie mu vysvetlíte, že jeho program síce možno je bezchybný, ale ovládať ho nedokáže ani divá sviňa a že napr. rozbaľovací zoznam pracovníkov pre vyplnenie spolucestujúceho v cestovnom príkaze by mal byť zoradený podľa abecedy a nie podľa rodných čísiel. Administrátorovi siete zas nevysvetlíte, že sa potrebujete občas dostať aj na internet, nech to už je nebezpečné ako chce.

Tieto vlastnosti sa však, v nepriamej úmere k syndrómu "No-Life", vylučujú s citom zvaným Láska. Aj keď sú bezcitní, nie sú impotentní, t.j. sexujú ako ostatní, pokiaľ im to teda výzor a konverzačné schopnosti dovolia. Ich spojencom býva alkohol.

Informatici patria k neľudom. Vyznačujú sa logickým chápaním vecí, v extrémoch až prehnanou doslovnosťou, využívaním anglických výrazov v slovakistánskych vetách. Často hovoria pred ostatnými ľuďami svojim jazykom, tomuto však obyčajný ľudo nerozumie.

Jazykoveda Edit

Taký Informatik má v súčastnosti mnoho pomenovaní, ktoré jemne naznačujú akou úchylkou trpia. Medzi najznámejšie označenia informatikov patria:

  • ITčkar (Ajtíčkar)
  • Iťák
  • Nerd
  • Závislák
  • Kóder
  • Kódič
  • Programátor
  • Hajzel bezcitný
  • Bastlič

Ďalej podľa OS deľ na:

  • Windowsák (proti týmto typom je ľudo často zaujatý, i keď sám tento systém používa)
  • Linuxák (ľudom uznávaný, i keď ich OS nikto nikdy nevidel)
  • Apple (spodina)

Programátori a príbuzný magori sa taktiež radi nazývajú aj podľa svojho preferovaného jazyka:

  • Jávisti (džávisti)
  • Céčkari
  • Assemble-riti (mega magori)
  • C#-isti (sí-šárpisti, dačo jak Java akurát od Mrkvošrotu)
  • Webkári - PHP , Pärl, HTML, CSS, Javasrajt, ASP.SHIT

Osobnosti IT svetaEdit

Žargón Edit

Ako bolo už predtým spomenuté, informatici sa vyznačujú svojim vlastným jazykom. Časté známe výrazy, respektíve kvalifikované vyjadrenia tejto kasty sú:

  • "Zase je dojebaný interfejs. Jano ?! Že ty si zase dibagoval tie sračky od Billa Brány!"
  • Píš jak ti vravím: 'sudo rm -rf /', a zmizme i ten error..
Apple Lisa Počítače Body painting - cursor

FWIWCHackerHewlett-PankhartChyba procesara Intel PentiumInformatikIposGameJavaLamaLinuxMimov IndexNbusr123Nuda Veliká z čeľade PočítačovitýchPackalPointerRESETSR-iPhoneStackStack OverflowSteve JobsVeľký TuxUpdateUSBVistaWindows