Informatik

Z Necyklopédia

Nolife

Príklad ITčkára.

Informatik (lat. Homo Information Scientiarum, nemýliť si s bonzákom) je ľudo, ktorého napriek tomu, že je niečím podozrivý môžeme nazvať celebritou počítačovej ríše. Podľa všetkého možno aj preto, lebo sa stará o informácie, respektíve o informatiku.

[upraviť] Charakteristiky

Prvý (toto nie je prvočíslo, ale iba prvé číslo!) dojem môže miasť. Môže sa zdať, že ide o človeka informačného charakteru, špióna či agenta. V skutočnosti ide o ľuda, patriaceho do kategórie spodina. „Spodina“ v tomto prípade nie je hanlivý názov, lebo znamená „základ“ (počuj grunt).

[upraviť] Fyzikálne vlastnosti

Informatici sú v skutočnosti sedavé tvory. Asi majú menej vyvinuté dolné končatiny... teda okrem riti. Z fyzickej stránky informatici ešte bývajú čudní, obézni, nebránia sa okuliarom a ksichty mávajú zdobené jebákmi.

Niektorí informatici majú neskrývane prijebaný mimický výraz, a niektorí ho majú aj keď ten výraz nie je viditeľný. U tých druhých to najčastejšie registrujete podľa toho, že po konverzácii s nimi máte pocit, že tými prijebanými ste asi vy, lebo ste nepochopili ani slovo. Komplex menejcennosti ale zostal na vás lebo máte dojem, že by ste to mali pochopiť.

[upraviť] Mentálne úchylky na úrovni IQ

Čo infor(o)ma(n)tikom Bôh (nesexistuje) ubral na výzore, to im pridal na rozume. Ide o tvory rozumovo na vrchole potravinového reťazca. Sú nebezpeční, lebo údajne, podobne ako zombie, žerú mozgy.

Informatici, a teda hlavne tí magori programátori, sa vyznačujú vysokým stupňom logiky, algoritmického a analytického myslenia a aj asi aj IQ. Toto všetko sa však týka len ich obľúbeného programovacieho jazyka alebo inej špecializácie. Mimo toho sú mimo, dokonca aj v takých softvérových veciach, ako je interface (počúvaj medziksicht). Čím lepší programátor, tým ťažie mu vysvetlíte, že jeho program síce možno je bezchybný, ale ovládať ho nedokáže ani divá sviňa a že napr. rozbaľovací zoznam pracovníkov pre vyplnenie spolucestujúceho v cestovnom príkaze by mal byť zoradený podľa abecedy a nie podľa rodných čísiel. Administrátorovi siete zas nevysvetlíte, že sa potrebujete občas dostať aj na internet, nech to už je nebezpečné ako chce.

Tieto vlastnosti sa však, v nepriamej úmere k syndrómu "No-Life", vylučujú s citom zvaným Láska. Aj keď sú bezcitní, nie sú impotentní, t.j. sexujú ako ostatní, pokiaľ im to teda výzor a konverzačné schopnosti dovolia. Ich spojencom býva alkohol.

Informatici patria k neľudom. Vyznačujú sa logickým chápaním vecí, v extrémoch až prehnanou doslovnosťou, využívaním anglických výrazov v slovakistánskych vetách. Často hovoria pred ostatnými ľuďami svojim jazykom, tomuto však obyčajný ľudo nerozumie.

[upraviť] Jazykoveda

Taký Informatik má v súčastnosti mnoho pomenovaní, ktoré jemne naznačujú akou úchylkou trpia. Medzi najznámejšie označenia informatikov patria:

  • ITčkar (Ajtíčkar)
  • Iťák
  • Nerd
  • Závislák
  • Kóder
  • Kódič
  • Programátor
  • Hajzel bezcitný
  • Bastlič

Ďalej podľa OS deľ na:

  • Windowsák (proti týmto typom je ľudo často zaujatý, i keď sám tento systém používa)
  • Linuxák (ľudom uznávaný, i keď ich OS nikto nikdy nevidel)
  • Apple (spodina)

Programátori a príbuzný magori sa taktiež radi nazývajú aj podľa svojho preferovaného jazyka:

  • Jávisti (džávisti)
  • Céčkari
  • Assemble-riti (mega magori)
  • C#-isti (sí-šárpisti, dačo jak Java akurát od Mrkvošrotu)
  • Webkári - PHP , Pärl, HTML, CSS, Javasrajt, ASP.SHIT

[upraviť] Osobnosti IT sveta

[upraviť] Žargón

Ako bolo už predtým spomenuté, informatici sa vyznačujú svojim vlastným jazykom. Časté známe výrazy, respektíve kvalifikované vyjadrenia tejto kasty sú:

  • "Zase je dojebaný interfejs. Jano ?! Že ty si zase dibagoval tie sračky od Billa Brány!"
  • Píš jak ti vravím: 'sudo rm -rf /', a zmizme i ten error..
Apple Lisa Počítače Body painting - cursor

FWIWCHackerHewlett-PankhartChyba procesara Intel PentiumInformatikIposGameJavaLamaLinuxMimov IndexNbusr123Nuda Veliká z čeľade PočítačovitýchPackalPointerRESETSR-iPhoneStackStack OverflowSteve JobsVeľký TuxUpdateUSBVistaWindows