Internet Explorer

Z Necyklopédia

Internet Explorer
Ie.gif
Logo

Internet Explorer je ultra rýchly, špičkový, svižný, stabilný, bezpečný internetový browser (prehliadač) <-- toto si myslí len Mrkvosoft a BFU uživeteľ, ale v skutočnosti je to spomalený, dobugovaný, zalagovaný prehliadač s priemernou odozvou (ping) 3.1556926×10^10 millisekúnd, čo je jeden rok. Je to aj vírus sám o sebe, je to veľmi nebezpečný červ lebo sa tvári ako prehliadač. Vyvinuli ho nahúlení programátori na LSD s pomocou Big Billa Brány. Jeho nebezpečnosť je známa vďaka neskutočnej pretvárke ako prehliadač, ale je to Mrkvosoftom zakomponovaní nebezpečný červ.

[upraviť] Nebezpečnosť

Po jeho otvorení sa pretváruje že sa zapína neskutočne dlho, aby vás čo najviac vytočil. Je to psychologický červ, ktorí ma za úlohu nasrať svojich použivateľov a pripomenúť im že su otrokmi Mrkvosoftu a veľkého brata -> Big Billa Brány. Pri vyhľadavaní vždy vás odkáže na zasratý B(l)ink ktorí vám skôr nájde zasratú záchodovú misu ako to čo hladáte. Aj integrovaný b(l)ink je súčasť psychoanalýzy a brainwashingu Mrkvosoftu, ktorá sa zakladá na drastických nacistických výskumoch ovládania mysle ktoré boli uskotočnené v minulosti. V logu prehliadača si môžete všimnúť číslo šelmy 666 a iluminatský trojuholník. Všetko je to len o tom aby si Mrkvosoft podmanil vašu dušu. Ako ochraný symbol pred týmito praktikami môžeťe použiť logo pakôňa z projektu GNU. Bolo zistené že open-source odháňa zlého démona Mrkvosoftu. Chránte sa skôr ako sa tento červ od mrkvosoftu dostane do vašej mysle !

[upraviť] Užitočnosť

Tento prehliadač je len užitočný na stiahnutie iného prehliadača. Odporúča sa aj na takú krátku dobu chrániť pakôňom GNU.

[upraviť] Zdrojový kód

Aj keď je to closed-source, niektoré časti kódu boli leaknuté.

     do_nothing_loop();
     do_some_stuff();
     do_nothing_loop();
     sleep(3.1556926×10^10);
     do_nothing_loop();

Ako vidíme v kóde, tento softvér je odpad sám osebe a patrí na smetisko dejín.

[upraviť] Štatistika

    Priemerná doba zapnutia: 1 rok
    Priemerná doba vyhladania výrazu cez b(l)ink: 24 dní
    Šanca na korektné vyhladanie výrazu: 0,01 %
    Youtube video buffering: ešte nikomu sa nepodarilo načítať...
    Downloading: -1 kb/s
    Uploading: +1 kb/s

[upraviť] GNU Pakôň ktorí spokojne hladí do dialky vám odporúča...

Verte v Unix a ten vás pred diablom ochraní ! Gnu2.gif