IposGame

Z Necyklopédia

Toto ďalší príklad stupidity anonymov Td
Možno si hovoríte, že to, čo je na Necyklopédii je často „parádny hnoj“.... mýlite sa, tento článok patrí ešte do horšej kategórie. Toto je príklad toho, čo nám sem nakladú rôzni primitívi. Ich IP adresy si nájdete v histórii článku a konkrétne mená sa dozviete z týchto IP adries od ich poskytovateľov internetu...
Články v tomto panoptiku:
IposGame

IposGame je najlepší minecraft portál na svete! Admini tam nie sú! Ľudia? Tak isto, narozdiel od Braňa Mojseja, tam sú aj alkoholici, ktorí sa neprepili v zariadení Predná Hora na smrť, ale iba tak trošku.

Na serveri nikto nerozbíja spawn (najmä na tekkite). Každý si tam dôjde zahrať, ak nájde cestu. Ak nie, nech ide po diaľnici. Zakladateľova sestra si o ňom myslela, že je magor, keď založil portál, dospel, a myslí si to sám plus všetci dookola. Náš prezident Gašparovič nikdy nepil (až na tuhé, ktoré pije každý deň).

Ale späť k téme. Server je najkvalitnejší spoza miliónov serverov, býval tu aj Zweinstein v minulom živote (predminulom). Kto tam príde oľutuje, že tam bol! Takže dôjsť sa tam dá po diaľnici po ceste doľava. Spolumajiteľ portálu sa rád ožiera. Volajú ho Brutus, Humus, Paleontológ, Patológ, Krematológ, Gayológ a samozrejme Buzerant. Je vedľajší Gay Predstaviteľ Iposu. Minule spadol do kanála a povedal si, že ešte že tam nie sú mreže, inak by z tade nevyliezol. Spadol do suda s hruškovicou, susedia ho vyťahovali, ale hrdinsky ich premohol a utopil sa. Potom päť dní horel v kremácií, nájdete ho na telefónnom čísle 0905 666 666 alebo hľadajte keď budete v Lietadle. Brutus je aj členom istej Liehovistickej skupiny 8x Filtred & 8x Destiled......Ale pozor! Je čierny ako Neger, a len jeho hlava váži 65Kg. Miluje čiernych chlapov s ružovým kompletom...!!TAKŽE POZOR!!!

Kral999ms majiteľ IposGame a veľvyslanec Židovskej Národnej Konferencie. Pokiaľ v IposGame nebol išlo to dole vodou je tu už asi pol roka a viacmenej sa nič nezmenilo. Admini ho počúvajú (Asi ako Ficové ústa počúvajú jeho hlavu). Jeho hlavná prezívka je králik ale používa sa aj ži, králiček, idiot. Pije ako dúha ba aj horšie. Tiká si s dinosaurami a vyskakuje si do ostatných. Háda sa so všetkými možnými hostingmi na svete polozil už pár stránok.

Apple Lisa Počítače Body painting - cursor

FWIWCHackerHewlett-PankhartChyba procesara Intel PentiumInformatikIposGameJavaLamaLinuxMimov IndexNbusr123Nuda Veliká z čeľade PočítačovitýchPackalPointerRESETSR-iPhoneStackStack OverflowSteve JobsVeľký TuxUpdateUSBVistaWindows