Islamtime

Z Necyklopédia

Nikto nevie kto hymnu napísal ale pravdepodobne to bol prorok Mohamed text: Islamtime! Taliban is old Dynamit is cold I won't stop with my bomb You give me Islamtime Once in a lifetime Buď ty zasadíš strom alebo strom zasadí teba , to je dané. Keď robíš čo chceš dosť dlho a dobre, korupcie prídu samé, mám to odskúšané.

Uveril som v môj zahradnícky talent v roku 2002, Slávik za objav 2012. Allah zaplať, neviem počítať koľko rokov práce, tisíce hodín strávených veriac v Allaha a jeho mocný ISIS.

Milión sekúnd v kadibúde každý mesiac, ide o to čo robíš, keď nikto ťa nevidí že som to odpálil nikto ma nevidel iba Allah Akbar dakto počul Koľko do bomb, toľko do raja bez kríža, svet iba Allaha.

Máš svoj sen musíš investovať všetko do posledného eura do poslednej koruny tie bomby sa nekúpili samé A niekto sedí v tieni, lebo nemá dosť bomb je lenívý ísť do Sýrie ako ja do ISISu! A trpezlivo staral sa oň ho kým stal sa veľkým, bol mu všetkým, žiadne modré tabletky si na ňho nepoužíval Clavin Platinum! ale to musí. Či sa ti to páči má to postupnosť jak Taliban! Islamtime!

Taliban is old Dynamit is cold I won't stop with my bomb You give me Islamtime Once in a lifetime

Mona Lisa Teroristov, len vesta a v nej bomby, Allahujakbaruj toto žid!, strielam to ak Al-Káida. AK 42 s ním som bol v Sixtinskej kaplnke môj boží prst, tento zvuk moja bomba, každý koncert, som vystrielal!

Pulz môjho srdca pred každým útokom výbuch robí láska k Allahovi. Autentické pamiatky som zničil nikdy žiadny fake, žiadny šmejd, strielam lúdi pred TV jak Blade.

Guľka pre tých, čo radi myslia a cítia a idú hlbšie nechcú ostať na povrchu. Nie vždy terorizmus pre telky a rádia, ideš do ISISu mozog musí ostať vonku.

Vnútri oko búrky no vyjdeš von a všade vojna zúri, to ja som spôsobil! my posielame pravdu o svete, bez cenzúry, iba s bombami! keby som chcel iba zarobiť pôjdem do Džihádu ja chcem predriblovať moje útoky až do raja. Islamtime!

A je to viac jak len útok, je to cesta do raja dám to najlepšie zo mňa, to vždy keď dávam bombu na dáku show pokým oni pijú do dna. Krv, pot, slzy potom raj snov, choď za vlastnou vášňou, vlastnou svätou vojnou jak Usámu bin Ládina učím sa u majstrov.

Nie je žiadny podobný, som prvý taký neľútostný s priemerom nie som spokojný, robím to v mene Allaha! beriem ten stres nech moji môžu byť pokojní pozerám späť necítim ľútosť môj zámer je dôstojný

Život bez umenia - krása, na čo je tvor čo nerobí útoky, kto klope tomu sa otvorí jak hovorí múdra kniha Korán!, inteligentný terorista 11. September 2001 moja Odysea, terorizmus moja profesia, zlatý útok v Paríži 2015 moje mystérium

Žiadne kritérium, postavím Islamské Impérium, postavím Allahove Impérium, postavím Impérium okolo môjho útoku ako ISIS chápeš ? Výbuch s ypsilonom, Ja za mikrofónom... ISLAMTIME !!