Ivan Saktor

Z Necyklopédia

Saktor.jpeg

Ivan rozmýšla, či nekandidovanie v posledných primátorských voľbách bolo tým správnym krokom.

Ivan Traktor Saktor
Ivan Saktor

Ivan rád pôsobí na verejnosti
Narodenie 14. október 1954
Lučenec
Úmrtie Ešte asi žije ale nie sme si tým istí
Výška 170cm
Váha 192 (váha KOZ)
Známy vďaka Pôsobeniu v KOZ(ách)
Manžel  ?
Deti Štyri ks
Partner/ka mnoho nežných pohlaví
Rodičia traja
Príbuzní Traktor asi Zetor alebo John Deer ( Jano Jeleň)
IQ súbor nenájdený
Webstránka dostalsomkos.com

Toto je ľudo, alebo aj nadľudo z Necyklopédie

[upraviť] Základné údaje

Celé meno (vrátane titulu): Mgr. Ivan Saktor.
Prídavné tituly: Osprostený predák, Osprostený boss, predák, boss, káder, primátor.

[upraviť] Životopis

Ivan Traktor Saktor sa narodil neznámym rodičom dňa 14. októbra 1954 v Lučenci. Maturitu absolvoval na Strednej priemyselnej škole stavebnej v Banskej Bystrici. V rokoch 1974 až 1977 bol robotníkom v strojárskej výrobe Traktorov, od roku 1977 do roku 1991 pracoval v stavebníctve. Počas svojej práce však zistil, že radšej ako robí hovorí, a tak sa rozhodol politicky angažovať. To sa mu podarilo a už od roku 1996 sa vypracoval na post prezidenta Konfederácie osprostených zväzákov (KOZ). Rozhodol sa pokračovať v štúdiu a v roku 2000 ukončil štúdium na Pedagogickej fakulte UK s titulom magor socialistickej propagandy. Neskôr, keď počet členov KOZ začal rapídne klesať, a Ivan sa obával, že už nebude mať pre koho rečniť (a z koho žiť), rozhodol sa zúžitkovať posledné preferencie v meste Banská Bystrica, kde kandidoval ako prímátor, kde voľby v roku 2006 aj vyhral.

Ivan je ženatý, má štyri kusy detí.

[upraviť] Pôsobenie

  • Osprostený boss - šéf konfederácie osprostených zväzákov (KOZ),
  • primátor mesta Banská Bystrica.
Saktor2.jpeg

Ivan bol primátorom rád. Na bokovkách, odmenách, plate a odstupnom sa pekne "nabalil".

Saktor3.jpeg

Ivan počas svojho mítingu KOZ.

Saktor4.jpg

Saktor pri preberaní ceny. Občania mesta Banská Bystrica dali Saktorovi najavo, ako si ho vážia. Na preberanie ceny dohliadal aj viceprimátor Kazík.

[upraviť] Z Osprosteného zväzáka primátorom

Po tom, ako zistil, že počet členov KOZ rapídne klesá, sa rozhodol kandidovať na primátora v meste Banská Bystrica, pretože tu malo KOZ ešte akú-takú členskú základňu. V roku 2006 primátorské voľby vyhral, kandidoval s podporou Smeru-SD (Smer Sociálna Demagógia), SNS (Slovenská Národná Straka) a SZS (Slovenský Zväz Socialistov). Ako svoj prvoradý cieľ na primátorskom poste si zobral MHD, pretože zistil, že v meste sú ostavené trolejbusy (práca ešte predchádzajúceho primátora Králika). Za svojho viceprimátora si vybral kamaráta, straníka, Kazíka.

[upraviť] Ako primátor

Ak by mu najvyšší súd nezahatal cestu, mohol prijatm VZN (Všeobecného Zväzáckeho Nariadenia) umožniť výstavbu hotela na Kapitulskej ulici v Banskej Bystrici (pri pamätníku SNP). Primátor dostal aj ocenenie za prístup k pripomienkam občanov k nariadeniu - kôš. Saktor sa nezabudol občanom pri preberaní ocenenia poďakovať so slovami: "Ďakujem, je to pre mňa veľká česť, vážmi si to". Verejnosť na takého primátora, akým bol Ivan Saktor tak skoro nezabudne.