Ján Folk

Z Necyklopédia

[upraviť] Ján Folk

Je to druh neľuda obecného alebo nekromancera ktorý je vysoko nebezpečný. Mnohý ľuďia si myslia že jeho druh už dávno vyhynul po páde meteoru. Scientisti však nedávno objavili stopy podobné tomuto neľudovy. Bol dokonca spozorovány ako sa prikráda k chladničke a pomaličky vyžiera jej celý obsah.

                                                         Heh.JPG     Lol.JPG

[upraviť] Výskyt

Počas pozorovaní sa prišlo na to, že do jeho teritória spadá oblast od stredoslovenských až po východoslovenské kraje. Môžete ho tu spozorovat od 0:00hoď až do 0:00hoď. Brlohy si stavá v zemi, v krový, v húštine, v korunách listnatých/ihličnatých stromov.

[upraviť] Schopnosti

K jeho abylitám patrí:

     1.)Kradnutie
     2.)Nadávanie
     3.)Žobranie
     4.)Ojebávanie
     5.)Sranie

V terajšom veku sa špecializuje na rúbanie stromov, krov možno aj zárubní. Jeden jasnovidec predpovedal, že sa raz tento druh dokonca prejaví ako úžasný letec, nuž nikto nevie kedy sa to má presne udiať pretože tento nedruh má extrémne zaostalé štádium vývoja, čo znamená ,že nevie ani poriadne chodiť nie to ešte lietať.

[upraviť] Výzor

Jeho výzor bohužial nie je možne presne popísať. Všetci sa však zhodli na tom že je to malí, zarastený čur*k. Jedným slovom "Netvor". Jeho tvár je tak z ohavená, že nie je možné sa na neho pozerať bez toho, aby ste prišli k nejakej ujme na zdravý. Zaraďuje sa sem uhryznutie, omráčenie hadicou, šľahnutie o zem.

[upraviť] Príznaky uhryznutia

Pri styku (či už ide len o nejaké stretnutie na ulici alebo priamo pohlavný styk/jebačku) radšej si dávajte pozor na krk pretože je to jeho obľúbenie miesto na hryzenie. V prípade že k niečomu takémuto dôjde okamžite vyhľadajte lekársku pomoc. Pri neskorom príchode do nemocnice sa môžu prejavovať symptómy ako:

      1.)Ochrnutie
      2.)Rakovina
      3.)Mozgovo-cievne choroby
      4.)Besnota
      5.)Retardácia
      6.)Pľuzgiere na tvári

Je dokonca možné, že vám doktori budú musieť odstrihnúť pinďúrik (dick, úd na rozmnožovanie) (a to bez akéhokoľvek umrtvovania).

[upraviť] Nepriatelia

Zatial sa nevie prečo ale zystilo sa, že tento nedruh zvišuje svoju agresivitu pri zpatrení tíchto objektov:

      1.)Špagety
      2.)Žbirka
      3.)Svetlo
      4.)Zalesňovanie
      5.)Kone
      6.)Holuby

[upraviť] Rozprávka

Kde bolo, tam bolo, medzi východoslovenským a stredoslovenským krajom, bola raz jedna nepopísatelná obluda ktorej hlava sa týčila vysoko nad koruny stromov. nikto sa neodhodlal povedať, ba dokonca ani len typnúť čo za obrovskú obludu to môže byť. Legenda vravela, že jedného dňa nadíde ten deň ked pride vysoký, zarastený chlapec (šarlatán) ktorý všetko nadobro zmení. Ten deň práve nastal. V lese zmizol oheň a v celom kraji nastala taká tma... Celý kraj stíchol. Zrodil sa on. Ten čo o ňom každy rozpráva. Bol to.... "Miro Žbirka". Potajme sa prikradol k tomuto monštru prešiel cez stovky zrúbaných stromov, milióny húšťav až sa nakoniec dostal na miesto kde mieril. Do koruny stromu kde bol tento monster naposledy spozorovaný. Neuvedomil si, že vložil svoj osud do rúk diabla v chvíli, keď vošiel do hniezda tomuto nebezpečnému predátorovi. V tej chvíli ked si to uvedomil bolo už príliš neskoro. Jeho úhlavný nepriateľ má čuch ako Jezus. Miro uprene hľadel do okálov tohto netvora a on zas do jeho. Na nebi začali šlahať blesky aj keď na tom modrom plátne ktoré sa týči nad našimi hlavami nebol ani jeden mráčik. Miro sa čudoval ako je to možné, no počas jeho upreného zmýšľania si monster uvedomil, že by mohol využiť túto príležitosť a chopiť sa moci. Jeho mozog (bukvica) nebol taký malí ako by ste si mohli myslieť. Zobral najdlhšiu hadicu akú vo svojom brlohu našiel a švacol Mirkovi po hlave takou silou, že to ani ja ako básnik nedokážem opísať. Takto premárnil náš chrabrý hrdina svoju príležitosť a skončil v bardejovskej nemocnici na lôžku pre ochrnutých.