Jožin z bažin

Z Necyklopédia

Presmerované z Jóžin z bážin
Necyk

Toto je seriózny článok Necyklopédie!!!
Tento článok bol označený komunitou za seriózny článok. Je natoľko kvalitný, absolútne seriózny a pravdivý, že sa mu dostalo cti byť na jej Hlavnej strane. O ďalších serióznych článkoch sa rozhoduje tu.

Gold piece

Jóžin z Bážin
Jozin

Autentický záber Jóžina z Bážin. Fotograf neprežil.
Narodenie 11. január, 1977
Žebětín, Brno ČR
Výška 227cm
Váha 183kg
Známy vďaka Sériové vraždy a kanibalizmus
Manželka Helena Růžičková (†2004)
Deti Jiří Růžička (†1999)
IQ 39,2 + kožená bunda a štrikovaná čepice
Podpis Jozinpodpis

Toto je ľudo, alebo aj nadľudo z Necyklopédie

Jóžin z Bážin (ang. Swampy Joe, nem. Joseph aus Sümpfen (hovorovo aj Joseph von Sajrajt), maď. Mocsáros Józsa, žid. ג 'וזף מהביצות), nebezpečný kanibalistický predátor, obývajúci studené České močiare v blízkosti mesta Vizovice.

[upraviť] Životopis

Narodil sa predčasne, v druhom mesiaci tehotenstva, cigánskym rezom, cez chrbát svojej matky. Otec bol inštalatér plynového potrubia, mama pracovala v obuvníctve. V rannom detstve mu lekári diagnostikovali veľmi zriedkavú chorobu, tzv. Agresívnu fulminantnú debilitu, pre ktorú nemohol navštevovať ani jedno z miestnych edukačných zariadení. Touto chorobou sú postihnuté osoby s mimoriadne nízkym IQ a s vysokým EQ. Ďalším poznávacím faktorom je, že tá časť mozgu, ktorá ma na starosti hnev, zaberá 90% lebečnej dutiny postihnutého pacienta. Fulminantná debilita sa dá liečiť religionistikou. Touto chorobou trpeli aj niektoré známe osobnosti, ako napr. Adolf Hitler, Mel Gibson, P. Šišan, Marilyn Manson a aj Dr. House(po slov. Doktor Rodinnýdom). Vzhľadom na to, že je z Brna, je prirodzené, že nenávidí Pražákov. Nenávidí aj ostatných ľudí, no Pražákov neznáša najviac. Jóžinová telesná stavba, jeho dlhé špicaté nechty na rukách a na nohách - z neho robia obávaného predátora, pre spoločnosť všeobecned. V roku 1986 ho ministerstvo poľnohospodárstva Českej Republiky zaradilo ako škodnú medzi ostatné živočíchy, ako napr. divé králiky, mandelinky, maďarské poníky a rádioaktívne opice. Jóžin sa rázom stal štvanou zverou, ľudom sa ho podarilo vyhnať z Brna až do močiarov pri meste Vizovice - kde žije dodnes.

[upraviť] Prvé spozorovanie

V istom období začali kolovať historky, o spozorovaní zvláštnej kreatúry menom Jóžin. Rovnako, ako to bolo s Yetim, Bigfootom, Lochnesskou príšerou, či útočníkmi Hedvigy Malinovej, rovnako to bolo aj s Jóžinom - veľa očitých svedkov, no žiadne dôkazy. Prvý krát Jóžina spozorovali na cyklistickej trase Veverská Bitýška - Svratka, keď so záhradným rýľom prepadol staršiu dôchodkyňu v dôchodku. Mŕtvolu dôchodkyne našli v druhý deň s 12timi bodnými ranami. Cyklistická trasa bola 3 dni zatvorená, počas karantény ňou mohli premávať len autobusy Ikarus a Jack Bauer. Počas nasledovných dvoch rokov zahynulo celkom 155 ľudí, doposiaľ nevyčíslený počet zvierat a poľnohospodárskej techniky.

[upraviť] Strava

Jóžin sa radí do triedy Mäsožravcov. Živí sa prevažne surovým mäsom a slivovicou. V zime ohlodáva korienky drevnatých rastlín močiarov. V čase krízy je schopný zjesť aj rastliny, ako napr. lekná, púpavu a žihľavu. Od prírody je však mäsožravec, najradšej má čerstvé mäso Prážákov, neohrdne však ani Pražákom, ktorý bol mŕtvy niekoľko dní.

[upraviť] Likvidácia Jóžina

V deň, keď ministerstvo poľnohospodárstva Českej Republiky prehlásilo Jóžina za - škodnú zvěr, tiež ministerstvo vypísalo odmenu pre toho, kto uloví Jóžina, a prinesie ho do budovy ministerstva(živého, či mŕtveho). Odmenou pre lovca bude peňažná hodnota polovici majetku JRD Tišnov, JRD Chrastava, a tiež dostane ako bonus-odmenu za ženu Helenu Růžičkovú. Tá sa však medzičasom vydala(paradoxne) práve za Jóžina, preto podmienky odmeny musel vtedajší minister poľnohospodárstva pozmeniť. Táto ponuka ministerstva platí aj dnes, a bude platiť až dovtedy, kým Jóžina niekto nechytí.

[upraviť] Profil páchateľa

Jóžin nosí čiernu bufajku, pod ktorou má kockovanú flanelovú košeľu. Nosí bledo-modré riflové nohavice a hnedé poltopánky. Hnevá sa na Pražákov, na policajtov a na ľudí, ktorí si nahlas púšťajú Hip Hop na mobilných telefónoch.

[upraviť] Pokusy o dolapenie

Dodnes sa všetky pokusy o odchytenie Jóžina skončili fiaskom alebo katastrofou. Jóžin svoje močiare pozná veľmi dobre, dokáže sa schovať prakticky za okamih. Povráva sa, že pod močiarmi má Jóžin vyhrabané tunely, v ktorých sú ďalšie močiare a tunely v ktorých sú ďalšie močiare s tunelmi.

Polapiť sa ho už pokúšalo množstvo známych ľudí(všetci neúspešne):

  • Mikuláš Dzurinda - Naháňal Jóžina na bicykli. Hon trval 17 hodín.
  • Rudy Anakonda Schuster - Spolu s tímom odborníkov a so svojou ženou úspešne prenasledovali Jóžina celý týždeň. Jóžin sa im nakoniec stratil, keď vbehol do ZOO, kam má Rudolf Schuster zakázaný vstup. Zákaz vstupu mu vybavili Greanpeace-sáci, kvôli enormnému množstvu chránených plazov, ktoré Rudolf Schuster behom svojej kariéry lovca usmrtil.
  • Terminátor - Naháňal Jóžina niekoľko dní. Nakoniec Jóžina dobehol. Terminátor toto stretnutie bohužiaľ neprežil.
  • Poručík Frank Drebin & vrchný šéf-inšpektor Clouseau - Zatiaľ najúspešnejší pokus o dolapenie Jóžina má na svedomí duet Drebin a Clouseau. Frank Drebin použil práškovacie lietadlo na posypanie Jóžinových močiarov sadrou. Jóžinové močiare začali tuhnúť, vyľakaný Jóžin preto utekal von z močiara. Clouseau čakal vonku na ceste vo svojej skrýši, a až sa Jóžin zjavil, hodil na neho sieť, do ktorej sa Jóžin zamotal a ostal bezmocne ležať na zemi. Jóžin im utiekol nešťastnou náhodou, pri prevoze, keď Drebin s Clouseau-om za volantom nabúrali do auta zaparkovaného pri istej reštaurácii. Kufor sa otvoril, Jóžin sa vyslobodil, utiekol a založil si nové močiare. Škody na aute musel samozrejme zaplatiť vodič zaparkovaného auta.
Flag Czech republic Niektoré české témy Cesky erbik

BecherovkaČechČechomorČeskoVáclav HavelJožin z bažinVáclav KlausMoravaPetr NovotnýPrahaTornádo v UrčiciachŤěžkoslovensko
Poznámka:Všetky články sú prísne subjektívne a nezaujaté! Chcú byť v rámci srandy a nemajú za cieľ hanobiť národ!

Chuckn

Chuck Norris
ArtušAttilaBatmanJack BauerIvo A. BendaNapoleon BonaparteBuffalo BélaJúlius CézarLara CroftProfesor DawkinsJohnny DeadDong Xian MiaouFantomasGRScBear GryllsMcGyverAdolf HitlerDr. HouseIron ManJack rozpar-ováčMichael JacksonJóžin z bážinRhodský KolosKrištof KolumbusKostradamusJozef PáterovičBáťuška PutinOld ShatterhandSanta ClausSanta IštváňBaba VangaVincent VeneraWinnetouDarth VaderTašunka VitkoTlapák Umba Gula

Jesus Mugshot

Necyklopedické živočíchy

AlfBlchaBoborCapCicavecCigániDelfínDikobrazDodogmaEmuFčelaFilckyHadHavranHrochHyenaChameleónJóžin z bážinJežkoKomárKopytníkKrokodílKrtkoKruté jablkoLabuťLevĽudoMačkaOtravník obyčajnýMandelinkaMapinguariMedveďMorča obrovskéMravceMyšMuchaOpicaOsaPavúkPapagájParoháčPijavicaPlytviakPotvorPesSarančatáSlonSomárŠakalŠkrečokŠvábTchorTigerTopierŤavaTučniakTurulVeverkaVorvaňVošVyrhulaYetiZlatá rybkaŽralok lesný

Petrmnam

Jedlé
BaranBizónyDiviakJeleňJelenček africkýChobotnicaKačicaKamzíkKôňKorytnicaKozaKravaOvcaPotkanPrasaPrasopesRybaRakSarančatáSliepkaSlimák záhadnýŠmolkoviaTuleňÚhorVtákZajac

Húpací koník

Wine-notepad.svg

Prehľad literatúry

Bořek StavitelDunaGenesisGenezisJanko HráškoJožin z bažinKarel FoltýnMrázikO troch sadeniciach Kysuca HroznéhoOdchod Slovákov za slobodouPán zemiakovPokémonPreslovia a preriekadláRozprávka o troch prasiatkachRumcajsŠmolinkaŠmolkoviaVesmírna Hlodysea

Feather