Jadrová hlavica

Z Necyklopédia

Ceresna.png

Jadrové hlavice

Jadrová hlavica (angl Nuclear Warehouse, nemýliť si v Ňadrovou hlavicou) je to, čo je na konci vysoko rizikovej nukleárnej zbrane hromadného ničenia používanej americkou administratívou a taktiež aj na robertkovi a, samozrejeme, aj u Juraja Jánošíka.

[upraviť] História

Jadrové zbrane boli známe už v dobe kamennej. Už praľudo totiž používal rôzne metódy, ako dostať všelijaké jadrá na balistickú dráhu. Uvedomme si, čo to bol za epochálny čin, keď vypľul prvú kôstku z čerešne, ktorú našiel v hovne pred svojou jaskyňou. Neskôr Barón Prášil prišiel na to, že by sa dalo na takýchto balistických strelách voziť svetom na väčšie vzdialenosti. Táto inšpirácia spôsobila, že bol nápad svetom rozosielať aj iné kokotiny.

K vyspelejšiemu veku jadrových zbraní došlo po vynájdení jadrovej hlavice. Jadrovú hlavicu vynašiel Anton Corgoň z Prešova v roku 1950. Bol to človek z bežných pomerov. Narodil sa medzi koňarmi v prešovskej miestnej krčme dňa X.Y. o XX:YY hodine roku QQQQ. Od malička ho bavili výbušniny a fizyka, ale aj epika a lyrika a tak sa roku 1950 rozhodol spojiť svoje záujmy a skonštruovať ničivú zbraň. Vyskytli sa teórie, že bol kedysi čestným predsedom SNS a zároveň lídrom Slovenskej pospolitosti. Prešov bol významný aj pre svoju povestnú pristávaciu plochu.

K vynálezu ho inšpirovalo slovné spojenie „hovnostroj“... stotožnil si ho s ohňostrojom a kombináciou rozsievania skazy do tylu nepriateľa. Neskôr prišiel na to, že by nebolo márne padať na tohto nepriateľa vo forme rádioaktívneho poprašku (púdra). S jadrovou zbraňou, ktorá je známa ako atómový bimbo, sa robilo mnoho pokusov. Našli sa neprajníci, ktorí poukazovali, že je to zlá zbraň a tak sa k pokusu poslalo pár pozorovateľov, ktorí sa mali vyjadriť, že či naozaj. Nikto z nich sa ešte nevrátil, takže tieto negatívne ohováračské tendencie sa zatiaľ nepotvrdili.

Genialita Antona Corgoňa bola prvýkrát prakticky v ostrom boji otestovaná v roku 1991. Vtedy ju totiž dal najväčší kokot, Slovák, Ján Slota zhodiť na Budhapešť. Ako každý správny ľudo sa aj Anton časom dožil svojej smrti. Zomrel roku 1990 rukou maďarského atentátnika. Prvého testu svojho vynálezu sa preto nestihol dožiť.[1]

Hovorí sa, že vedci uvažujú, že by sa mohla atómová hlavica ďalej vyvíjať do viacerých verzií:

  • jedlá atómová hlavica - verzia, ktorá by bola nosičom obživy a logisticky by riešila rozsev proviantu na väčšie územia
  • atómová hlavica v štýle smrťfónu, ktorá by sa aktivovala po fixácii na hlavu obetí
  • ako aj iné hlavice...

[upraviť] Zdroje

  1. test jadrovej zbrane na Slovensku
Zbrane
Child02.jpg Atómový bimboBazukaBombarďákyBomboniéraGlockGumipuškaJadrová hlavicaHlavodrťKalašnikovMačkopalNapalmPAUKPäsťPištolPuškaSamopalSamove zásobníkySexbombaStealthTankVáľok GAR15.jpg