Jakub Konečný

Z Necyklopédia

Jakub Konečný
Jakub na nočníku
Jakub na svojom obľúbenom nočníku.

slovenský mediálny magnát, geograf a súkromný spevák
Narodenie
Piešťany, Slovensko

Toto je ľudo, alebo aj nadľudo z Necyklopédie

Jakub Konečný je bývalý byzantský cisár, vojvoda z Hatfieldu a generálny riaditeľ imaginárnej spoločnosti Raptor c.c.s.c. a (nerátame Chucka Norrisa, lebo ten je poloboh).

[upraviť] Detstvo a začiatky vo firme

Jakub sa narodil v minulom tisícročí, pričom pre ochranu osobných informácií spoločnosť Raptor c.c.s.c. v spolupráci s Chuckom Norrisom nepovolila zverejniť tieto údaje, no pre informáciu uvádzame, že dátum jeho narodenia nie je prvočíslo. Nakrátko po narodení sa rozhodol o tom, že v budúcnosti chce viesť firmu Raptor.

V roku 2003 P.V.T. zasiahla Jakuba vážna choroba (niektoré informačné služby obviňujú z jej vzniku Vlada, iné zase radikálne teroristické skupiny ako Al-Srajda, Fatah, Smer-SD alebo C-92 EO 4. Našťastie sa Jakub z tejto choroby po niekoľkých mesiacoch dostal, a práve tu, v nemocnici bez veľkej slávy založil, resp. obnovil po mnohých tisícročiach firmu Raptor. Za svojich zástupcov vymenoval svojich priateľov, s ktorými sa stretával v byte, no bez goríl, R.K. a P. Š..

Spoločne v trojici začali mladíci ambiciózne budovať novú firmu a začali tiež s výstavbou centrály spoločnosti, Raptor Center I v Piešťanoch. Úspech firmy nastal po nápade na výrobu nových počítačov, stolových aj notebookov v roku 2004. Neskôr sa ujal aj nápad predávať benzín za polovicu z ceny ostatných predajcov, čo im vynieslo oveľa viac, lebo všetci vodiči chodili k nim. Aj tak je ale pravdivá správa, že Raptor c.c.s.c. si v svojich začiatkoch najviac privyrobil nelegálnym tlačením bankoviek.

[upraviť] Aktivity vo firme 2006-2012

Od roku 2006, keď s Radkom a P. objavili na Jamajke v kúpeľni motelu Voňavá marihuana Hviezdnu bránu, ktorá umožní prepravu do minulosti aj do iných svetov, začal Raptor c.c.s.c. viesť rôzne obchodné výpravy, ktoré sa časom zmenili na bojové.

Najprv sa preniesli do roku 1453 (to je rok 2006 - nie prvočíslo), kde sa im podarilo na poslednú chvíľu odvrátiť dobytie Konštantínopolu, hlavného mesta Byzantskej ríše. Potom v nasledujúcich rokoch nasledovala expanzia Raptoru, armády dobyli celú Malú Áziu, Egypt, Balkán a Taliansko. Situácia sa zmenila na jar roku 1455/2008, keď v Egypte a Sudáne, slovenských kolóniách, vypuklo povstanie moslimov. Tak začal prvá Kampaň.

Počas nasledujúcich rokov viedla armáda Raptoru spolu so slovenskou armádou, spojencami a priateľmi s iných galaxií viaceré konflikty, ktoré sa skončili zväčša ich víťazstvom. Komunikáciu a transport medzi inými svetmi a galaxiami im umožnili ďalšie teleporty a hviezdne brány, ktoré postupne nachádzali. Podľa tlačového oddelenia Raptor Computers sa Konečný vyjadril, že po 21. decembri 2012, teda blížiacom sa konci sveta, už Raptor c.c.s.c. neplánuje žiadne ďalšie bojové akcie. Vysvitlo, že jednou z úloh spoločnosti Raptor bolo, aby koniec sveta nenastal. Taktiež po roku 2013 predstavenstvo postupne utlmilo fungovanie spoločnosti a v súčasnosti sa Konečný vrátil do ústrania. Jeho návrat, podobne ako návrat jediho, sa v budúcnosti nedá vylúčiť.

[upraviť] Kandahársky incident

Pre viac informácií o tomto superutajovanom incidente pozrite Kandahársky incident.

[upraviť] Záľuby

Medzi Konečného záľuby patria predovšetkým cyklistika, pilotovanie všetkých motorových aj nemotorových dopravných prostriedkov, či kickbox, ktorý ho učil Chuck Norris osobne. Obľubuje vážnu aj menej vážnu hudbu, údajne sám plánuje vydať CD ako kompiláciu so slovenskými umelcami na čele s Braňom Mojsejom. Veľmi rád kreslí, medzi vrcholné diela z jeho rannej tvorby patria Raptor 3990 či Indiáni. Z neskoršej tvorby, ktorá je ovplyvnená hlavne stykom s východnými kultúrami, patria určite Letisko Skiros, Letisko Labka, a hlavne jeho najvýznamnejšie dielo, ktoré je považované FBI za najväčší umelecký pokyn 21. storočia, a to Triptych CMY. Patria doň, prekvapivo, tri diela, a to Constantinople (2007-2008), Mystras (2008-2010) a Yerusalem (21.10.2010 - pravdepodobne sa na ňom ešte pracuje).

[upraviť] Matematická tvorba

Medzi výplody jeho geniality patrí určite kurací príklad. Je známe, že nedokázal vypočítať ani P. Šišan. Chuckovi sa naopak, podaril vyriešiť, ale jeho riešenie si nechal pre seba.

[upraviť] Jakub - kuchár

Aj napriek mnohým klebetám, ktoré sa šíria okolo Jakubovho kuchárskeho umenia, on sám so smiechom priznáva: "Nie, nie, ja nie som žiaden kuchár, spravil by som ledva praženicu". Napriek tomu je však Jakub známy gurmán, obľubuje mrchožrútie mäso.

Raptor c.c.s.c.
Raptor logo 2009 005 Firmy: Raptor IndustriesRaptor ComputersRaptor MutualRaptor EntertainmentRaptor ArmyRaptor AirlinesRaptorstavRaptor Music GroupRaptorristal PicturesNámorníctvo RaptoruDanube WingsUbi hoZMRD

Iné:Piešťanská pristávacia plochaSajn Šandský incidentKandahársky incidentKurací príklad Jakuba KonečnéhoChuck Norris classMajor classÉire classThessaloníki classAsi Syn Z KriedyKomando NecyklopédieTriptych CMY

Raptor Industries
Osobnosti: J. Konečný (CEO) • R. Kozovský (CTO) • P. Šišan (CFO) • S. KonečnýCh. Norris
B. Mojsej L. CroftA. FowlF. ŽinčičiakO. TuranT. Umba Gula

Sídla: • BratislavaDublinKonštantínopolNew YorkPiešťanyPustá Ves