Jelenček africký

Z Necyklopédia

Jelenček africký
Jeleň
Napriek tomu, že jelenček nie je jeleň, vyzerá skoro ako jeleň.

druh párnokopytníčka, ktorý žije v africkom pralese

Toto je rešpektovaný Necyklopedický živočích

Jelenček africký (Cervulius africanus) je druh párnokopytníčka, ktorý žije v africkom pralese okolo rieky Kongo. Živí sa spásaním opadaných listov zo stromov a drobným hmyzíkom. Prvý tvor ktorý zbadal tohto jelenčeka sú Oni.

[upraviť] Poznámky k vedeckému názvu

Slovo jelenček je odvodené zo swahilského jelienčok. Keďže priemerná slovenská učiteľka prírodopisu slovo jelienčok nevysloví, uprednostňujeme názov jelenček odvodené z francúzskeho j'lain.

[upraviť] Výzor

Napriek tomu, že jelenček sa vyskytuje v oblasti s nadmerným výskytom ľudí negroidnej rasy (černochov), ešte tomuto negatívnemu trendu nepodľahol a zachoval si bielu farbu pleti.

Jeho pleť vlastne nie je pleť, ale srsť (alebo niekedy aj chlpy). Tým sa aj odlišuje napríklad od ľudí (belochov). Ďalšou zaujímavou odlišnosťou sú parohy, ktoré má nadmerne vyvinuté. Pri jeho priemernej výške v kohútiku (nie vodovodnom) 108 (nie je prvočíslo) centimetorv je rozpätie jeho parožia až 260 (tiež iba číslo) centimetrov.

Africkí vedci, ktorí ho však nikdy nevideli argumentujú tým, že jelenček nemôže existovať, lebo v pralesoch Konga by sa zaplietol do lian a podobných útvarov, ktoré rastú zo zeme, zo vzduchu alebo z oblasti niekde medzi týmito dvoma (prvočíslo). Významný slovenský pseudovedec Alex Turan, o ktorom sa vie, že je v blízkom vzťahu s objaviteľmi - Nimi, presadzuje teóriu, podľa ktorej má jelenček také veľké parohy, aby mohol medzi hranicami Konga s Ugandou nelegálne (no efektívne) pašovať drogy, Keďže sme mu ho však nevideli, nemôžeme ani jednu z týchto teórií potvrdiť, prípadne vyvrátiť.

[upraviť] Objavenie

Ronaldreagan

Presnejšie, vyzerá ako niečo medzi jeleňom a Ronaldom Reaganom.

Necyklopedické živočíchy

AlfBlchaBoborCapCicavecCigániDelfínDikobrazDodogmaEmuFčelaFilckyHadHavranHrochHyenaChameleónJóžin z bážinJežkoKomárKopytníkKrokodílKrtkoKruté jablkoLabuťLevĽudoMačkaOtravník obyčajnýMandelinkaMapinguariMedveďMorča obrovskéMravceMyšMuchaOpicaOsaPavúkPapagájParoháčPijavicaPlytviakPotvorPesSarančatáSlonSomárŠakalŠkrečokŠvábTchorTigerTopierŤavaTučniakTurulVeverkaVorvaňVošVyrhulaYetiZlatá rybka

Petrmnam

Jedlé
BaranBizónyDiviakJeleňJelenček africkýChobotnicaKačicaKamzíkKôňKorytnicaKozaKravaOvcaPotkanPrasaPrasopesRybaRakSarančatáSliepkaSlimák záhadnýŠmolkoviaTuleňÚhorVtákZajac

Húpací koník