Jimmy

Z Necyklopédia

Šablóna:Lamer Jimmy prezývaný aj Heker, Hurikán či Čmuha je známy IT technik, tester, informatik, lama, správca počítačových sietí, matematik, fizyk, astrochemik, veľvyslanec OSN, bývalý riaditeľ firmy NO-Kia a samozrejme aj humorista a glosátor.

[upraviť] Základná charakteristika

Meria niečo cez 150cm, pričom jeho váha nepresahuje 100kg. Jeho pravú tvár ešte nikto nikdy nevidel, pretože si ju pravidelne mení vo svojom vlastnoručne vytvorenom programe JimmyFace editor pro v1.4. Rád nosí polorozopnutú košeľu a na krku ako správny IT technik 32MB USB Kľúč. Je obľúbencom Jančiho, s ktorým si rád vypije v niektorom z tunajších pubov - býva v pupku sveta, v Bratislave. Jeho najvernejším kamarátom je opica, ktorú nosí stále so sebou. Napriek jeho miernej závislosti na alkoholických nápojoch sa jeho "opilosť" nijako významne neprejavuje, ak neberieme do úvahy zvýšenú agresivitu, menšie tiky pri chôdzi a klepanie prstov. Jeho obľúbenou rozhlasovou stanicou je Rádio Jerevan. Vyhral aj súťaž pijak roka 2007, na čo je patrične hrdý. Preslávil sa výrokom "Si múdry jak Rádio Jerevan.".

[upraviť] Fakty

  • Jimmy dokáže opraviť počítač so zaviazanými očami aj rukami.
  • Jimmy dokáže zavíriť vírus.
  • Jimmy založil na rôznych fórach 3546323 diskusii ohľadom opravy jeho Windowsu .
  • Jimmy vytvoril aj svetoznámy vírus Horský kôň .
Jimmypainter

Jimmyho program Jimmypainter.

[upraviť] Kariéra

Jimmy vytvoril program Jimmypainter. Tento program je určený iba pre profesionálnych grafikov. Obsahuje niečo cez 15000 funkcií vrátane alkohol testeru.

Jimmy vytvoril aj ďalší program, v ktorom si môže zmeniť svoju tvár a ostať tak v anonymite. Využíva ho veľmi často, teraz pracuje na novej verzii, kde bude môcť si zmeniť aj DNA a dokonca aj hlas. Funguje to tak, že vytvorenú tvár si uloží vo formáte .JFEX (JimmyFaceEditorX) a následne vloží do svojho USB , potom si USB zavesí na krk, kde sa pomocou jeho špeciálnych schopností súbor .JFEX prenesie do mozgu. Tam vznikne chemická a elektonická reakcia, čo má za následok vygenerovanie novej tváre (a to všetko bez plastických operácii). Môže sa stať, že niekedy mu z tváre vypadne textúra a môžeme ho vidieť ako celého bieleho alebo čierneho. Toto je raritný screenshot tohto programu:

Maker2

Svetoznámy heker Jimmy sa dokázal heknúť aj do známeho vyhľadávača googeľ. Na 0,84 sekundy zmenil logo googľe na svoje meno. Exkluzívny screenshoot :

JimmY

Za jeho kvalitné služby sa dostal aj do Raptoru, kde ho s nadšením hneď prijali. Od roku 2010 šéfuje americkej pobočke Raptor Computers.

[upraviť] Ocenenie

V roku 2009 získal Jimmy ocenenie pre najlepšieho hack-crackera sveta, konkrétne druhé miesto, keď ho v ankete predstihol iba zástupca generálneho riaditeľa Raptoru a šéf Raptor Computers Radko Kozovský.

Jimmy is Legend now. †