KDH

Z Necyklopédia

SVK Necy KDH
KDH

politika vo viere a viera v politike

Toto je Necyklopedická politická sranda

KDH (Kleptomansko Deviantské Hnutie, odzadu Hlúpe Deti Komunistov, či odpredu Kresťania Dajú Hlas) je stálica na Slovenskom politicko-humoristickom nebi. KDH výnimočne čestne vyhlasuje, že napriek zvukovej podobnosti nemá nič spoločné s Kandahárom a ani s kandelábrom.

[upraviť] Politické a iné charakteristiky strany

KDH je hnutie, ktoré má rado prirodzené veci. Jeho politické zameranie je zľava doprava, trochu bližšie k stredu, na druhej križovatke v pravo, potom rovno a zas vpravo a nabok. V podstate je aj na sever, severovýchod až krajný východ, skoro by sa dalo tvrdiť, že Bazmekistan. No stúpenci strany sa nájdu aj v Paštekárni.

Členovia tejto strany si ctia morálne zásady. Vyhlasujú to síce tak trochu distingvovane, no zo všetkého vyplýva, že nemajú radi potratov, buzerantov, lezby, ba ani antikoncepciu. Zato majú radi pápeža a súhlasia s jeho ospravedlneniami obetiam pedofílie.

Oficiálne sú teda cieľovou skupinou KDH pobožné ovečky. Dobre by bolo keby boli kresťanmi. KDH sa vo voľbách uchádza o hlasy hriešnikov, lebo takto sa vraj pre nich dajú od Boha získať odpustky. Strana sa preto hlási k tradičným hodnotám vyznávaným väčšinou slovenského národa, čo jasne dokázala návrhom deklarácie o zvrchovanosti členských štátov v otázkach alkoholu. Uznáva hlavne víno, ale aj borovička a pivo môže byť na vystrúženie v čase pôstu.

Táto strana má aj svoju vlastnú tvár. Keď chce rozbiť vládu začne svojich koaličných partnerov otravovať so svedomím a vedomím, Vatikánom a tým, že hypermarkety by mali byť cez Veľkonočný pondelok zavreté. Strana má pevný záujem odlúčiť cirkev od štátu a aby katolícki farári dostali svoju desiatku z daní ovčanov.

[upraviť] Členovia KDH

Strana je pre Slovensko aj významná aj tým, že sú v jej koterci jediní dvaja (a to je prvočíslo!) endemýtickí živočíchovia politickej fauny, ktorých ľudovia poznajú a preukázateľne boli disidentami. Sú to ešte stále živí jedinci, ktorí majú mená Ján Rusofil Čarnugorský a František Nieferko Mikloško. Vlastne ani tí sa v strane nevyskytujú. Medzi podobné druhy žijúcich slovenských disidentov patrí volebný kandidát z povolania menom Ján Budaj, no ten sa v KDH nevyskytoval ani v minulosti. Aby sme pochopili, čo je(bol) ten „disident“, pozrime si niečo, t.j. fakty o Václavovi Havlovi.

Ostatní členovia KDH sú bývalí členovia, či príbuzní, deti, vnuci, pravnuci a pravnúčik Paľko, ktorý všetkých bozkáva... teda príbuzenstvo členov KSS a ŠtB, ktorí už stihli popáliť svoje knižky. Všetci zväčša vyštudovali zadarmo a mali zadarmo aj lekársku starostlivosť vrátane Sunaru. Sem-tam museli zabiť nejakú tú sviňu na klobásy pre profesorov, aby prešli skúškami, či pre súdruha primára, ale oficiálne to všetko bolo aj tak zadarmo. Teraz sú títo potomkovia tzv. „pravicovo zameraní“ a myslia si, že za všetko treba platiť, lebo by to bolo plytvanie a kto neplatí nech zdochne.

[upraviť] Zoznam známych ksichtov

[upraviť] Včlenení
  • Ján „fúkač“ Čarnogurský – doživotný čestný predseda (s KDH a Ruskom na večné časy)
  • Pavol „Hruška“ Hrušovský – predseda strany
  • Július „Financmajster“Brocka – podpredseda strany pre ekonomiku
  • Martin „Rusák“Fronc – podpredseda strany pre zahraničie, teda Rusko (zhasnite, idú za svetlom)
  • Mária Sabolová – podpredsedníčka pre tlač a médiá
  • Ján „Fiškus“Figeľ – predseda a eurokomisár Rex, známi aj ako obchodník s titulmi a zlatými padákmi
  • Rado Prechádzka – alfasamec
[upraviť] Sépáré

Týmto členom už akosi ušlo... členstvo v strane:

  • Vladimír „Orgán“ Palko – expodpredseda strany
  • František („Neni Ferko“) Mikloško – ten teplý je Ferko
  • Daniel „Spravodlivosť“ Lipšic – býval podpredseda strany pre vnútornú politiku, teraz nová menšina

[upraviť] Nejaká deklarácia strany

Deklarácia Národnej rady Slovenskej republiky o zvrchovanosti členských štátov Európskej únie v otázkach alkoholu

(Návrh)

Národná rada Slovenskej alkoholovej republiky,

potvrdzujúc identitu Slovenskej alkoholovej republiky ako bla bla bla... považuje za užitočné a potrebné rešpektovanie princípu zvrchovanosti členských štátov Európskej únie v otázkach alkoholu, ktorý spočíva v ponechaní rozhodovania o otázkach alkoholu vo výlučnej právomoci členských štátov, rešpektovanej Európskou úniou.

Princíp zvrchovanosti členských štátov v otázkach alkoholu a korupcie vychádza z princípu subsidiarity, ktorý je osvedčenou zásadou rozdeľovania kompetencií medzi Európskou úniou a členskými štátmi, ktorý zabraňuje nedorozumeniam poškodzujúcim Európsku úniu a ktorý má byť rešpektovaný pri rozdeľovaní kompetencií medzi Európskou úniou a členskými štátmi vo všetkých oblastiach politiky, akými sú ekonomika, justícia a vnútorné záležitosti a spoločná zahraničná a bezpečnostná politika.

obľúbená stránka www.slubovali.sk

Oficiálna politika Slovenska Poloha slovenska
SVK Necy Štruktúra štátu
OvčanRodinaLazyObecMestoOkresRegiónŠtát
Vládne štruktúry
PosranecRichtárStarostaPrimátorNárodná zradaVada SRMinistriPremiérPrezident SRMinisterstvo školstva
Politické štruktúry
MonotikaPolitikaPolitikPolitické stranyVoličVoľbyKoalíciaOpozícia
Významné politické strany
KSSKDHSNSSDKÚ-DSSmer – SDHZDSSaSObyčajní ľudiaNa jedno použitie
Slovenské politické celebrity

Vasiľ Biľak Béla Bogár Palčáky Ján Čarnogurský Miklós Duray Cyklista zo Spiša Žochársky Hranol Ivan Gašparovič Radoprechádzka Andrej Hlinka Gustáv Husák Poskok Marián Kotleba Starý Ujo Anička Detektor Lží Veľký Mufty Ivan Mikloš Ivett Rafaj Anakonda Pán Severozápadu Jozef Tiso Kapitán Danko Andrej Kiska

Slovenské politické témy

Rýchla rota 60. bodov, ako byť úspešným politikom Sociálny žvástŠpeciálny súd Tlačový zákon

Poznámka: Všetky články sú paródiou a absolútne fiktívne. Akákoľvek podoba, ba dokonca zhoda s realitou, alebo názorom Necyklopédie je nemožná!!!