Kaštieľ v Rusovciach

Z Necyklopédia

Kaštieľ v Rusovciach (obec v Bratislave) je neogokokotická stavba nachádzajúca sa na Západnom Slovensku (známe aj pod menom Bratislava).

Súčasný vzhľad je opičárna po kastľe Windsor***** (bývalé sídlo panovníka Grejt Britn) ktorú zrealizoval istý gróf Emmanuel Zichy-Ferraris (zakladateľ slávnej automobilky) ktorý sa vrátil v čase pomocou neidentifikovateľného prastroja do roku 1694. Od tohto roku kaštieľ vzkvetal, bol hononosným sídlom do ktorého prichádzala na zálety napr. aj Mária Terézia. Jeho prvá písomná zmienka je na spodku kameňa Chammurapiho zákonníka, okolo roku 1800 pred Kristom, čo poukazuje na jeho vzácnosť a historickú cenu. Dnes je však troskou, ale iba na pohľad.

Pokusy o rekonštrukciu

V súčasnosti sú pokusy na jeho rekonštrukciu (Ministerstvo privatizácie či Národná zrada SR) neúspešné. Údajne má v tom prsty Čarodejnícka Komora Slovenskej Republiky (ČKSR), ktorá hatí plány na čerpanie eurofondov, kaštieľ ohradila entitou a vzdeláva tu svojich nedospelých čarodejníkov (medzi nimi napr. Dano Drevo, Kim, Peder či sliepka Stano). Čarodejnícka škola s oficiálnym menom Uruzwar, známejšia pod menom Rogue Fort (Rogue Fortress- Červená pevnosť) ktorej riaditeľom je Starý Jano, tu má svoje miesto už od 13. storočia.

O dezinformáciu ovčanov, bezpečnosť školy a mladých huncútov sa postaral bývalý prezident SR, Ivan Gašparovič, prezývaný aj Poltársky Čarodejník (jasná spojitosť s ČKSR), keď ho omrzela vila na Slavíne a podal Národnej zrade SR návrh na rekonštrukciu kaštieľa, aby mohol byť sídlom Prezidenta SR. Bytosť nazývaná Transpsych (viď článok) terajší predseda ČKSR, po dlhom nočnom rokovaní so Starým Janom odmietola rozmary Ivana Gašparoviča zo strachu že Robert Fico, údajný homosexuál a možný novozvolený prezident sa v kaštieli usídli a bude starému Janovi robiť konkurenciu.