Kandahársky incident

Z Necyklopédia

Kandahársky incident je prísne utajovaný incident, ktorý sa stal v Kandaháre, mieste, kde skapal pes 16. 9. 2008 P.V.T.. Keďže je tak prísne utajovaný, nikomu o ňom nehovorte, pokiaľ nechcete mať problémy so spravodajskými službami ako FBI, CIA, KGB, SIS, Mossadom, SaS alebo so mnou.

[upraviť] Priebeh incidentu

Posledný raz vás upozorňujeme! Pokiaľ máte problémy s nočným pomočovaním, ste námesačný alebo trpíte agorafóbiou, okamžite opusťte túto stránku, lebo vaše problémy sa môžu zhoršiť!

Bola to sobota. 16. 9. 2008 by pri raňajkách žiaden Kandahárčan nepovedal, čo sa poobede stane. Veľká Trojka sa vybrala na misiu do južného Afganistanu, konkrétne do Kandaháru, keďže týždeň predtým na svetlo sveta prenikla informácia, že revolučný prístroj iránskeho prezidenta Mahmúda Achmáštynedžáda na ochudobňovanie uránu sa nachádza práve tu. Keďže fungovanie tohto prístroja bolo záhadou aj pre samotného nositeľa Nobelovej ceny za fyziku P. Šišana, ktorý chcel labák preskúmať, a tak sa stal Kandahár v Raptore prioritou číslo jeden. Po príchode na Medzinárodné letisko Ibn Sliepku ich kroky (aj krky a klky) smerovali do opusteného laboratória v priemyselnej zóne, kde mal byť prístroj ukrytý.

Radeno sa od nich predtým odpojil, jeho kroky smerovali - pozor! - do pochybnej, no vykričanej krčmy Fialový minaret, kde podávali tekutinu vzácne podobnú pivu Kozoň. Vovnútri našiel aj PC-miestnosť, kde si hneď multiplayer zahral C&C 3.