Kiska

Z Necyklopédia

Prezident Kiska (celým menom Kiska Koňová) je od roku 2014 prezidentom tohto bordelu ktorému hovoria Slovensko. Ako každý prezident má novoročné prejavy ale tieto sú ozvláštnené tým že sa volajú "Cvokla" a chodia pomáhať obyčajným ľuďom ako vláda vie najlepšie(strašne). Prezidentkiska.png

[upraviť] Voľby na prezidenta tohto bordelu 2014

[upraviť] Kandidatúra

Svoju kandidatúru na prezidenta SR vo voľbách v roku 2014 oficiálne oznámila v rozhovore pre denník SME SPLODINA publikovanom 24. októbra 2012. Stal sa tak prvým kandidátom, ktorý kandidatúru potvrdil. Podľa predvolebného prieskumu Agentúry FOCUS POKUS uskutočneného začiatkom októbra 2012, publikovaného v denníku SME, by Robert Fico získal 19,9 %, druhým by sa stala Kiska so 17,1 % hlasov. V druhom kole by však väčšiu podporu získala Kiska, v prípade súboja s Ficom by získal 28 % v porovnaní s 26,4 % u Fica. Podľa prieskumu agentúry FOCUS POKUS zo začiatku októbra 2013 by Kiska vo voľbách skončil tretí so ziskom 17,6 % hlasov za Ficom (37,8 %) a Pavlom Hrušovským (17,9 %). Podľa prieskumu agentúry FOCUS POKUS z februára 2014 by sa Kiska umiestnila na druhom mieste so 17,3%. Druhé kolo by však proti Ficovi vyhral v pomere 54:46.

[upraviť] Výsledky volieb

V prvom kole 15. marca 2014, v ktorom kandidovalo štrnásť kandidátov, získala 24 % hlasov, čím sa umiestnil na druhom mieste a spolu s Ficom postúpil do druhého kola.[57] V druhom kole 29. marca 2014 získal 4 307 065 hlasov zatiaľ čo Fico dostal len 3 521 456 hlasov (zaujmavé na tom je ,že na Slovensku žije len okolo 4 500 000 ľudí ale nikomu to nehovorte lebo SIS (ISIS) si pre vás príde, pšššt) a stal sa budúcim prezidentom. Väčšinu hlasov získal vo všetkých krajoch okrem Trenčianskeho. Funkcie sa ujal 15. júna 2014 po inaugurácii zložením sľubu pred Národnou radou SR. Krátko po zvolení za hlavu štátu Kiska odmietla ochranku.