Kleptománia

Z Necyklopédia

Six fingers

Kleptománia je druh alebo spôsob nadobúdania cudzích vecí, ktoré vlastne nepotrebujeme. Je omylom zamieňaná s kradnutím, zlodejinou atď. Niekedy sa kleptomániou obviňujú politici či rómovia. To čo robia títo ľudovia kleptománoiu nie je. V ich prípade ide o čistú zlodejinu. Kleptománia je teda druh choroby, respektíve chorobného nutkania.

Príklady nutkania sú nasledujúce: Pri dizentérii máme chorobné nutkanie na sranie, pri bulímii, či pozeraní programov TV Lajna, či Narkózy máme nutkanie na grcanie, pri pohľade na ceny základných potravín, účty, či výplatnú pásku máme nutkanie na usedavý plač a pri kleptománii máme neustále nutkanie niečo šlohnúť. No a povedzme si pravdivú odpoveď na otázku, že ktoré z týchto nutkaní u nás najviac absentuje.

Slovensko je vo svete známe tým, že je vraj postihnuté pandemickou formou kleptománie. Na Slovensku nemať nutkanie šlohnúť niečo nie je, podobne ako byť abstinentom, normálne. Počtom kleptomanov na tisíc obyvateľov vraj predstihujeme iné veľmoci, ktoré sa preto na kradnutie radšej vykašlali a dali sa na drogy, prostitúciu či inú údajnú kriminalitu.

Je to podobné ako s počtom vyrobených áut na obyvateľa. Slovensko má na kleptomániu vynikajúci základ. Slovensko je známe tým, že napríklad aj špičky politických zoskupení, ktoré vládli v minulom volebnom období tesne po schválení nejakého zákona dávajú ovčanom návody ako sa tento zlý zákon má ojebať. Inými slovami: kradnúť Slovákov učia už samotní zákonodarci a to verejne a beztrestne aj napriek tomu, že už nemajú poslaneckú imunitu.

Kleptománia je teda podľa niektorých lekárov vraj nejaká „choroba“. Podľa tradícií v našej domovine je to (kulantne povedané) dosť diskutabilné. Na Slovensku to vyzerá tak, že chorý je ten, kto nechce kradnúť. Chorobou sa kleptománia stane iba ak vás na Slovensku pri kradnutí chytia. Prečo? Lebo na Slovensku je to tak!

20110414071335!Puccini Choroby Migrena
Akútny zápal sviečokDebilDoktorBarbaricitidaBurčákový nosČechomorSocializmusGastropatizmusKleptomániaKokotnosťMor ho!NedojebanitidaNegativizmusNegatívna energiaNegritidaParanojaPohlavné chorobyPrasacia chrípkaRakovina prstovAlkoholizmusHomosexualitaLamerstvoEMORosamunde PičerováVýmelZolosynteza
V iných jazykoch