Klub anonymých homelesákov

Z Necyklopédia

Klub anonymných homelesákov (KAH) je nezisková teroristická organizácia so sídlom v Bratislave, ktorá združuje významných biznismenov z oblasti Severnej Afriky a Blízkeho východu. Vznikla v roku 2003 ako protest proti zvyšovaniu cien ropy v USA.

[upraviť] Zameranie organizácie

Zaoberá sa tromi hlavnými vecami:

[upraviť] 1. Pestovanie ópia

Ópium patrí medzi hlavné poživatiny, ktoré KAH vyrába. Známe su kulinárske špeciality, ktoré sa neskôr z ópia pripravujú. KAH vedie vlastnú sieť supermarketov a stánkov s rýchlym občerstvením, kde si ľudia môžu kúpiť ich výrobky. Medzi najpopulárnejšie patrí ópiová polievka s mäsovými guličkami zo psa, ópiová zmrzlina či pečené ópiové plátky s chrumkavou hlinenou polevou.

V roku 2010 chce KAH so svojou sieťou vstúpiť aj na slovenský trh a plánuje konkurovať McDonaldu.

[upraviť] 2. Vydavateľstvo KAH

Klub sa zaoberá aj vydávaním náboženských publikácií pre spoločnosť Svedkovia Jehovovi. Medzi najpopulárnejšie publikácie patrí náučná príručka pre pestovateľov cudzokrajných paradajok Allah je kráľ, paradajka je kráľovná a turistický sprievodca po krajinách Stredného východu Jehuda a iné miesta, kde skapal pes.

[upraviť] 3. Tunelovanie firiem

Medzi záujmy KAH patrí aj tunelovanie väčších či menších firiem. Tejto činnosti sa firma venuje už od rok 2004. Medzi jej úlovky, ktoré vytunelovala, patrí aj slávne mäsiarstvo Ujgursa Mäsochána v Sajn Šande.

[upraviť] Ďalšie záujmy

Aj keď mnohí ľudia sa snažia túto neziskovú organizáciu z terorizmu, ktorý má uvedený aj v stanovách, predstavenstvo teroristickú nótu vytrvalo ignoruje a žiadne dôkazy o terorizme sa nepodarilo získať dokonca ani Chuckovi, ktorý však vyhlásil, že už dlho čkať nebudeme (škoda že nevieme na čo).

Raptoru sa konanie KAH nepozdáva, hlavne preto, že aj s pomocou hospodárskej krízy mu na Blízkom, Strednom a Ďalekom východe za prvý polrok 2009 klesli tržby o 11 percent, zatiaľ čo KAH stúpli o 5.

Kto vlastne tvorí túto pochybnú firmu?

Spolky Necyklopédie
Zachlastvelka2.jpg

Slovenská Antiškolská SkupinaKBSNCISAl SrajdaASScorpKomando NecyklopédieVedecká komora...IT-aci z MSKlub anonymých homelesákovTartarosTeplá ligaAbbaBelanská elita

Thumbs.jpg