Koblo

Z Necyklopédia

Koblo
Koblo 02.jpg

Koblo je prostriedok hranol(k)ovitého alebo tabuľkového tvaru, ktorý oddeľuje jednotlivé nákupy na pokladničnom páse, používaný obyčajne v supermarketoch. Koblo je zároveň unikátny druh tovaru, ktorý sa vyznačuje tým, že si ho môžte kedykoľvek priložiť k nákupu a pracovníčka ktoré surfuje na počítači pokladne vám ho k nemu aj tak nepripočíta. Dlhodobým pozorovaním sa zistilo, že sa ale nestáva, že by si koblo niektorý zo zákazníkov strčil do nákupnej tašky a vyšiel s ním z predajne.

[upraviť] Etymológia

Toto slovo sa prvýkrát (prvočíslo!) začalo používať už v antickom Grécku, pri nakupovaní na trhoviskách. Vzniklo z výrazu koblos, ktorý znamená niečo ako uhni a starí Gréci ho používali v časoch, kým nevynašli státie v radoch. Ak verbálna požiadavka nepomohla, zvykom bolo dotyčného ovaliť krátkym kusom dreva - z tohoto sa postupne vyvinula dnešná podoba kobla.

[upraviť] Bezpečnosť pri používaní

Tento predmet nezištnej pomoci je nevhodný pre osoby menšie ako 150 cm. Hrozí im riziko prehltnutia malých častí, ktoré môžu mať za následok znefunkčnenie kobla alebo výbuch atómovej elektrárne.

Necyklopedické veci
500px-Blacksmith anvil hammer svg.png

BaranicaBrúsny papierČiapkaDívadloDvereFrasGuličkové peroIzolačkaKladivoKobloLopataMerkurMetlaMikrovlnkaNičNonameOknoRopaSmrťfónTanierTeplomerMalé tudleVeľké tudleVibrátorVydlyZápalkyZbraneZrkadlo

Tanga.png

V iných jazykoch