Kokotnosť

Z Necyklopédia

Alkoholici z hrinovej(small).jpg
Alkoholici z Hriňovej
odporúčajú tento článok.

...lebo nie sú z Detvy.
Bezdomovec.jpg

Kokotnosť, choroba ktorou trpia temer všetci kokoti, ľudovo nazývaná aj kokotizmus.

[upraviť] Popis diagnózy

Kokotnosť sa vyskytuje vo všetkých zemepisných šírkach, výškach a hĺbkach. Toto nebezpečné ochorenie si nevyberá, napadnutí sú starí, mladí, bohatí, chudobní, velkí, malí, škaredí, pekní. Toto ochorenie si vyberá len mužov. U žien sa môžu vyskytovať podobné symptómy - v tom prípade sa jedná o kurevnosť, odborne tiež nazývanú pičizmus. Priebeh ochorenia od nákazy až po vypuknutie je rýchly. Pri zanedbanej prevencii možu byť učinky kokotnosti veľmi vážne. Človek trpiaci kokotnosťou si až na výnimočné prípady nie je ochotný priznať svoje ochorenie a stále uisťujú ľudi vo svojej blízkosti nech sa ničoho neboja. Kokot ti ukradne z chladničky slaninu.

[upraviť] Ako sa správať k nakazeným a ako sa brániť nákaze

Ľudia nakazení kokotnosťou sa vyskytujú v bežnom živote zdravého človeka denno-denne. Často zastávajú významné funkcie a nevedomky kokotnosť rozširujú medzi iných. Ak vieme že sa rozprávame s človekom trpiacim kokotnosťou (jej identifikácia je pomerne jednoduchá, po piatich minútach hovoru sme si na 100% istý že sa bavíme s kokotom a medzi kokotmi je riziko nákazy mimoriadne vysoké, až 99,478%), snažíme sa vžiť do jeho tela. Nezabúdajme, že toto ochorenie je vážne a infikovaný potrebuje súcit. Len so súcitom môžeme dosiahnuť, že následky choroby nebudú vážne. S určitosťou sa dá tvrdiť že toto ochorenie je nevyliečiteľné, ale dá sa udržiavať na stabilnej úrovni. A na to sme tu my, ktorí sme neboli ešte zasiahnutí nebezpečným vírom kokotizmu. Človeku trpiacemu kokotnosťou je vhodné dať za pravdu tak často ako sa dá, a tak často ako nám to mentálne zdravie dovolí. Na upozornenia typu (ktoré ale vôbec nie sú vtipné, ale o to sú vážnejšie):

  • ten Fico bol aj tak najlepší premiér akého sme mali
  • klímu si nastavte presne na 18 stupňov
  • poumývajte si prosím po sebe vypínač svetla na WC, veď ho budú používať aj iní
  • vy ma chcete určite okradnúť a preto mi radíte že veci sa dajú spraviť lacnejšie
  • nenabíjajte si mobil v práci lebo míňate veľa eletrickej energie
  • volajte ma inžinier/doktor/profesor/zdravotná sestra/synovec/magister/profesor/ober

odpovedáme "Dobre pán inžinier/doktor/profesor/zdravotná sestra/synovec/magister/profesor/ober" ale len dovtedy pokiaľ vládzeme, lebo riziko nákazy je obrovské. U niektorých chorých ich požiadavky môžeme pokojne ignorovať, lebo kokotnosť obyčajná ma sprievodný jav, ľahkú sklerózu dopĺňajúcu aj miernu schyzofréniu a preto si osoba napadnutá kokotnosťou temer nikdy nepamätá čo povedala. Horšie je to však pri kokotnosti notorickej, taký pacient si každú svoju kokotinu starostlivo uchováva vo svojej chorej mysli.

Ďalšia významná metóda prevencie proti kokotnosti spočíva v náhlom a opodstatnenom Pičingu (alebo aj Pičungu pozn.aut.). Musí však vychádzať zvnútra a priamo od srdca, v opačnom prípade môže byť neúčinná, ba až kontraproduktívna. Pičing je najvhodnejšie uplatniť v priamom osobnom kontakte s postihnutým(avšak treba dať pozor na postavenie postihnutého v spoločnosti, vláde). Táto metóda je najrozšírenejšou vrámci Brezovej pod Bradlom, ale postupne v štatistikách dobiehajú aj zámorské krajiny.

[upraviť] Alkoholici z Detvy tiež poznajú

Odkiaľ si, dobrý človek?
Z Detvy, ty kokot!

Andrej Sládkovič

20110414071335!Puccini.jpg Choroby Migrena.jpg
Akútny zápal sviečokAlkoholizmusBarbaricitidaBurčákový nosČechomorDebilEMOGastropatizmusHomosexualitaKleptomániaKokotnosťLamerstvoMor ho!NedojebanitidaNegativizmusNegatívna energiaNegritidaNevinofobiaParanojaPohlavné chorobyPrasacia chrípkaRakovina prstovRosamunde PičerováRusifilitídaSamovznietenieSelfieSocializmusVýmelZhubná kefkaZolosynteza