Konštruktín a Metod

Z Necyklopédia

Konštruktín a Metod (známi aj ako Cyril[1] a Metod) boli dvaja sovietski inžinieri, ktorí doniesli Starým Slovákom znalosti metodickej konštrukcie divov sveta.

[upraviť] História

Starí Slováci boli po vybudovaní svojej veľríše, zvanej Veľká Morava, pevne rozhodnutí vyznačiť jej hranice nejakým tým divom sveta (tak múdro to chceli, až je redaktorom Necyklopédie divnô). Starí Slováci však nebol, na rozdiel od bojových umení, príliš zbehlí v konštrukcii, takže sa im väčšina[2] divov zjebala.

Preto sa kráľ Rastislav rozhodol, že požiada knieža Lenina[3] o vyslanie inžinierov, ktorí by náš ľud naučili konštruovať divy. Vyslal preto do Sovietskeho zväzu delegáciu a knieža Lenin žiadosti vyhovelo a vyslalo dvoch svetoznámych inžinierov, bratov[4] Konštruktína a Metoda, ktorí sa už pretým preslávili tým, že pomáhali Bohu tvoriť svet, aj keď sa dielo príliš nepodarilo, pretože Boh im do toho kafral.

Bratia (súdruhovia) teda prišli na Veľkú Moravu a doniesli vodku, braillovo písmo, bulharskú konštantu [5] a drevený geodetický prístroj, ktorý sa neskôr mylne označoval za dvojitý kríž a kopu ďalších užitočných vecí (napr. otrokárstvo). Posralo sa to práve tým písmom. Starí Slováci okamžite rozpoznali možnosti tohto vynálezu a videli, že pomocou písma sa dá zarábať a nič nerobiť. Vrhli sa teda na populárnu hudbu (napr. známy Proglas), poéziu a ďalšie nezmysly. Zleniveli a ovládli ich Mladí Maďari, ktorí sa vyznačovali úplnou absenciou hudobného sluchu.

Bratia K&M z tohto vývoja scvokli a odišli do kláštora (ženského). Následne boli vyhlásení za svätých.

[upraviť] Verzia monofyzitov

Niektoré sekty zastávali názor, že K&M neboli bratia, ba ani súdruhovia, ale že šlo o jedinú, mierne schizofrenickú osobu. Po podrobení skúške ohňom a vodou (vriacou) však väčšina členov týchto siekt uznala, že tento názor bol mylný.

  1. Konštruktín sa, po vypočutí si českej verzie známeho hitu Uriah Heep Lady in Black, vysral na práci a šel somrovat pod nickom Cyril.
  2. Ostal iba Kriváň, hoci aj ten sa povážlivo nakláňa.
  3. Lenin je večne živý, žil teda aj vtedy.
  4. Niektoré tradície hovoria, že nešlo o bratov, ale o súdruhov.
  5. Práve v tomto dare má pôvod nepsrávne meno Konštruktína - Konštantín.
Cep de vigne Haluz
Tento článok je príliš krátky na to, aby ste sa z neho niečo dozvedeli, preto mu hovoríme haluz. Keby mal tak o dva centimetre viac, už by haluzou nebol. Ak sa chcete pozrieť na podobné halušky, navštívte túto stránku.