Korupcia

Z Necyklopédia

Mince Korupcia
Korupcia

Korupcia - mravný rozklad, úplatkárstvo; predajnosť činiteľov verejného života. Od roku 2013 je v susednom Česku označovaná aj ako politický obchod (takzvané ODS označenie - ľudová interpretáciaobzvláště drahá strana).

"Korupcia v slovenskom futbale nebola, nie je a pokiaľ budem živý a zdravý, nikto ju ani neodhalí!"

- František Laurinec

[upraviť] Korupcia na Slovensku

Zlé jazyky tvrdia, že neduh menom korupcia sa už usídlil aj na území Slovenskej republiky. Nikto ju však nie je schopný odhaliť, lebo každý sa na nej podieľa a berie ju ako prirodzenú súčasť slovenskej spoločnosti. Má sa vraj jednať hlavne o politiku, z ostatných odvetví nemožno nespomenúť rôzne športové odvetvia. Zo všetkých športov má byť údajne korupciou najviac zasiahnutý futbal. Jedná sa však pravdepodobne o vykonštruované obvinenia za účelom zdiskreditovania osoby Františka Laurinca, najväčšieho bojovníka proti fanúšikom korupcii, najlepšieho prezidenta SFZ a vôbec všetkých futbalových zväzov na tejto planéte a v okolitom vesmíre. Pár podivných výkonov rozhodcov, ktoré čistou náhodou pomohli jedinému tímu na ceste za úspechom predsa nič nedokazuje. Kauza Wänke bola takisto jasne vykonštruovaná proti vedeniu SFZ a hlavne proti osobe Františka Laurinca.

Mince Peniaze

BONDaneDlhEuroFinančné destilátyKurvítkoKorupciaMenaMeníme menu, nie cenuMzdaNeviditeľná ruka trhuPánboh zaplaťReformaRuletaSlováci a ich vzťah k hypotékamTridsať striebornýchVekslák

Šport
Mario-sonic-olympic-games

BicykelBojové umeniaBunjijumpingCurlingFitnessFormula 1FutbalGolfHokejKorčuľovanieKrvavý kúpeľPoweriserRiťolezectvoStacionárny bicykelŠachTukosenieVolejbal

Me sfz

Hlášky slovenských komentátorovKorupciaIvan NiňajNiňajove hláškyOlympijské hryZimné olympijské hry 2014Púnske vojny