Kotleba – Ľudová strana Naše Slovensko

Z Necyklopédia

Kotleba – Ľudová strana Naše Slovensko skratka Kotleba a to ostatné je politická nacisticko-drogová strana vedená Führer Mariánom "Kotlebom" KOKOTlebom. Táto strana je združenie slušných nacistov ktorí si sem tam dačo privyrobia predajom drog. Táto "strana" bola vytvorená z bývalého drogového kartelu Slovenská Pospolitosť potom čo v roku 2006 zlá boľševicko-komunistická vláda ovládaná židovskými sionistami zrušila Slovenskú Pospolitosť lebo šírila pravdu o svete-M. Kotleba na tlačovke v roku 2013. Do tohto kartelu sa nahrnula kopa slušných nacistov a tak sa stvorila súčasná Kotleba a to ostatné.

Logolsns.png

Logo ĽSNS

Vlajkalsns.png

Vlajka ĽSNS

[upraviť] Činnosti

Slovensko nie je afrika.jpg

Členovia Kotleba a to ostatné pomáhajú svojimi transparentmi s nápismi "SLOVENSKO NIE JE AFRIKA" zablúdeným vtákom na ich ceste do Afriky

V roku 2014 boli na Slovensku vytvorené rozsiahle plantáže na pestovanie marihuany a tým sa vytvorili tisícky pracovných miest. V roku 2015 pomáhali členovia Kotleba a to ostatné nasmerovať zablúdené vtáky pri ich ceste do Afriky. Propagujú legalizáciu lekárskej aj nelekárskej marihuany a iných lekárskych i nelekárskych drog. Pravidelne robia zájazdy do cigánskych osád kde slušný nacisti naháňajú zlých nepracujúcich cigánskych asociálov do plynových komôr a ešte chcú aby sa im to počítalo ako verejne prospešné práce.

[upraviť] História

V roku 2006 zlá boľševicko-komunistická vláda ovládaná židovskými sionistami zrušila Slovenskú Pospolitosť lebo šírila pravdu o svete-M. Kotleba na tlačovke v roku 2013. V roku 2010 bola M. Kotlebom za peniaze ktoré dostal od Rusov odkúpená strana priateľov vína a prerobená na Kotleba-Ľudová strana Naše Slovensko čo je vlastne to isté ako Slovenská Pospolitosť. Jediný rozdiel je že ovčania už nevolia Fica ale nacistov takže ĽSNS je v parlamente. Názov Kotleba-Ľudová strana Naše Slovensko je plné symboliky. Kotleba symbolizuje Führera, Ľudová strana symblizuje že aj nacisti sú ľudia a Naše Slovensko symbolizuje ich čoskorú vládu nad celým Slovenskom a vyhlásením nacistickej diktatúry.

[upraviť] Výroky

  • Vláda SR je komunisticko-boľševická diktatúra
  • V roku 2006 zlá boľševicko-komunistická vláda ovládaná židovskými sionistami zrušila Slovenskú Pospolitosť lebo šírila pravdu o svete-M. Kotleba na tlačovke v roku 2013.

[upraviť] O policajtoch

  • Kaliňák je policajný princ a policajti sú len jeho prisluhovačmi
  • Obušky sú zaplatené z našich daní, dajte nám tak 1/6 a budeme si kvit.
  • Zachvílu sa ich heslo "pomáhať a chrániť" zmení na heslo "bezdôvodne mlátiť."

[upraviť] O prezidentských voľbách

  • Nebudeme voliť nejakého šaša alebo nejakú paničku, ktorej sú bližší homosexuáli ako náš národ.
  • Kiska je určite imigrant, pospok ktorého nasadili sionisti aby zničil Slovenský národ a prerobil ho na Židov

[upraviť] O menšinách

  • Za všetkým hľadaj žida.
  • My sme národnosti Slovenskej, nie národnosti Židovskej, preto nás židovská otázka ako taká, nezaujíma.
  • Chcem zastaviť zvýhodňovanie nielej cigánskych parazitov.
  • Cigánska kriminalita a neprispôsobivé hordy pripravili o zdravie ďalšieho slušného človeka.
  • Je na každom z vás, či chcete byť kontrolovaní a ovládaní židmi.
  • České mestá sú postihnuté vrahmi a parazitmi.

(reakcia na rasistické narážky rómov voči Čechom)

  • Fico bol vo Vietname rokovať, aby k nám prišli Vietnamci. Čo by sme tu s nimi robili?

[upraviť] O nežnej revolúcii

  • 89. bola len zásterka, nie sme slobodní a pri moci je stále boľševická vláda riadení sionistami!

[upraviť] O SNP

  • SNP je bolševický puč.
  • 29. August by mal byť dňom národného smútku.