FANDOM

Kráľ Ondrej tiež známy ako Cisár Ondrej, Kráľ Ondík, Onder zo Senca alebo iba Ondík je 69. kráľom Veľkej Diery, 26. cisárom spoločnosti
Onder

Portrét všemocného Kráľa Ondreja

Kľúče od všetkého, tajným podpredsedom firmy Raptor c.c.s.c a neoficiálny cigánsky kráľ. Táto vskutku dokonalá osoba sa živý ako kráľ a príležitostný zlodej mincí zo zeme a otvorených priestorov.

Prvé roky života Edit

Táto významná osobnosť svetových dejín sa narodila do rodiny Hetešovcov a už od malička bol uctievaný ako boh. Jeho prvé slovo bolo YES!! a povedal ho v momente keď vyhral súťaž o najlepšieho kráľa v Ťežkoslovensku keď mal iba 2 mesiace a to hovorí o jeho výnimočných schopnostiach. Keď mal 12 rokov poznačilo ho stretnutie s klonom Chucka Norrisa ktorý ho svojim močom spravil nesmrteľným.

Cesta k moci Edit

Vďaka jeho dokonalým vlastnostiam bolo iba otázkou času kedy sa vypracuje na nejakú vyššiu pozíciu. Tú dosiahol keď mal 15 rokov a stal sa riaditeľom korporácie pre čistenie kadibúdok a verejných záchodov vo Veľkej diere. Tam sa stal známy ako veľmi spoľahlivý vodca a manažeris ktorý dokáže zarábať na odstraňovaní hovien a pretrhnutých kondómov z bočnej steny misy záchoda. Keď sa o tomto dozvedel 68. Kráľ Veľkej diery Šulin Lososí ihneď ho povýšil na riaditeľa zberu mincí po chodníkoch vo Veľkej diere. Novým riaditeľom korporácie pre čistenie kadibúdok a verejných záchodov vo Veľkej diere sa stal LexCukr. Nakoniec sa stal s kráľom Veľkej diery Šulínom Lososím tak blízky že ho menoval za svojho nástupcu. Deň po svojom menovaní zabil Šulína Lososieho tým že mu zapchal dýchacie cesty placentou kozy. Tak sa stal 69. kráľom Veľkej diery.

Obdobie vládnutia Edit

Kráľ Ondrej bol už od začiatku odhodlaný urobiť z Veľkej diery kráľovstvo svetového formátu ktoré nebude vedieť z dejepisných kních odstrániť ani Chuck Norris zo svojim legendárnym kopom z otočky. Prvý problém v jeho sne boli obrovské dlhy ktoré spôsobil minulý kráľ Šulín Lososí svojímy predraženímy zoofilnými akciami kde sa jebali bengálske tigre. Tie Kráľ Ondrej zrušil, no tým si pohneval mongoloidnú maďarskú menšinu ktorá žila vo Veľkej diere. Vodca týchto mongoloidov Győző Kelemen sa postavil proti tomuto dokonálemu ekonomickému opatreniu a vyzval Kráľa Ondreja na duel. Kráľ Ondrej pravdaže prijal pretože si bol istý svojim víťazstvom. Duel sa odohrával v jednom z miestnych döner kebab stánkov. Táto extraterestiálna skúška obsahovala opravu zapchatého hajzla svojim jazykom. Myseľ Kráľa Ondreja je na tak vysokej úrovni že si dokázal z pamäti vypočitať koľko sily a energie musí vyvinúť svojim jazykom aby hajzel prepchal, tento výpočet ho naučil legendárny vedec, teorista aj terorista Paľko Kumár. Ondrej tento súboj bez menšieho problému vyhral, jeho jazyk je proste viac ohybní. Győző Kelemen túto prehru bral veľmi vážne a prisahal že sa pomstí. Takto Kráľ Ondrej potlačil vzburu maďarských degenerátov a upevnil svoju vládu.

VlastnostiEdit

Kráľ Ondrej je dokonalá entita tejto dimenzie a patrí k nadradenej rase. Vždy má odpoveď na všetky otázky sveta a vlastní kľúče od každého miesta na zemi s ktorými sa narodil. Vďaka tomu sa stal aj 26. cisárom spoločnosti Kľúče od všetkého a tým získal ešte väčšiu moc.