FANDOM

Crimea 1

Krym do roku 2014 (mapa)

NewMapCrimea01

Krym po roku 2014 (aktualizovaná mapa)

Exodus z krymu

Mojžiš vedie ľudov, zvery a Rusov preč z Krymu cez Grand Kaňon

Utekajúca ruská armáda

Keď sa Ruská armáda dozvedela, že existuje cesta z Ruska neváhali a ušli tiež

Krym (iné názvy: Nepotopiteľná lietadlová loď, Bašta antifašizmu, maď. Krímeš) je najväčší polostrov v Čiernom mori a aj Eurafrázii. Je jedným z najsuchších miest na planéte, ale na druhej strane je požehnaný krásnym čiernym morom a zátokami. V priebehu histórie nad ním mali postupne vládu všetky európske štáty (od Tatarstanu až po Lisabonské vojvodstvo), ale len dva z nich si ho dodnes nárokujú, a to Jukrajina a Rosijsko. V roku 2014 sa Put-in rozhodol tento polostrov obývaný Rusmi, patriaci Jukrajine, pripojiť k svojej dŕžave a ochrániť miestnych obyvateľov pred fašištickou inváziou z Kyjova. Pamätnou sa stala najmä jeho veta: Krym je, bol a búdet navsegdá moj.

Odvtedy z Krymu neprišli žiadne správy (okrem zopár z agentúry UNIAN). Povráva sa, že sa z neho stala zem, kde prší každý týždeň a pobrežie je posiate kasínami, kde sú miestnymi ľudami oberaní majetní čínski turisti. Mojžiša sa zžalelo krymských ľudov, zostúpil z nebies a rozdelil pôdu, by vytvoril kaňon- Grand Kaňon, ktorým vyviedol ľudov, zvery a Rusov preč z Krymu. Vytvorila sa tak nekonečná kolóna na diaľnici D1, pretože Mojžíš stále vedie a vedie svoje ovečky do Izraela.

Jukrajina sa s jeho stratou nechce zmieriť a Petro Čokorošenko v Kyjove zvoláva miliónové vojsko a dopuje ho lacnými cukrovinkami. Keď bude pripravený, zaútočí so svojou armádou na Krym a potom na celé Rusko. Jeho zloba bude strašná a jeho odplata bude rýchla. Bitka o Krymský žľab skončila, bitka o Rusko ešte len začne.

Správy po 2 rokochEdit

Po 2 rokoch očití svedkovia, ktorí z rôznych dôvodov boli nútení ostať na Kryme a neutiecť s Mojžišom vypovedali o tom ako sa na slávnosti dňa Ruska oslavovalo:

  • Tisíce lidí byli nahnáni uchvatiteli Krymu na nábřeží a pod hrozbou zabití museli zpívat všemi nenáviděnou ruskou hymnu. Ohňostroj v povzdálí a jeho rachot přehlušil dávky ze samopalů do obyvatel kteří neprojevovali dostatek nadšení...