Kuko

Z Necyklopédia

Kuko
Horkýže Slíže na úvalském festivalu

Ani roky Kukovi na kráse neubrali.
Narodenie 14. december, 1973
Slovenská televízia
Partner/ka Paťa

Toto je ľudo, alebo aj nadľudo z Necyklopédie

Kuko (alebo aj Kučeravý ko) je jednou z najdôležitejších rozdvojených(dimorfných) osobností (schizofrenikov) slovenských dejín. a podľa análov Univerzity Komenského v Bratislave Kuka predčil aj Cyril a Metod, univerzita tvrdí, že má dôverihodné[1] dôkazy o tom, že Cyril a Metod boli v skutočnosti jedna a tá istá osoba.

[upraviť] Charakteristika

Podobne ako mnoho iných géniov má aj Kuko tú smolu, že je „večne živý“. V porovnaní s Budhom je jeho fenomén ešte mladý, takže sa preukázateľne reinkarnoval iba raz. Kuko má zovňajšok narkomana, prípadne niečoho, čo narkoman vidí v delíriu.

[upraviť] Opis

Charakterizujú ho strapaté ryšavé vlasy (angl. fucking ginger) a červená hipisácka šatka na jeho psoriázou a exémami zasiahnutom čele. Oči má stále zväčšené, pretože počas účinkovania pred televíznymi kamerami je vždy pod vplyvom návykových látok a prekurzorov. Červenanie tváre je spôsobené nadmerným užívaním pančovaného alkoholu.

[upraviť] Povahové a iné črty

Svoj voľný čas kým je pri nejakých zmysloch Kuko trávi spievaním a tancovaním v rytme hypnotickej hudby[2]. Jeho tanec vyzerá, ako keď šimpanz umiera na svalovú dystrofiu. Choreografia Kukovho tanca sa skladá prevažne zo série kŕčovitých pohybov, preto nie je vylúčené, že Kuko trpí skoliózou chrbtice, toto postihnutie však nikdy nebolo diagnostikované legitímnym zdravotníckym zariadením a to z dôvodov:

  • Jedna z Kukových osobností je neživá bábka, teda typický volič, a návšteva lekára je preto neadekvátna.
  • Kuko preferuje prírodnú medicínu, pretože je vehementný hipisák.

[upraviť] Rozdvojená osobnosť

Kuko-pata-jariabkova

Kuko s Paťou sa nezmazateľne zapísali do dejín slovenskej hudby

Nie je možné jednoznačne určiť, ktorá z jeho dvoch osobností bola skôr, či najskôr Kuko tancoval na hudbu, ktorú vo Vietname púšťali pri mučení vypočúvaní zajatých amerických vojakov, alebo bol Kuko najskôr spevák a basgitarista z (s)kapely Horkýže Slíže. Vychádzajúc z poznatku, že kapela Horkýže Slíže existuje od roku 1992, môžeme usúdiť že najskôr bol Kuko bábka - tá bábka, ktorá skladala hudbu, aká hrá v hlave pedofila ktorý sa akurát chystá znásilniť malého chlapca.

[upraviť] Osobnosť Punker

Kukova ľudská podoba - je ňou recesista z Nitry, hudobník, spevák basgitarista, odchovanec poľnohospodárskeho učilišťa v Zlatých Moravciach. To pravdepodobne vysvetľuje, prečo Kukovi nevadí zápach hnoja. Je ženatý a na papieroch má našťastie len dve deti.

Tento Kuko je frontmanom kapely Horkýže Slíže. Kapela sa preslávila napr. tým, že nahrala viac videoklipov, než koľko si vie Pawiel Rochnyak strčiť prstov do riti (toto je úchvatne štruktúrované nečíslo). Ich hudba bola už opísaná ako veselý punk, folk punk, alko-punk, alebo tiež Freddy Krúger Mercury slovenskej punkovej scény. Necyklopédia okrem iného obdržala výhražný list, v ktorom je napísané "Každý, kto ohovára túto skupinu bude vyškrtnutý zo zoznamu dobrých detí a nedostane od Mikuláša darček a ani reklamné predmety od HS".

[upraviť] Osobnosť Bábka

Kuko a Paťa tvorili nerozlučnú dvojku skoro celú dekádu na obrazovkách socialistickej slovenskej televízie v STV. Ich televízna relácia "Od Kuka do Kuka" pokrývala široké (t.j. dúhové) spektrum záujmov postsocialistickej mládeže Československa. Venovala sa hudbe, kultúre, dejepisu, dokonca aj pohybovým aktivitám a cestovaniu. Kukova relácia inšpirovala mnoho známych osobností k tvorbe kvalitnej hardcore popovej hudby. Túto kombináciu Kuka aj kde-kto ospevoval. Medzi tými inými, čo si ich brali do úst sa objavujú aj mená Vašo Pokopatejdl, Michal David, Markýz John, Lucie a Martin Mádej.

[upraviť] Rozlišovanie osobnosti

Vedcom sa zatiaľ nepodarilo porovnať DNA Kuka Punkera a Kuka bábky, pretože Kuko bábka nemá krv. U Kuka bábky bol potvrdený veľmi nízky-až žiadny srdcový tep, čo by mohlo signalizovať kardiovaskulárnu poruchu. Táto skutočnosť by zároveň vysvetľovala, prečo Kuko tak dobre znáša alkohol a drogy, keďže jeho tep ostáva nízky, aj napriek užití látok, ktoré tep zrýchľujú vo výnimočných prípadoch až o 300%.

Nemožnosť porovnať krv potvrdzuje a zároveň vyvracia tvrdenie, že Kuko je Kuko. Možno preto je Kuková najznámenšia hláška "Od Kuka do Kuka"

[upraviť] Od Kuka do Kuka

Hláškou Od Kuka do Kuka sa Kuko netají, že je narkoman - jeho citát by sa dal preložiť do inteligentnejšie sformulovanej múdrosti "Vždy si sám sebou". Tento človek nám tvrdí, že je sám sebou, aj napriek rozdvojenej osobnosti.

Od Kuka do Kuka slovný paradox, Kuko seba prezentuje ako aktéra, ktorý sám seba donekonečna opakuje - nie však smerom do maximálneho nekonečna, ale do minimálneho nekonečna. V informatike existuje jav označovaný ako „Zacyklenie“. Zacyklenie je cyklus, ktorý sa pre chybu v zadaní nemôže nikdy zastaviť. Kukov citát popisuje opak Zacyklenia. Matematicky by sa to dalo vyjadriť ako vektor z bodu A do bodu A. V grafickom znázornení by takýto vektor bol neviditeľný, no podľa učenia Dong Xian Miaoua, si môžeme tento vektor predstaviť ako postupnosť z množiny čísel smerujúcu sama do seba v intervale do A do A.

function Kuko($kuko){
   for($kuko; $kuko < $kuko; $kuko++){
      Kuko($kuko);
   }
}

Hore uvedená funkcia PHP, by sa vôbec nevykonala. Hodnota $kuko sa nemôže zväčšiť o jedna, aby sa tak priblížila sama k sebe. Ona už je sama sebou, len o tom nevie. Kuko je ďalší prípad génia, ktorého ľudstvo nedokáže pochopiť.

[upraviť] Referencie

  1. Áno, dôveryhodné s mäkkým i - citujeme oficiálne vyhlásenie univerzity.
  2. Kukov tanec v 80-tych rokoch pomáhal budovať komunizmus na vtedajšom Ťěžkoslovensku, ktorý (možno) aj vďaka nemu postupne úspešne upadal.

Popeblues Hudobné skupiny (nie Metalové)
Bodom from childrenBuran BuranBurzumČechomorDead KomunistsDeathly eyesDepressive DirectionsGrín DejH16JakačiJoy DivisionManic Street PreachersNazarethNemŕtvy či neživýOlympikPeking PensionPil PivoSuper Bomb TrioTublatankaVeverička z MarsuVidlán
Tí, čo spievajú
50 KorúnAmy WinehouseBritney SpearsLady GagaDávid HajzelhófMartin KittnerKukoNemŕtvy či neživýJožo GaRagueVkeli KlaksónElvis PresleyKarel GottMichael JacksonBranislav JobusRobo KazíkEva MázikováPeter StrašákJozef PáterovičRihannaHelena von Dráčková
*** Bonus ***