Loser

Z Necyklopédia

Merge-arrows.png Tento článok počúva o tom istom, čo článok Looser.

To je dobré, lebo ich môžeš navzájom ich prepojiť a potom jeden čítať jedným okom a druhý druhým.

"Na zasratého aj hajzel spadne."

- Ľudova múdrosť
Rytmus luzer.jpg

Loser je ľudo, ktorý prehral, ktorý v premárnil životné šance. Občas je to teda každý z nás, s výnimkou politikov, mafiánov a celebrít, teda ľudov, ktorí raz v živote už tak vyhrali, že by museli prehrať veľakrát, aby sa stali losermi. Politici, mafiáni a celebrity si o ostatných myslia, že sú looseri.

[upraviť] Etymológia

Základom podstatného mena loser je sloveso lose, ktoré má veľa významov, ale žiadny z nich nestojí ani za hovno. Napr. stratiť nejakú vec alebo osobu, prehrať v nejakej súťaži, stratiť sa z očí a, teraz tie naše - nevyužiť šancu, prísť o peniaze, nezarobiť peniaze... Loser je utvorené príponou er, čiže príponou, ktorou sa tvoria názvy povolaní (writer, officer, teacher...), čiže loser je ľudo, ktorého povolaním je prehrávať, nezarábať. Niekto skrátka aj to musí robiť.

Je zaujímavé, že názvy neloserských povolaní sa občas tvoria inou príponou: politician, mafioso, ale nedá sa na to spoľahnúť.

[upraviť] Loserské povolania

Sú to takmer všetky povolania, takže ich tu nebudeme zbytočne vymenúvať, príkladom nech nám je učiteľ. Typickým, nie však nevyhnutným, znakom losera je PhD za menom - každý vidí, že ľudo nebol schopný zarábať a tak mal čas na takéto kokotiny.

[upraviť] Matematika

Na každého, kto vyhrá, pripadá niekto, kto prehrá. je však pozoruhodné, že loserov je mnohonásobne viac ako tých úspešných.