MS v ľadovom hokeji 2011

Z Necyklopédia

Slov hokej
Miesto konania

Prespork, Felvidék, niekedy v roku 2011

[upraviť] Konflikt Schtastny- Schirocki

Prezident IIHF Wiliam Schirocki riešil už od roku 2007 osobné spory s Petrom Schtastnym. Schtastny obviňoval Schirockeho z jeho komunistickej minulosti a morálneho deficitu (Schirocki bol majorom ŠTB a udal vlastnú matku), a tiež z pokusu o zmanipulovanie výstavby bratislavského štadióna (Schirocki si chcel uliať z peňazí daňových poplatníkov miliardu- dve).

Tento konflikt sa skončil aférou zavlečenia Schirockeho do cudziny. Schirocki bol totiz v máji 2010 odvlečený neznámymi páchateľmi do Maďarska. Tu bol nájdený v hlbokom lese náhodným hubárom, priviazaný o statný javor a s páskou cez papuľu. Na tele mal modriny v tvare hokejky, a cez celú šírku ksichtu mal vytetovaný hokejový štadión v plameňoch.

Podľa jeho slov mu život zachránila malá líška, ktorá mu vo vlastnej papuli nosila vodu z neďalekej žumpy. Po svojom návrate na Slovensko sa Schirocki zmenil. Svoj obrovský majetok venoval charite a obetiam komunizmu, dal sa na budhizmus, stal sa vegetariánom, ospravedlnil sa svojej matke a Petrovi Šťastnému, a podľa posledných informácií žije v lese.

Vyśetrovanie neprinieslo žiadne výsledky, pretože Schtastny mal pevne alibi (hral hokej s prezidentom Dzurindom), a samotný Schtastny komentoval prípad slovami: "Keby sa mi jednalo o pomstu, tak ho dojebem hokejkou hocikde na ulici a nemusím sa srať na Maďare".

[upraviť] Priebeh súťaže

Víťazom skupiny A základnej časti sa stalo Maďarsko, ktoré vyhralo všetky zápasy (s Fínskom, Kanadou a Ruskom).

Víťazom skupiny B sa stalo Kosovo. V prvom zápase sa stretlo s USA. Zápas sa niesol v priateľskom duchu, a skončil 1:0 po samostatných nájazdoch pre balkánsky tím. USA si tak polepšili bilanciu po zápase s Izraelom, s ktorým prehrali (zápas ostáva kontroverzným, pričom odborníci tvrdia, že USA to prehrali zámerne, aby Izraelu urobili radosť po zpackanej vojne s Iránom). Tím USA bol pred šampionátom kritizovaný za to, že na jeho súpiske nefigurovali žiadne feministky, žiadni mentálne postihnutí a ani sexuálne menšiny. Pod týmto tlakom sa brankár Colorada Brett Jebowsky priznal na tlačovej konferencii, že jeho babička bola lezba. Týmto si americký tím získal podporu verejnosti a Jebowski s jeho babičkou sa dokonca stali osobnosťami roka podľa časopisu TIME.

Víťazom skupiny C sa stalo Slovensko, po výhre nad Kostarikou 1:0pp, Mozambikom 2:1pp a Saudskou Arábiou 4:3 keď sa im podaril famózny obrat z 2:3.

Základné skupiny boli po prvom žrebovaní zmenené, lebo sa do jednej skupiny dostali Srbsko, Kosovo, Bosna a Chorvátsko. Posledné tri tímy však vyhlásili, že s takými kokotmi oni hrať nebudú, a tak sa Srbsko preložilo do skupiny F (Fuckers).

[upraviť] Semifinále

Slovensko sa stretlo v prvom semifinálovom zápase s Českom. Česko sa do semifinále dostalo po dramatickom zápase s Ghanou, s ktorou vyhralo vďaka vlastnému gólu hráča New York Rangers Mbele Zulua.

Zápas sa vydaril strelecky vyspelému Slovensku, ktoré nasúkalo Česku 22 gólov v prvej tretine. Zápas sa skončil nerozhodne 22:22, a rozhodovalo sa v predĺžení. V rozhodujúcom okamihu však zlyhal Dominik Hašek, ktorý od zúrivosti zmlátil rozhodcu, trénera Slovákov, časť publika, aby bol nakoniec vylúčený. Keďže bol jediný brankár (obaja náhradníci boli zranení po hromadnej bitke s Ghanou), bránka ostala prázdna, a tak mohol Gáborík ukončíť zápas v prospech Slovenska impozantným gólom.

[upraviť] Finále

Slovensko sa tu stretlo s favoritom šampionátu Maďarskom. Maďarsko potvrdilo svoju povesť svetového lídra v produkcii kvalitných hráčov a v priebehu prvých 20 minút skórovalo hneď 12- krát. Maďarsko malo mohutnú podporu fanúšikov v hľadisku, vrátane 3000 členov Maďarskej gardy. Títo zároveň rozprašovali do vzduchu mletú červenú papriku, ktorá zapríćiňovala u slovenských hráćov slzenie, kýchanie a odoberala im tak koncentráciu (jediným, ktorý nemal žiadne komplikácie bol slovenský obranca László Szillárd, ktorý bol zvyknutý). Maďarská garda bola zo štadióna vyvedená, a to za pomoci tasera a pomoci statočných občanov z obcí Luník 9 a Spišské Bystré. Slovenský tím si utrel oči od tej skurvenej papriky, no napriek tomu prehral 0:30.

[upraviť] Štatistiky

Najlepšími strelcami šampionátu sa stali veteráni Gáborík a Ovečkin.

Najproduktívnejšími hráčmi Slovenska sa stali Čonka, Baláž a Lacko (všetci traja hráčmi Lunik Blacks).

[upraviť] Po zápase

Po finálovom zápase sa objavili fakty, svedčiace o úmyselnom nasadení maďarskej papriky finančnou skupinou T&J. Táto podľa správ agentúry TASER nakúpila deň pred zápasom tonu papriky v Sékesfehervári a po dohode s ministrom Pečiatkom stavila na víťazstvo Maďarska 25 miliónov euro. Minister vśak neodstúpil, a T&J neskončili v base.