Majstri meditácie

Z Necyklopédia

Radsejalkohol

PREČ S JEDOVATOU IDEOLÓGIOU!!
Tento článok odmieta podporu jedovatej ideológie marxizmu, fašizmu, nadnárodného aj národného socializmu, maoizmu, trockizmu a ostatných nehanebností a propaguje družnú zábavu pri poháriku!
× × × RADŠEJ BYŤ ALKOHOLIK AKO DEBIL × × ×

Majstri meditácie sú medzi nami. Ich schopnosti zostávajú zväčša utajené, ale v nečakaných okamihoch predvedú svoje umenie. A svet žasne.
Mamicaalkoholka

Majstrovstvo v meditácii musí človek začať trénovať ešte pred narodením...

[upraviť] Filozofia

4756 img497da5da7d8dd

Hĺbkový vnor spojení s pitím alkoholu prináša možnosť uvidieť pravú podstatu duch-hovna každého človeka

Človek sa odjakživa snažil poznať svet aj inak, než len objektívne. Objektívne pokusy sú nudné. Všetky tie vedecké teórie sú v podstate trápne, pretože ľudský život je najmä o pocitoch. A keď je myseľ uvoľnená, pocity sú príjemné, môže ľudský duch vďaka priamemu vnoru objavovať veci vedecky nepoznateľné. Teda namiesto podivuhodných vedeckých prístrojov, ktoré nám približujú rôzne aspekty sveta, aby sme ich mohli spracovať, pozmeňujeme funkcionalitu našich kognitívnych procesov, aby sme objavili nové, skryté veci, vzťahy medzi nim a prostredníctvom týchto aj samú podstatu sveta.

[upraviť] Imagizmus

Imagizmus rieši najmä vnemy a ich následné prejavy: vizuálne, hudobné a podobne. (Napríklad: Letel ako vietor alebo Šťal na nás z budúcnosti ) Správny imagista dokáže predviesť, čo vníma. Majster meditácie toto dokáže najlepšie svojim telom.

N675731742 1673053 9753

Proti Majstrom meditácie vznikajú niekedy ojedinelé protesty

[upraviť] Meditácia

Meditácia - teda objavovanie skrytej podstaty sveta za pomoci pozmenenej funkcionality kognitívnych procesov - sa deje často vo fyzicky nepohodlnej polohe. Vďaka nej dokáže majster nespať. Starý kóan hovorí, že Bódhidharma (ktorý priniesol Zen do Japonska) cestou cez Slovensko pri meditácii zaspal. Od znechutenia nad týmto si odrezal viečka. Tie, keď dopadli na zem, zmenili sa v čajový krík (a tak vznikol Tatranský čaj). Keď si Japonci vypijú rozprávajú ešte iný kóan, o tom čo si musel starý Bódhidharma odrezať, aby vznikli melóny.

[upraviť] Mystika

Len prostým intelektuálnym snažením sa majstrom meditácie nik nestane. Treba k tomu vypiť veľa alkoholu. Alkohol, ako vieme, je nápoj používaný pri rôznych náboženských a rituálnych praktikách. (Napríklad vo víne je rozpustný Ježid). Strašným chľastaním tak možno získať vstup do nových a nových vnorov.
Samotné slovo al-kohol je jedným z tajných kabalistických mien Boha, الكحل je tiež menom púštneho boha Islamu, ktoré medzi kmene Arábie priniesol Mohamed.

[upraviť] Majstrovstvo v meditácii a feminizmus

Hnutie feminizmu vo veľkej miere otvorilo vyššie uvedené praktiky aj pre ženy (alkoholky). Emprirické dôkazy ukazujú, že alkoholka môže dosiahnuť majstrovstvo v meditácii rovnako dobre, ako alkoholik.

[upraviť] Prípadové štúdie