Mariková

Z Necyklopédia

Presmerované z Maríková
Triezvy janko Štátny znak SR Ján Slota Štátny znak SR Slovensko kraje
miluje tento článok
Lebo nie je po maďarsky!

Mariková
Marikovské údelné vojvodstvo
5 plot
Ochrana proti špehom z Papradna
poloha
kontinent: Eurázia
štát: ZSSR (Zväz Slovenských Socialistických Republík)
región: Felvidék
World map
rozloha a obyvateľstvo
rozloha: od nevidím po koniec sveta
počet obyvateľov: zväčša je, niekedy aj nie je
hustota osídlenia: argsinh(log(5e - 2,65998))
správa mesta
starosta: Miro alias Janči junior
sekretárka: Rambo 8

Mariková je SKM (Spojené kráľovstvo Marikovské), od roku 2010 oficiálne Marikovské údelné vojvodstvo, je poddanský štát Slovenského impéria. Nachádza sa v UDH (Údolie dutých hláv) a je oplotená ostnatým drôtom pre odstrašenie nádejných špehov z Papradna. Pravdepodobne sa tu, podľa RPčiek od špehov z Papradna, nachádza až 98 % debilov. Tých 98 percent je veľmi úctyhodné číslo, lebo je to takmer dokonale čistá koncentrácia.

Dôchodcovia sú v Maríkovej veľmi agresívni, mierne šľahnutí besnotou, lebo od nich hrozí pokúsanie protézou. K tomuto riziku prispelo aj to, že sa na slovenský trh dostal koregatabs. Mariková je tiež známa ako dokonalý prototyp konca sveta.

[upraviť] História

História Marikovej siaha až do 13. storočia, keď tam prišli Turci so somárikmi. Keď Turci odišli preč, somárikov tam nechali. A to je vznik Marikovej podľa najstarších zachovalých prameňov a potokov. V 15. storočí vznikla prvá najdôležitejšia budova v Marikovej – taverna, dnes je to krčma Raj, kde sa riešili všetky štátnické problémy nad decákom.

19. storočie znamenalo mnoho zmien pre Marikovských ľudov. Postavila sa škola, ktorá aj tak zívala prázdnotou, ale postavilo sa mnoho krčiem, v ktorých to už také prázdne nebolo a ani nie je. S príchodom 20. storočia prišla myšlienka štátu, ktorá sa neskôr zmenila na SKM. Následne bola Mariková rozdelená na dve časti: vznikla tak federácia, v ktorej bola Horná a Dolná Mariková. Bolo to z rozumného z dôvodu, že by bolo v hlavnom meste strašne veľa debilov. Hlavným mestom sa teda stala Dolná Mariková. Je to aj preto, lebo dolu sa ľahšie kráča a teda aj ide.

[upraviť] Fauna a flóra

V Marikovej sa nachádza mnoho druhov živočíchov ako sú dinosaury, Terminátori, Politici, Čínania a iná háveď, najmä Česi. Unikátny druh, zákonom chránený, pre ktorého sa stalo Spojené kráľovstvo Marikovské teritóriom. Tento legendárny druh, ba dokonca odroda, sa nazýva Pilar marikovský vrchovský. Je ho možné spozorovať v posledných nočných autobusoch cez neskoré piatkové večery alebo aj v kôlňach či prístreškoch. Typickými znakmi sú kýbel, vreckovky alebo fľaša príjemnej nicolausky ba dokonca až borovičky. Smrteľne nebezpečný!!! Väčšina marikovskej flóry je tvorená džungľami, v ktorých behá nebezpečný mutant Rambo 8 a hľadá istého Harryho Pottera.

[upraviť] Časti hlavného mesta Dolná Mariková

Hlavné mesto sa delí na tri (prvočíslo!) časti a to:

  • Besné - Tu sú všetci besní a Emo. Ich vodca je nemenovaný Miro B., ktorý sa nakazil len štýlom Emo. Tu žijú tí najväčší psycháči z celého hlavného mesta!
  • Hadice - Územie obsadené zmutovanými hadicami, ktoré útočia na všetko živé a aj mŕtve. Našťastie ich tam rieši mutant Rambo 8 svojimi temnými štuchmi prstom! Bacha aj naňho!
  • Karpina - Každý, kto tu žije musí počúvať len Karpinu alebo Lenkin párok. V žiadnom prípade nemôžu obyvatelia Karpiny byť v pyžame s panvicou na hlave. Tiež sa tu trénuje tajné komando pod velením Jančiho

[upraviť] Fakty z Marikovej

  • Vedeli ste,že Marikovci majú dve studne? Jednu na teplú a druhú na studenú vodu.
  • Vedeli ste,že Marikovci na večer prikrývajú studne? Aby sa im voda zo studne nevyliala, keď sa zem točí.
  • Vedeli ste,že cez Marikovú lietajú vtáky hore bruchom? To preto,že sa na tých debilov nemôžu dívať.
  • Vedeli ste,že Marikovci majú za televízorom krompáč? Aby keď im vypadne kanál mohli vykopať nový.
  • Viete ako chytajú Marikovci muchy? No predsa tak, že ich naženú na povalu a následne zoberú rebrík.
  • Viete ako Marikovci týrajú muchy? Tak, že ich zavrú do skleneného pohára a pred nimi potom lížu H...o.
  • Veľmi známa je aj marikovská prehliadka tankov a prehliadka torpédoborcov na suchu (áno, naozaj sa to koná na cestách).

[upraviť] Zábery z archívu Papradnianskej tajnej služby (PTS)

500px-Flag of Slovakia
Mestá, obce a iné diery Slovenska

Banskobystrický kraj:
Banská Bystrica, Brezno, Hronský Beňadik, Psiare, Klenovec, Las Walas, Nová Baňa, Predná Hora

Bratislavský kraj:
Bratislava (Devín, Pétržka..), Čataj, Senec

Poloha slovenska

Košický kraj:
Košice, Michalovce, Spišská Nová Ves

Nitriansky kraj:
Nitra, Nitrianska Blatnica, Nové Zámky, Šurany, Topoľčany

Prešovský kraj:
Prešov, Humenné, Kežmarok, Jakubova Voľa, Medzany, Mirkovce, Štrba, Sabinov

Trenčiansky kraj:
Brunovce, Dubnica nad Váhom, Horná Streda, Maríková, Myjava

Trnavský kraj:
Trnava, Hlohovec, Jaslovské Bohunice, Moravany nad Váhom, Piešťany, Pustá Ves

Žilinský kraj:
Žilina, Čadca, Dolný Kubín, Kláštor pod Znievom, Košťany nad Turcom, Kysuce, Liptovský Mikuláš, Liptovský Hrádok, Majtánky, Martin, Trebostovo, Ružomberok, Strečno, Terchová, Turzovka, Zákamenné

Slovenské legendy: Corgoň, Horná Dolná, Kerestúr, Kocúrkovo, Letapičinovce