Marián Kotleba

Z Necyklopédia

Bol som sa tuto dole prejsť, pozerám aký je dnes pekný biely deň...

—Marián Kotleba

Marián Kotleba
Marián Kotleba
Marián hlási niečo a článok o ňom ho očividne nezaujíma
(je k nemu chrbtom)

nacionalista,politik
Narodenie 7. apríl 1977
Banská Bystrica
Známy vďaka neznášaniu rómov

Toto je ľudo, alebo aj nadľudo z Necyklopédie

Logosp.png
Kotleba.jpg

Kotleba pri svojom pochode

Kotleba (pre koktavých len Marián)[1][2] (*7. apríl 1977, Banská Bystrica, Slovensko) je slovenský nacionalista ktorý uráža rómov, ale len tých ktorí si to zaslúžia. Tých slušných a čistých má rád a neuráža ich. Okrem toho si Marián privyrába aj budením, lebo niektorí hovoria, že budí celý národ a teda je vraj „národný buditeľ“. Kotleba teda nie je „životabudič“. Životabudič je nápoj, ktorí sa používa ráno po opici a opice s Kotlebom nič spoločné nemajú. Spoločné majú s nimi skôr alkoholici. Myslíme s tým životabudičom majú niečo spoločné alkoholici a Kotleba Marián je športovec a buditeľ a nijaký ožran.

Podľa dobových obrázkov z okolia predvolebných kampaní vidno, že Marián to budenie prevádza cez takú baterkovú trúbku, ktorá sa za komunistov nazývala „amplión“ (ľudovo aj „kecafón“). Amplión bol za Ťěžkoslovenska obľúbený nástroj a šetrič hlasiviek pri vykrikovaní pri sviečkových a iných demonštráciách. Tieto demonštrácie a teda aj amplióny postupne spôsobili, že sa komunisti potom dostali mimo moc alebo moč, keďže sú tu doteraz. Teda kecafóny sú aj nástrojmi, na odmocňovanie.

[upraviť] Životopis

Marián Kotleba sa narodil v Banskej Bystrici 7. apríla 1977. V ôsmich rokoch zistil že mu rodičov zbili rómovia a tak sa im chcel pomstiť. Od desiatich ho v škole fackovali spolužiaci. V 18 rokoch išiel študovať za informatika. Keď dokončil školu, videl sa na ulici hrať rómov okamžite ich vyhnal na a snažil sa aby ich zrazilo auto. V roku 1981 Sa pridal k nacionalizmu ktorí ho dodnes uznáva. Keď ho v roku 1996 udali za zbitie róma mal šťastie nedostal väzenie. V roku 2004 založil občianske združenie. V roku 2005 sa toto združenie rozpadlo a potom znova založilo Kotleba si založil vlastnú politickú stranu ktorá je do teraz. Medzitým dostal po hlave palicou, čo mu zjavne vôbec nepomohlo. Ľudia ho majú radi hlavne cigáni lebo ich nazýva „paraziti“. Od roku 2013 je votcom Banskobystrickej Rýše.

Terorizujú nás paraziti, toto toto sa musí zmeniť

—Marián Kotleba

[upraviť] Politická kariéra

V roku 2003 sa stal vodcom Slovenskej popolitosti, so sídlom v BanskoBystrickom krematóriu. Funkciu zastával do roku 2007. Vo voľbách do VÚC v roku 2009 Marian Kotleba kandidoval na post predsedu Banskobystrického samonesprávneho kraja. Ako nezávislý kandidát získal štvrté miesto s 13 629 hlasmi (10,03%). Bronz mu unikol o vlások.

Vo voľbách do VÚC (veľký ústavny cirkus) v roku 2013 postúpil Marián Kotleba do 2. kola volieb predsedu Banskobystrického samonesprávneho kraja so ziskom 21,30% platných hlasov, dovtedajší župan Vladimír Mňamka získal prvé miesto, avšak v 2. kole to doje... a M. Kotleba bol zvolený za predsedu Banskobystrického samonesprávneho kraja so ziskom 71 397 (55,53 %) platných hlasov.

Vo voľbach v roku 2016 kandiduje ako samozvaný kráľ samozvanej strany Kotleba, ĽS-NS. Jeho politicku reklamu zabezpečuju Matovič, Radoslavovič P. , a dalši šašovovci. Podla vačšiny prieskumov sa dostane pri 99 percentnej volebnej učasti do padlamentu s 48. 54 % hlasov a spoločne so stranou "koks!" vytvoria koaliciu.

V lete roku 2016 splni ˇvsetko čo slubil, a Slovensko vystúpi zo všetkeho z čoho sa bude dať, z NATO, z europskej unie, zo spolku smetiarov europskych krajín a planety zem.

  1. Deviati z desiatich jazykovedcov neodporúčajú pri mene „Kotleba“ koktať. Ten desiaty už ani neodporúča a ani neodporúča... ťažký osud mal jeden koktavý, ktorý ho zháňal cez mestský rozhlas... veru ťažký osud to bol.
  2. Neodporúča sa ani požívanie zdrobneliny krstného mena Mariánko.