Marián Kotleba

Z Necyklopédia

Bol som sa tuto dole prejsť, pozerám aký je dnes pekný biely deň...

—Marián Kotleba

Marián Kotleba
Sebo
Marián hlási niečo a článok o ňom ho očividne nezaujíma
(je k nemu chrbtom)

nacionalista,politik
Narodenie 7. apríl 1977
Banská Bystrica
Známy vďaka neznášaniu rómov

Toto je ľudo, alebo aj nadľudo z Necyklopédie

Logosp
Kotleba
Kotleba pri svojom pochode

Kotleba (pre koktavých len Marián)[1][2] (*7. apríl 1977, Banská Bystrica, Slovensko) je slovenský nacionalista ktorý uráža rómov ale len tých ktorý si to zaslúžia. Tých slušných a čistých má rád a neuráža ich. Okrem toho si Marián privyrába aj budením, lebo niektorí hovoria, že budí celý národ a teda je vraj „národný buditeľ“. Kotleba teda nie je „životabudič“. Životabudič je nápoj, ktorí sa používa ráno po opici a opice s Kotlebom nič spoločné nemajú. Spoločné majú s nimi skôr alkoholici. Myslíme s tým životabudičom majú niečo spoločné alkoholici a Kotleba Marián je športovec a buditeľ a nijaký ožran.

Podľa dobových obrázkov z okolia predvolebných kampaní vidno, že Marián to budenie prevádza cez takú baterkovú trúbku, ktorá sa za komunistov nazývala „amplión“ (ľudovo aj „kecafón“). Amplión bol za Ťěžkoslovenska obľúbený nástroj a šetrič hlasiviek pri vykrikovaní pri sviečkových a iných demonštráciách. Tieto demonštrácie a teda aj amplióny postupne spôsobili, že sa komunisti potom dostali mimo moc. Teda kecafóny sú aj nástrojmi, na odmocňovanie.

[upraviť] Životopis

Marián Kotleba sa narodil v Banskej Bystrici 7. apríla 1977. V ôsmich rokoch zistil že mu rodičov zbili rómovia a tak sa im chcel pomstiť. Od desiatich ho v škole fackovali spolužiaci. V 18 rokoch išiel študovať za informatika. Keď dokončil školu, videl sa na ulici hrať rómov okamžite ich vyhnal na a snažil sa aby ich zrazilo auto. V roku 1981 Sa pridal k nacionalizmu ktorí ho dodnes uznáva. Keď ho v roku 1996 udali za zbitie róma mal šťastie nedostal väzenie. V roku 2004 založil občianske združenie. V roku 2005 sa toto združenie rozpadlo a potom znova založilo Kotleba si založil vlastnú politickú stranu ktorá je do teraz. Medzitým dostal po hlave palicou, čo mu zjavne vôbec nepomohlo. Ľudia ho majú radi hlavne cigáni lebo ich nazýva „paraziti“.

Terorizujú nás paraziti, toto toto sa musí zmeniť

—Marián Kotleba

[upraviť] Poznámky

  1. Deviati z desiatich jazykovedcov neodporúčajú pri mene „Kotleba“ koktať. Ten desiaty už ani neodporúča a ani neodporúča... ťažký osud mal jeden koktavý, ktorý ho zháňal cez mestský rozhlas... veru ťažký osud to bol.
  2. Neodporúča sa ani požívanie zdrobneliny krstného mena Mariánko.
Cep de vigne Haluz
Tento článok je príliš krátky na to, aby ste sa z neho niečo dozvedeli, preto mu hovoríme haluz. Keby mal tak o dva centimetre viac, už by haluzou nebol. Ak sa chcete pozrieť na podobné halušky, navštívte túto stránku.

Oficiálna politika Slovenska Poloha slovenska
SVK Necy Štruktúra štátu
OvčanRodinaLazyObecMestoOkresRegiónŠtát
Vládne štruktúry
PosranecRichtárStarostaPrimátorNárodná zradaVada SRMinistriPremiérPrezident SR
Politické štruktúry
MonotikaPolitikaPolitikPolitické stranyVoličVoľbyKoalíciaOpozícia
Významné politické strany
KSSKDHSNSSDKÚ-DSSmer – SDHZDSSaSObyčajní ľudiaNa jedno použitie
Slovenské politické celebrity

Vasiľ Biľak Béla Bogár Palčáky Ján Čarnogurský Miklós Duray Cyklista zo Spiša Žochársky Hranol Ivan Gašparovič Radoprechádzka Andrej Hlinka Gustáv Husák Poskok Marián Kotleba Starý Ujo Anička Detektor Lží Veľký Mufty Ivan Mikloš Ivett Rafaj Anakonda Pán Severozápadu Jozef Tiso

Slovenské politické témy

Rýchla rota 60. bodov, ako byť úspešným politikom Sociálny žvástŠpeciálny súd Tlačový zákon

Poznámka: Všetky články sú paródiou a absolútne fiktívne. Akákoľvek podoba, ba dokonca zhoda s realitou, alebo názorom Necyklopédie je nemožná!!!