Martin Kittner

Z Necyklopédia

Martin Kittner
Martin Kittner

Narodenie 12. máj 1975
Výška 181cm
Váha 88kg
Známy vďaka MusicBoxu
Manželka jednu má
Deti jeho vlasy sú jeho deti. Ževraj má aj dcéru, ale tú zatiaľ nikto nikde nevidel
IQ 14 kilogramov
Webstránka dávno skrachovala

Toto je ľudo, alebo aj nadľudo z Necyklopédie

Martin Kittner, najznámejší košický polygot: kaderník, spevák a popová hviezda (t.j. asi mimozemšťan). Býva v činžiaku na Havlíčkovej ulici v Košiciach. Je autor legendárnych fantasmagórických hitov „Prečítaj list“, „Napíš list“, „Spáľ list“ a „Čítam ťa rád“. Známym sa stal preto, lebo ho niekto začal púšťať na MusicBoxe.

[upraviť] Biografia

Narodil sa, vyrástol, a asi aj zomrie v Košiciach. Vyštudoval Košickú dopravnú učňovku, odbor mechanik. Vzdelanie ho však neuživilo, preto sa začal venovať kaderníctvu. Objavil svoj skutočný talent, založil si vlastný kadernícky salón, ktorý sa časom stal až tak populárnym, že ho poznali aj v zahraničí (čiže v Maďarsku a v Česku). Salón jedného dňa navštívil neznámy hudobný manažér, ktorý Kittnerovi vnukol nápad privyrobiť si aj spevom.

Dohodli sa, že manažér bude dostávať do konca života zostrih v Kittnerovom salóne zadarmo, ak pomôže Kittnerovi vydať jeden album. A tak vznikla na Slovensku nová popová hviezda: "Kiťo" alias Martin Kittner. Kiťova hudba však žiadny úspech nikdy nedosiahla, pretože Kiťo nevedel spievať, ani hrať na nejakom hudobnom nástroji, jeho texty stáli za gonďo makové, a jeho imidž bol vykradnutý z filmu Matrix (Čierny koženkový plášť, slnečné okuliare, blbý zgelovaný účes).

Za svoj najväčší úspech považuje deň, keď mohol otvárať dvere skupine Modern Talking, ktorá v roku 2007 vystúpila v Košiciach.

[upraviť] Hudba

Pri spievaní používa hlas ondulovaný v audioštúdiu. Pracuje s modulátorom, ktorý zrýchli zvuk o 5%, t.j. na 1,05 Macha čím sa stane nadzvukovým. Túto svoju výsostnú rýchlosť obohatí, tým že jej pridá ozvenu (ináč aj echo) s oneskorením 0,075 sekundy. Ozvena týmto rýchlosť spevu trošku spomalí. Vzniká tým podobný efekt, aký sme mohli počuť aj v piesni "Každý deň je zo mňa iná žena" od Erika Lakatošovie.

Hudba je hraná na syntetizátore KORG, ktorý mesto Košice kúpili v Maďarsku za 49.90€. Texty piesní napísali deti z osobitnej školy na Vojenskej ulici v Košiciach.

[upraviť] Diskografia

  • 1995 - Strihám, lebo nemám maturitu (demo)
  • 1998 - Gelovanie (demo)
  • 2001 - Spievajúci tancujúci kaderník (ft. Honzík Novotný)
  • 2005 - Už ma ani v rádiu nepúšťajú (singeľ)
  • 2008 - Nikoho nezaujímam

Popeblues.JPG Hudobné skupiny (nie Metalové)
Bodom from childrenBuran BuranBurzumČechomorDead KomunistsDeathly eyesDepressive DirectionsGrín DejH16JakačiJoy DivisionManic Street PreachersNazarethNemŕtvy či neživýOlympikPeking PensionPil PivoSuper Bomb TrioTublatankaVeverička z MarsuVidlán
Tí, čo spievajú
50 KorúnAmy WinehouseBritney SpearsLady GagaDávid HajzelhófMartin KittnerKukoNemŕtvy či neživýJožo GaRagueVkeli KlaksónElvis PresleyKarel GottMichael JacksonBranislav JobusRobo KazíkEva MázikováPeter StrašákJozef PáterovičRihannaHelena von Dráčková
*** Bonus ***