Matik Latik

Z Necyklopédia

Radsejalkohol.jpg

NENECHÁM SA OBLAFNÚŤ
Tento článok a ľudo odmieta podporu jedovatej ideológie zmrdizmu, egoizmu, kapitalizmu aj kapitálného životného sporenia a ostatných nehanebností a propaguje družnú zábavu pri poháriku!
× × × RADŠEJ BYŤ ALKOHOLIK AKO DEBIL × × ×

Šablona plní kategóriu Kategória:Alkohol. Šablóna stále vo vývoji, používať s rozvahou.

[upraviť] Matik Latik

Geniálny tvor. Ak sa jedná o osobnosť, tak v tom prípade veľmi kontorverzná osobnosť šoubiznisuzo suterénu, ktorá má vo svete aj u seba doma veľký úspech vďaka neuveriteľne veľkému množstvu prechlastaných energydrinkov. Nedá sa síce zaradiť do ríše ľudí ale nemá od nich ďaleko. Preto ho nazveme osoba alebo skôr bytosť, ktorej pobyt na tejto planéte sa snažia datovať všetky vedecké ústavy nie je celkom jasne daný. Nakoniec sa však zistilo že táto uctyhodná bytosť je na tejto planéte už veľmi dlho - tento fakt sa spája s obľubou tejto bytosti používať bezrozmerné veličiny. Ale aby sme boli konkrétni táto bytosť tu bola a stále je medzi nami a to jej udáva status akejsi nesmrteľnosti alebo aspoň pocitu večnosti. Dodatkom k prvej časti tohto článku možno skonšatovať že Matik pravidelne, menej pravidelne, nepravidelne a nepredvídateľne mení svoje osobné zvyky, pobyt a spravánie na pozitívnejšie formy, čím si zasluhuje všeobecnú závisť a stal tak odolným voči negativizmu, zlému zmýšľaniu a depresiám.

[upraviť] Úspechy v živote

Je to idol žien (Lady GaGa o ňom dokonca zložila pesničku- Alejandro), jeho prístup ku kráse nechtov a politickým zásadam je veľmi výrazný. Ak náhodou stretne odporcu jeho starostlivosti o nechty alebo politických zásad, tak každý aspoň trochu psychický senzitívny človek odíde so zvracaním a tumorom pľúc a ľadvín. Na jednej strane sa táto bytosť dostáva do rozporu medzi dvoma základnými otázkami. Napáchať čo najväčšiu škodu a na strane druhej dosiahnúť nejaký badatelný úspech. Čo sa mu nakoniec podarilo na poli objavov dospel k závažnej teorii deravých pohárikov. Všetkých navôkol sa snažil presvedciť že jeho poháriky ktoré boli v jednom okamihu plné a v tom ďalšom prázdné. (nikto nemusí zdôrazňovať že sa jednalo o poháriky s alkoholickými nápojmi, ktoré mizli z jeho okolia závratnou rýchlosťou)

[upraviť] Matikove krátkodobodlhodobé projekty

Alebo tiež tzv. PPP Projekty. Nie je to presne definovaná skratka, ale je možné zistiť že sa jedná o podpaľačstvo, ktoré sa u Matika začalo prejavovať pri nedostatku alkoholu v krvi. Preto možno Matika označiť ako príčinu veľkých lesných požiarov v Rusku. Medzičasom tam bola vykazaná nízka Matikova prítomnosť. Nemožno však presne určiť či mal vtedy Matik nedostatok alkoholu v krvi, aj keď sa zdá že je to možno dosť častý jav. Dohad vedeckého ústavu v Somálsku zistil že Matik má tendenciu liečiť si nedostatok alkoholu krvi konzumovaním horľavých látok každého skupenstva.

[upraviť] Chorobopis

Má všetky smrteľné choroby, ale ich počet je neúnosne veľký k pomeru jeho tela a tak niesú schopné dostať sa doň. Ak by sa náhodou vyliečil čo i len z nádchy, tak zomrie. ale keďže sa zdržiava v krčme „U Slováka“ a jej blízkom okolí tak na vyliečenie akejkoľvek choroby nemá najmenšiu šancu (boli uňho nájdené štyri nové choroby a z toho tri sú po ňom pomenované).

[upraviť] Súčasný pobyt a fáma o Matikovom zmiznutí

Matik sa rozhodol zaujať svoju pozíciu v lokalite zvanej "Letapičinovce", kde v súčasnosti pracuje na ďalších vedeckých objavoch. Istý čas sa povrávalo že táto osobnosť zmizla z tejto planéty. Nakoniec sa však s ním opäť naviazalo spojenie a na tvrdenie prečo ho nkto nemohol nájsť odpovedal tvrdením "bol som v archíve".

Matikove prehlásenie o jeho dlhodobej neprítomnosti: Nakoľko nebolo možné so mnou nadviazať akékoľvek spojenie je zrejmé že som niekde trčal. Je tomu naozaj tak, ale ako býva zvykom nakoniec som sa vrátil aj z toho archívu. Čo však ale znamená ten archív? Najprv som si myslel že ide iba o nejaký bežný pokus, ktorý sa ako obyčajne vymkne spod kontroly, a tak aj bolo. Najprv po mne nie celkom úspešne pátralo komando Necyklopédie, no cestou do ambulancie Dr. Housea som sa nakoniec musel aj tak podrobiť ich núkaniu alkoholických nápojov vysokej kvality. To som si iba myslel že ide o bežný postup pri výsluchu a prezradil som čo som nemal. Teoriu deravých pohárikov. Ďalej tiež zistili že toto všetko má zrejme hlboke korene ešte z čias môjho pobytu v Rusku. Preto sa rozhodli ma predať za nie veľmi presvedčivú sumu vedeckým ústavom v Rusku ako sú NKVD, KGB a FSB. Opäť sa ocitám v Rusku. Pri výsluchu kladú na stôl poháriky s prvotriednou Vodkou, ktoré sa vyprázdňovali závratnou rýchlosťou. Preto zrejme usúdili že tento jav spôsobuje moja prítomnosť. V týchto vedcoch sa náhle prebudil strach. Keďže poháriky sa vyprázdňovali veľmi rýchlo, čo bolo spôsobené mojou prítomnosťou, usúdili že týmto je ohrozené národné hospodárstvo každej krajiny kde sa nachádza hoci len kvapka alkoholu. Rozhodli sa preto, aby som sa ďalej už na svete neukazoval a rozhodli sa preto ma archivovať nie práve najlepším spôsobom , chceli ma strčiť do prázdného zošita. Ďalej si však už na nič nespomínam, iba to že som sa ocitol na maďarskej ambasáde v Keni. Toľko by snáď stačilo na vysvetlenie.

[upraviť] Pracovné (ne)úspechy

Matik nemá jasne dokladované vzdelanie, napriek tomu ho ľudovia pokladajú za veľmi inteligentnú bytosť. Preto je zrejmé že vykonával už takmer tucet tuctov rôzných prác. Kvôli zjavným úspechom a obrovskému pracovnému nasadeniu dohnal niekoľko monopolov na pokraj krachu. Matik má neustály záujem pracovať v odbore dopravy. Pracoval aj pre spoločnosť SAD ako šofér, kde dosiahol okamžité úspechy a už v prvý deň meškal ako je zvykom všetkých busistov. Vo všeobecnosti bol všetkými svojími zákaznikmi pokladaný za prvotriedného zamestnanca tejto firmy. Nielenže stále meškal, ale robil si zastávky aj tam kde nemal zastaviť. Svoju nenávisť k pasažierom prejavoval prudkým brzdením, keď Ľudovia vstávali že vystúpia na zastávke.

Práca pre AutoDopravu: Nie je žiadnym prekvapením že opäť na pozícii šofér, ale tentokrát na vozidle TATRA 815. Jeho počiny v zamestnaní tejto firmy sú legendárne. Dôsledne nedodržiaval predpísanú rýchlosť, kradol cestárom prenosné dopravné značenia pričom sa sám tváril ako cestár. Pred koncom každej zmeny, prv než odparkuje svoje vozidlo, sa rozhodol že pôjde natankovať do krčmy a až neskôr odparkovať.

Práca v armádnom sklade trhavín. Matik si zmýlil dynamit s domácou údenou klobásou a zjedol všetky zásoby dynamitu. (pozn. vraj mu veľmi chutili).

Súbor:Matik Latik

[upraviť] Matikov život vo sfére filozofie

Matik považuje filozofickú sféru vo svojom živote za dôležitú. Popri všetkých tých duševných stavoch a stavoch hlbokej meditácie nakoniec vytriezvel a dostal sa, či skôr spomenul si na objavy vo sfére filozofie úzko spojenej so psychológiou a psychiatriou. Spomenul si na vymyslený duševný stav, prípadne aj nemoc, pokiaľ je viac časovo náročná a neustupuje. Túto nemoc/stav nazval idylická empatia a človek v tomto stave/nemoci je schopný povzniesť sa nad všetky pozemské problémy a svet vnímať hlboko pozitívne. V konečnom dôsledku je táto nemoc braná veľmi pozitívne a väčšina ľudov si praje byť touto chorobou nemocná. Matik naďalej zisťuje do akej miery je alkohol schopný navodzovať tento stav, či poprípade je možné onemocnieť aj bez pomoci alkoholu.

[upraviť] Matikov dopravný prieskum pre SAD

Matik vo voľnom čase, pokaľ tiež nešoféruje robí prieskum meškaní autobusov, pýta sa na meškanie priamo šoférov:

"Dobrý deň! Idete načas, alebo meškáte?"

- Matik Latik

Všetky odpovede od šoférov si starostlivo zaznamenával, hoci sú aj tak na nič. Svojim prieskumom ohľadom meškania autobusov tak akurát poriadne nasral každého autobusára, ktorého sa to pýtal.

[upraviť] Facebook a problémy s ním spojené

Tento novodobý fenomén skrývajúci sa za maskou sociálnej siete a nazývaný Facebook postihol aj Matika. Rozhodli sme sa na samotný Matikov súhlas urobiť nejaký rozbor a diagnózu o vplyve Facebooku na Matikovu veľmi rozvitú osobnosť. Tak teda začnime:

  • Matik sa zaregistroval na facebook.
Matik Latik je na Facebooku, lebo sú tam všetci (aj Chuck Norris)!

Matik Latik

Nasledujúci pobyt a Matikova prítomnosť mala za následok pridania priateľov. (Čo bolo veľmi dobré) S postupom času Matik začal na svoju nástenku pridávať statusy a zistil ako sa používa chat na "Ksichtbuku".

  • Zlom v požívaní "Ksichtbuku" - tu nastal pre Matika akýsi zlom a dá sa predpokladať že v tomto období začala masívna deštrukcia Matikovej osobnosti. Matik si ale toto degeneratívne ochorenie spôsobované Facebookom uvedomil a hneď ho obvinil. Tvrdil (a celkom pravdivo), že na Facebooku trávi presne 27,568987642 hodín a 98,44 minút na tejto (a)sociálnej sieti denne.
  • Priebeh následujúcich dní - bol asi taký: Matik sa rozhodol obmedziť užívanie tohoto "Fuckbooku". Svoje činy spojené s prihláseniami si zapisoval a vyzerajú asi takto!

07:30 - Matik sa prihlásil na Facebook (pozn. žaidne nové prijaté správy) 07:32 - Matik sa odhlásil z Facebooku. / a čo ďalej??? 07:42 - Matik sa prihlásil na Facebook 07:46 - Matik sa odhlásil z Facebooku. /pozn.: pre zjavné opakovanie udalosti ďalšie podrobnosti z tohto zapisovnia neuvádzame z dôvodu častého opakovania. Takto to ale pokračovalo ďalej, kým si Matik uvedomil že Facebook je sprostosť.

  • Matik zmazal svoj účet na Facebooku (iba dočasne) - Matik sa rozhodol že aspoň na istý čas sa vytratí z Facebooku. Čo malo za príčinu, že niektorí ľudovia si mysleli že Matik zomrel. Popri veľkom pokúšení znovu sa prihlásiť na Facebook a premýšľaní vydržal Matik asi dva týždne. Zmenil svoj pohĺad na (a)sociálnu sieť - Facebook a rozhodol sa obmediť jeho užívanie iba na maximálne 43,528612 minút denne. To sa mu celkom darí a využíva Facebook iba v rámci rozumných možností.
  • Subjektívne ťažkosti spozorované nedostatkom trávenia času na Facebooku: Matik zaznamenal na svojom tele a duši nasledujúce javy:

depresia, eufória, agresivita, letargia, prehnane časté močenie, svrbenie, kognitívna dizonancia, nočné mory, halucinácie, mäknutie kostí, poruchy trávenia, srdcové infarkty, hyperglykémia, alergia na toaletný papier, hlboká trauma, hystéria. /pozn. to sú len zapísané ochorenia, predpokladaný výskyt ochorení je oveľa väčší.

Odporúčam užívať facebook nalačno!

Matik Latik

[upraviť] Ďalšia fáma o Matikovom zmiznutí

Tentoraz to má na Matika oveľa väčší vplyv. Matik sa po dohode so svojim schizofrenickym dvojčaťom rozhodol, že končí so svojím pobytom na Zemeguli. Rozhodol sa aj pre zmenu formy života. Momentálne je na ceste do inej galaxie, kde bude prebývať ako pleseň. Neexistujú presné údaje ani súradnice kde sa Matik nachádza. Zanechal iba stručný odkaz:

Ešte sa stretneme, hmm iba ak náhodou!

Matik Latik

Nie je to pravda, pretože je to KURVA PRAVDA!

Matik Latik

[upraviť] Výučba a kázanie v oblasti pyrotechniky

Rozhodne sa nejedná o vedu v takom komplexnom rozsahu ako to považujú všetci pyrotechnici, preto sa Matik rozhodol zhrnúť to do jedného svojho citátu:

Akýkoľvek problém na svete sa dá vyriešiť starostlivou aplikáciou trhavín, trik je v tom, nebyť nablízku keď vybuchne.

Matik Latik

Týmto citátom si snáď Matik vydobil v tomto odbore nejaký rešpekt, otázkou však naďalej ostáva kde JE Matik v skutočnosti práve teraz? Bezpečne doteraz zistená informácia znie: V archíve tiež nieje.

[upraviť] Kariéra v armáde

Chcem byť kapitánom, alebo aspoň generálom!

Matik Latik

Ďalším nepomerne významným krokom v matikovom živote bol čas obetovaný armáde. Všetko to začalo už prijímacim pohovorom, kde Matik prejavil ambície, ktoré sa uberali smerom ako už v hore spomenutom výroku. A tak šiel čas ďalej, zážitkov pribúdalo a samozrejme aj prúserov v kantíne pri výdaji žrádla. Tým pádom sa aj často objavovala veta z úst dozorčího - "Slobodník Latik sa po službe bude hlásiť v kuchyni na pomocné práce" (šúpanie zemiakov). Po toľkých možných aj nemožných situáciach nakoniec prišiel čas aj na úspech a za úspech aj patričná odmena - vychádzka. A tak poďho na vychádzke rovno do prvej krčmy. Lenže vychádzka netrvala dlho a opäť sa vyskytla povinnosť hlásiť sa v kasárňach. Cestou ale slob. Latik ale stretol mjr. Hrablavého a to bol dosť problém rozoznať takú šaržu pod parou. Fofrujúc smerom ku kasárňam tak slob. Latik vynechal pozdrav, ktorý mal patriť dotyčnému majorovi. Ten takúto formu ignorácie nezniesol a naparil slobodníkovi tri dni ostrej basy a to bol samozrejme opäť koniec vychádzok na dobu skúšobnú. Iným príbehom je zas výcvik na pechotnej strelnici. Výuka v učebni bola jednoznačná taktiež aj pokyn " mieriť na spodný kraj stredu terča". Vata v ušiach aj na učebni spôsobila neznalosť veľkého kalibru. Napriek terču bez jedinej diery si slob. Latik vyslúžil pochvalu od zbytku zmeny strieľajúcej spolu s Matikom - okolné terče mali podozrivo veľa dier. Na žiadosť pána majora bol slob. Latik prevelený k útvaru výsadkarov. Tu sa otvára ďalši príbeh s podozrivým a zvyčajným záverom. Pri prvom cvičnom zoskoku z helikopéry slob. Latik nedopadol na zem so záverom, ktorý skonštatoval pilot "V helikoptére sa tiež nenachádza".

[upraviť] Teória Hlavobehov

Najsprávnejšie a s najlepším úmyslom je začať s popisom kto takým Hlavobehom je a kde to všetko začalo v rámci objavenia. Miesto prvého objavenia Hlavobeha sa považuje za plotom môjho pozemku v Letapičinovciach- teda to je už okolitý svet bez patričnej ochrany všade navôkol mimo katastralného územia Letapičinoviec. Ďalším pozoruhodným rysom Hlavobeha je celková stavba tela- je jedno z akého hľadiska, ktoré sa zoštíhlihlo na popis stavby tela. A ten je následovný: Hlavobeh je jedným z tých lepších vývojových štádií Ľuda, jeho stavba tela pozostáva z komponentov: hlava a dva kusy krátkych nôh. Z tohto dôvodu výška Hlavobehov asi nebude práve tým najlepším ukazovateľom sociálného postavenia v skupine. Tento parameter však vôbec nehrá úlohu. Preto bude lepšie si zhrnúť čo vieme o Hlavobehoch. Hlavobeh je teda vývojové štádium Ľuda s minimálnou výškou, ktoré pobehuje sem a tam. Z emocionálného a psychologického hľadiska sa však dá konštatovať že Hlavobeh ako vývojové štádium Ľuda sa správa ľudskejšie než moderná vývojova podoba Ľuda v horších prípadoch Slováka. To však nasieralo všetky vývojovo vyššie stupne Ľuda, ktoré stvorili bezočivú teóriu, v ktorej kážu že Hlavobeh nemá žiadne končatiny, a ak ich má tak vyrastajú priamo zo žuvacích svalov. Tiež že Hlavobeh je schopný pohybovať sa len do strán a nie dopredu. Kedže táto teória sa obmedzila len na takýto záver, tak je úplne zbytočná avšak u bežných Ľudov úplne bežná a populárna. Ďalšim dôležitým poznatkom je úloha a spôsob života Hlavobeha. Úlohou Hlavobeha v jeho životnom poslaní je pobehovať sem a tam (normálny moderný Ľudo v tomto nevidí žiadný ďalší zmysel) a hľadať si svoje miesto v živote, čo môže byť v súčasnej dobe medzi modernými Ľudami dosť obtiažne, keďže je svete presýtený egoizmom a zmrdizmom. Opäť k zhrnutiu: Hlavobeh ako najcharakternejšia forma Ľuda považovaná za ufóna si hľadá svoje miesto vo svete pobehovaním sem a tam. Dennodenne bojujúc proti egoizmu, zmrdizmu a prízemnej ľudskej hlúposti. Hlavobeh len zriedka žije materiálnym spôsobom života a ak ním aj žije, tak poväčšine do týždňa uhynie alebo zmení spôsob života na rozumovo vyššej úrovni a efektívnejše utrácanie a užívanie statkov. V horších prípadoch Hlavobeh dospieva a mení sa vývojovo vyššie štádium Ľuda modernej doby. Posledným a takpovediac najzávažnejším krokom tejto teórie je aj moje samotné tvrdenie v ktorom pripúšťam že jedným zo žijúcich Hlavobehov som aj ja sám.