Mečiarnátor 3: Vzbura Jureňu

Z Necyklopédia

Bird hand.png
>>Tento článok je priamo odvodený od 4. Mečiarovej amnestie.<<
Mečiarnátor 3 je voľným pokračovaním Mečiarnátora 2.
Meciarnator 2 - Den zuctovani01:54

Meciarnator 2 - Den zuctovani

Je späť aj so svojím HZDS ešte nebezpečnejší, ako ho poznáme. Prišiel sem z ďalekej budúcnosti, aby zachránil Lisabonskú zmluvu a eliminoval zlodejské zdravotné poisťovne a médiá, ktoré predstavujú nukleárne riziko v oblasti verejného blaha. Samozrejme neohrozený, nebojácny, nepoddajný, nekonečne mocný a neporaziteľný. Jeho útok je nezastaviteľný, jeho pravda nespochybniteľná. Každý, kto sa mu postaví do cesty, skončí svoju politickú kariéru. Je to najväčší kokot hrdina v celom našom vesmíre a my máme tú česť pozorovať na plátnach kín jeho návrat. Kto iný ako Mečiarnátor!

[upraviť] Dej

Vlado1.jpg

Odkaz Mečiarnátora slovenským voličom

Finančná skupina Penta obviní vládnu koalíciu z rozkrádania štátneho majetku. Tá okamžite povolá Mečiarnátora z budúcnosti, aby neposlušnú súkromnú inštitúciu uzemnil. Futuristický hrdina vyzbrojený pozemkami pod Vysokými Tatrami teraz ale nie je sám. Pomáha mu kráľ kráľov narodený v maštali. Ježiš Kristus? Nie. Miroslav Jureňa! Ten usporiada tlačovú besedu vo svojom rodisku (maštali) a povie slovenskej verejnosti pravdu o tom, že obvinenia zo strany Penty na adresu vládnej koalície sú "fuck", čo sa dá do slovenčiny voľne preložiť ako "neopodstatnené blúznenie založené na mentálnej a psychickej retardácii žalujúceho subjektu v súvislosti s Ústavou Slovenskej republiky, Lisabonskou zmluvou a koaličnou dohodou". Mečiarnátor na seba nenechá dlho čakať a obviní Pentu, že spreneverila pozemky pod Vysokými Tatrami. Po rozhodnutí Tribunálu v Haagu, Európskeho súdneho dvoru, Bezpečnostnej rady OSN a NATO, Božieho súdu, Okresného súdu v Žiline a Ministerstva školstva Slovenskej republiky sa Mečiarnátor za tieto výroky ospravedlní, čo je ale iba čisto strategický ťah, ktorý je mimochodom v súlade s Ústavou Slovenskej republiky a Lisabonskou zmluvou. Dlho sa nič nedeje, až kým predseda vlády Slovenskej republiky Doc. JUDr. Robert Fico neodvolá ničnetušiaceho ministra Jureňu zo svojho postu. Ten v rozhorčení nad týmto šokujúcim rozhodnutím nášho doposiaľ nekonečne spravodlivého premiéra zvolá ďalšiu tlačovú besedu vo svojom rodisku (maštali) a oznámi médiám, že za jeho predčasný odchod do ministerského dôchodku môžu súkromné zdravotné poisťovne. Penta okamžite reaguje a obviní Jureňu z nepodloženého obvinenia. Jureňa oficiálne prehlási, že jeho obvinenie bolo fantastickým kanadským žartíkom a okrem toho bolo zmysluplné a podložené Lisabonskou zmluvou. Tu príde znovu na scénu náš obávaný superhrdina z doby kozmickej Mečiarnátor a vysloví nedôveru Strane Európskych Socialistov za to, že uvažujú o znovuprijatí Fica, ktorý neodôvodnene odvolal bezchybného ministra, nominanta HZDS Jureňu. Eurosocialisti ale nášho hrdinu ignorujú, a tak mu neostáva nič iné, ako napadnúť Fica aj Pentu svojou neobmedzenou fyzickou silou. Fico však zrazu navrhne Mečiarnátorovi spojenectvo proti zločineckej Pente a vysvetlí mu, že odvolanie Jureňu bolo iba strategickým ťahom. Mečiarnátor príjme, a tak sa spolu s podporou Kórejskej ľudovodemokratickej republiky, Veľkej líbyjskej arabskej ľudovej socialistickej džamahírije, Bieloruskej republiky, Kubánskej republiky a Venezuelskej bolívarovskej republiky pustia do boja proti už spomínanej finančnej skupine. Paradox je, že Jureňa pôsobí vo firme Tlačbanán Ltd., ktorá na rozdiel od Penty naozaj spreneverila pozemky pod Vysokými Tatrami, ale to je len nešťastná náhoda, resp. je to falošný dôkaz podstrčený nenásytnými kapitalistami. Konflikt medzi HZDS a Pentou sa skončí pred medzinárodnou arbitrážou, výsledok však nechcem vopred prezrádzať. Čo sa týka Lisabonskej zmluvy, Mečiarnátor použije svoju najtajnejšiu zbraň, ktorej účinok Slovenská republika nepocítila už celé miléniá, a to je referendum. Ako to celé dopadne, to si pozrite už sami v Polus City Cinemas alebo v televízii na kanáli STV1.

[upraviť] Pripravujeme

Mečiarnátor 4: Novela zákona o zdravotnom poistení
Mečiarnátor 5: Tlačový zákon
Mečiarnátor 6: Lisabonská zmluva
Juraj Jánošík ako veľký vzor Ficovej vlády (Dokument)

Batman2.jpg Filmy Slovenskočeského štátneho filmu
AvatarBambuľkine dobrodružstváBurizon BreakDěfka na koštětiDünyayı Kurtaran AdamHarry PotterKarosa RiderMečiarnátor 3: Vzbura JureňuRatata: MamnekonecnonabojovMatrixMrázikOdviate vetramiOrdinácia v krvavom záhonePán prsteňovPán zemiakovRosamunde PičerováSlovácko sa nesúdiStart RekHviezdne vojnyStar GateStare gateTisícročný MaďarTitanicUžovka 11Vesmírna HlodyseaWaywatch
Súvisiace témy: Science fictionJ. R. R. Lakatoš