Mimozemšťania

Z Necyklopédia

2007-04-07-Tomanova
POZOR!
Tento článok monitoruje Viera Tomanová,
a Vieru Tomanovú monitoruje tento článok.
(tzv. astrálna mimozemská psychosyntéza)

"Ufóni, namojdušu ufóni!!!"

- Predseda JRD Blízkeho stretnutia tretieho druhu - o svojom zážitku
Mimozemšťania
Ufo

Na pohyb používajú spravidla nádoby, ktoré (Podľa odborníkov) sú plné kyslej kapusty a Čachtickej salámy.

Toto je rešpektovaný Necyklopedický živočích

Mimozemšťania sú bytosti, ktoré žijú mimo našej planéty. Dodnes sa mimozemšťanmi stalo takmer 500 ľudí, predpokladá sa však, že existujú aj iné druhy živočíchov, ktoré sú mimozemšťanmi (neznámy živočích menom Lajka, možno príbuzný ľuda Víta Štúra).

Mimozemšťan je aj pomenovanie člena sekty, ktorá je zásadne proti šťaniu na zem. Úhlavnými nepriateľmi tohto združenia sú členky ďalšieho feministického hnutia, ktoré si dali meno „Pozemšťanky“. Ako zrejme inteligentnému čitateľovi neušlo, pozemšťanky sú silne motivované činnosťou... však ta nič.

[upraviť] Mimozemský život

Vedci, veštci, odborníci, bosoráci, a dokonca už aj religionisti potvrdili, že Mimozemšťania existujú - a samotný fakt, že nás ešte nekontaktovali, je dôkazom toho, že sú to naozaj inteligentné bytosti. Ľudia však dokážu kontaktovať mimozemšťanov. Spôsob ako na to pozná len Ivo A. Benda, ale aj to len niekedy. Povráva sa, že kontaktovať mimozemšťanov vedel aj Jára Cimrman, ale už zabudol, že ako.

Mimozemšťania môžu byť ľudia(kozmonauti, taikonauti), alebo neľudia(tzv. ufóni). Ľudia sa mimozemšťanmi môžu stať len na krátku dobu. Po jej uplynutí alebo zahynú, alebo sa vrátia späť na našu planétu. Neľudia, teda ufóni, žijú na iných planétach vo vesmíre.

[upraviť] Hľadanie mimozemského života

V USA existuje program SETI, ktorý vysiela do vesmíru v pravidelných intervaloch správu typu "HELLO WORLD". Program však dodnes nebol úspešný, z časti aj preto, lebo americkí vedci počítajú s tým, že Mimozemšťania tiež rozprávajú po anglicky, čo však nemusí byť pravda.

Marek Maďarič poukázal na fakt, že verí, respektíve má svoju Vieru. Viera Tomanová už na správu SETI reagovala niekoľko krát, aj napriek tomu že angličtinu neovláda vôbec. Zároveň dodal, že by možno bolo lepšie, keby správu vysielali v Ruštine, a nie v Angličtine.

Hľadanie mimozemského života sťažuje aj obmedzená ľudská predstavivosť. Momentálne si predstavujeme vesmír ako trojrozmerný priestor, s istotou však vieme, že rozmerov je viac. Poznáme štyri, tým štvrtým je časopriestor. Pokiaľ by dimenzií v reále existovalo trebárs - dajme tomu - 100, tak mimozemšťanov nenájde ani máriakurva.

[upraviť] Druhy Ufónov

Alien baby picture 1

Zlaté-milunké mimozemské bábo.

Aj napriek tomu, že ich nikto nikdy nevidel, aj napriek tomu, že neexistuje žiadny písomný, či vizuálny dôkaz, dokonca ani páska, na ktorej by bol hlas podobný mimozemšťanovmu, aj napriek tomu dnes ľudia podrobne poznajú asi 50 druhov mimozemšťanov (pozn. autora: Fakt som ich narátal asi 20, ďalej ma to už nebavilo počítať[1]). Tie najzaujímavejšie spomenieme aj tu.

[upraviť] Zeta-Retikuláni

Ufon1

Zeta Retikulánsky mimozemšťania, z angličtiny "The Greys".

Zeta Retikuli je dvojhviezda v súhvezdí Sieť, od Zeme je vzdialená 39 svetelných rokov. Odtiaľto pochádzajú najznámejší mimozemšťania, tzv. "Siváci"(z ang. The Greys), pravidelne navštevujú našu planétu, unášajú ľudí, a strkajú im do tela mikročipy, ktoré potom nikto nevie nájsť (ani rontgenom).

Zároveň sa zdá, že tie mikročipy nič nerobia, človeka z nich len pobolievajú kĺby, chrbát, a hlava. Tento poznatok je založený na výpovedi obetí, ktorých Mimozemšťania v minulosti uniesli a akosi ich zabudli riadne uspať, pretože behom mimozemských pokusov - [chirurg]ických operácii sa obete prebrali a všetko, čo videli, si aj zapamätali.

[upraviť] Mařtania

Ufon2

Marťania, z Marsu.

Sú to Mimozemšťania, ktorí obývajú Mars, presnejšie - žijú pod jeho povrchom, nevedno ako hlboko. Zvláštnosťou je, že Marťania sú, ale aj nie sú humanoidi. Jeho dva mesiace, Phobos a Deimos, nie sú mesiace, ani asteroidy - sú to vesmírne lode Zeta Retikulánov, ktoré slúžia ako satelity na sledovanie slnečnej sústavy.

Marťania majú obrovský mozog a maličké penisy, a krátke prsty na nohách, na ktorých im nerastú nechty.

[upraviť] Jožin z Bážin

Jozin

Jóžin z Bážin, ne-tvor z Česka.

Pochádza z inej galaxie. Je to ľudožrút. Žije v blízkosti mesta Vizovice, v miestnom podniku zvanom "Močár". Dlho žil v Brne, preto nenávidí obyvateľov Prahy. Viac TU.

[upraviť] Reptiliáni

Ufon3

Reptiliáni - jašteroľudo.

Reptiliáni pochádzajú z vesmíru, a žijú už aj na našej planéte, hlboko v oceánoch. Žijú v hĺbkach, kde tlak je tak silný, že by bol behom okamihu rozdrvil aj 100 kíl ťažkú kocku diamantu.

Vyzerajú ako ľudia so zelenými šupinami, ale sú to skôr jaštery, než ľudia. Reptiliáni prežili dinosaurov. Povráva sa, že pravdepodobne vedia svojou mysľou zmeniť svoj zovňajšok. Najznámejším Reptiliánom je Scorpion z Mortal Kombatu a tiež živočích Krokodíl. Reptiliánmi sú celkom určite aj jašterkovia, ale to nám ešte Ivo A. Benda nepotvrdil.

[upraviť] Árijci

Neuveríte, ale už sa našli aj takí špekulanti, čo si zmysleli, že Árijci sú tiež Mimozemšťania, ktorí sa snažili ovládnuť svet počas druhej svetovej vojny.

Árijci majú blond vlasy, modré oči, a pochádzajú z Plejád (Aštar Šeran?). Árijci slúžia Zeta Retikulánom, ako otroci. Je to nová-fascinujúca konšpiračná teória, pre viac informácii, skúste googliť "Human type alien type A".

[upraviť] iFóni

Verzia ufónov od Apple, mimoriadne cool.

[upraviť] Prejavy mimozemšťanov

Kruhy pri obci Hul

Kruhy pri obci Hul (nálezca údajne nehulil) ilustrujú, že ľudo by ich vytvoriť nedokázal. Veď ako sa tam dostal?

Mimozemšťania sú známi schizofrenici. Nechcú sa nám ukázať, ale podvedome sa túžia zviditeľniť. Preto sa prejavujú rôznymi zábleskmi, chvíľkovým zjavovaním sa na oblohe a podobne.

Veľmi známym prejavom mimozemského životakruhy v obilí. Mimozemšťania tajne priletia a pod rúškom tmy zváľajú obilie do nádherných obrazcov. Obilie si vyberajú preto, lebo doma sú to prevažne farmári, ba možno aj sedliaci.

V snehu mimozemšťania kruhy nerobia, pretože ten je studený. Oziabali by ich vraj prsty na nohách. Hovorí sa, že majú tie nohy krátke a tak by ich mohli oziabať aj iné orgány. Vedci tvrdia, že mimozemšťania majú pohlavné orgány na hlavách v tykadlách, takže impotencia by im nehrozila. Rezolútne to vylúčili. Napriek tomu mimozemšťania do snehu značky nerobia a nechávajú to iným zvieratám. O tom, že to majú od nich dovolené vedia napríklad takí psi.

Veľmi zaujímavá je skutočnosť, že vo vyspelých krajinách sa v obilných lánoch objavujú nádherné zložité obrazce, zatiaľ čo na zaostalom Slovensku sa objavujú nanajvýš primitívne roztrasené kruhy. Toto sa považuje za dôkaz toho, že mimozemšťania sú múdrejší ako pozemšťania, a vedia si vybrať destináciu, pokiaľ na ňu majú. Do západných krajín preto lieta vesmírna elita, zatiaľ čo na Slovensko prídu len ufónske socky, alebo nejaký podobný plebs.

Odborníci, tzv. ufológovia, považujú kruhy poliach za pokus o komunikáciu s ľuďmi. Priemerný ľudo zatiaľ myslí len na sex a tak k nadviazaniu kontaktu s mimozemskými turistami z tohto pochopiteľného dôvodu zatiaľ nedošlo. Preto sa do vesmíru vystrelila raketa v ktorej sa nachádza aj platina|platinová platnička so sparávou, že by ufóni mali skúsiť na polia kresliť skôr kosoštvorce.

[upraviť] Známi Mimozemšťania