Mlynček naopak

Z Necyklopédia

Triezvy janko Štátny znak SR Ján Slota Štátny znak SR Slovensko kraje
miluje tento článok
Lebo nie je po maďarsky!

Varovanie!
Tento článok je pravdepodobne príliš vulgárny. Ak ste slabšej povahy nečítajte ho. Lips
Ak ste zdatný v písaní pomôžte Necyklopédii upraviť jeho obsah tak, aby nestratil svoj význam.
Mlyncek

Mlynček Naopak

VTN VEDECKÝ TÍM   NECYKLOPÉDIE
odporúča článok Mlynček naopak,
pretože odhaľuje odborné fakty.

Tento článok môže byť použitý
ako referencia v odborných kruhoch.

Mlynček naopak je v podstate novodobý vynález ktorý vynašiel mlýnár Adrián Pomelo z Pobrežia Slonoviny(Predtým len pobrežie)r.395 pred velkým treskom. Slonovina sa tam začala neskôr vyskytovať práve na úkor vynálezu.

[upraviť] Z histórie

Paradoxne už trilióny rokov ľudstvo používalo(čítaj mlelo) len pomocou Mlynčeka, pretože točilo rukoväť len smerom k pupku. Až si raz jeden úžasný človek,vedec,zemepán,base-jumper a chyropraktik Adrián Pomelo uvedomil, že už to tak ďalej proste nejde.Skúšal mlieť smerom od pupka, nakoľko mu to už jeho obezita opačne nedovolila, a tým vznikol Mlynček Naopak. Mlel 450kg sviečkovice(v ich jazyku Tatranské Zruby), až mu napokon vyšla von celá, zdravá a nepoškvrnená krava.

[upraviť] Využitie

Mlynček Naopak sa využíva prevažne na obnovu pomaly vyhýnajúcich druhov ale aj pri kontrole maloobchodných sietí COOP jednota,obchod plný kokota,či Paštekární Púchov.

[upraviť] Návod na použitie

Melieme svedomito smerom od pupka, najlepšie 3.14 otáčky za 7 sekúnd.

!!!POZOR!!!

návod na použitie si svedomito prečitajte aj 14-krát nakoľko pri mletí Mlynčekom Naopak môže kľudne dôjsť aj k nedorozumeniu, mutácii, škandálu či dokonca globálnej katastrofe. Istý uživateľ mlynčeku naopak raz mlel konské kastroly,a vyšiel Róbert Fico. Tým uživateľ spustil globálnu katastrofu nesmiernych rozmerov!!!

!!!POZOR!!!

A tiež pozor na živé stvorenia to nefunguje! Takže ak by ste chceli pomlieť naopak svoju svokru či nezjedenú desiatu z pred dvoch týždňov, budete zbytočne strácať čas, a ešte sa aj poriadne zajebete... Taktiež sa nedoporučuje mlieť ľudské mŕtvoly pretože sa z toho môže vykuť Godzila alebo Eva Máziková. Takže nestrácajte drahocenný čas vykopávaním hrobov vašich milovaných, zosnulých príbuzných, pretože je to:

  • a)Trestné
  • b)Riskantné(viď vyššie)

[upraviť] Vedecky dokázané typy nepodarkov,mutácii a globálnych katastrof

Mletím v protismere sa môže zvýšiť rýchlosť mletia v smere normálneho mletia. Pri sústavnom mletí v protismere môže vzniknúť obrovská rýchlosť ak náhodou otočíte mlynčekom naopak. Tým môže nastať: - odjebanie ruky - urvanie rukoväte a zajebanie najbližšej osoby - padnutie mlynčeka na nohu, následne odjebanie nohy a mlynček bude ďalej pokračovať v mletí pod zem - tornádo (tornády) Zvýšená rýchlosť je priamo úmerná rýchlosti točenia do protismeru krát 6 deleno 59, čo dá neskutočné kokotské a jebnuté číslo (ak sa vôbec k nejakému dopracujete) a taktiež hodnotu čísla pí (čítaj piča) čo je 3,14 obraténé v protismere.

VSTUPVÝSTUP
Mleté konské kokotyRóbert Fico
Mletý análny otvor Varana ozrutnéhoMiro Žbirka
Mletá zlatá žilaRobo Papp
Mleté mŕtve mláďa orangutanaIvan Gašparovič
Mletý ananás + Krabicové vínoBraňo Mojsej
Mletá paprika + kokot prasaťatvár Pála Csákyho
Mletá petržlenová vňaťIvetka Radičová
Ak prídete pri používaní tohto prístroja na niečo nové, mutantné, nepodarené či katastrofálne, určite to sem doplnte,aby sme sa v budúcnosti vyhli prípadným "nepodarkom".